Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze...

24-01-2012, 5:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 62.80 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2002935199
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 16-01-2012 07:46:56
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji. Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu Sandlera

H. David Sandler

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8301-860-7
  • liczba stron: 204
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • wymiary: 175 x 245 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Praca sprzedawcy kojarzy mi się niekiedy z przygotowaniami aktora do występu na scenie. Wyobrażam sobie, że napięcie rośnie u niego z próby na próbę i że stopniowo buduje w sobie przekonanie do roli, wykorzystując rekwizyty i znajdując pewien klucz, który pozwoli mu, jako komuś "wynajętemu", stać się "prawdziwym" człowiekiem w historii odgrywanej na deskach scenicznych. Oczywiście wielu z nas wydaje się, że praca sprzedawcy nie zawiera dramatycznych momentów ani lirycznych uniesień, nie może też wzbudzać podziwu nad kunsztem interpretacji oryginału, jakiego wymaga fach aktorski.
    A jednak w tej książce zaskoczyła mnie trafność pewnej pomysłowej strategii relacji z klientem (nazywanej negatywnym odwracaniem), która buduje zaskoczenie i burzy nasze przewidywania, w sposób godny zabiegów dramaturga. Takich zaskoczeń ta książka przyniosła mi więcej - pokazała chociażby, jak unikać najczęstszych grzechów sprzedawcy, na przykład fanfaronady sprzedażowej ("bezpłatnego konsultingu") czy też zbytniego ufania kojącym słowom potencjalnego klienta, które są tylko przewrotną próbą ucieczki z sytuacji sprzedażowej.
    Polecam tę książkę wszystkim tym, którzy o sprzedaży wiedzą już wszystko, a nawet mają wrażenie przesytu i są ciekawi perspektywy w zasadzie antysprzedażowej. W tej perspektywie można odkryć zupełnie nowy repertuar technik i taktyk, które pozwolą nam odświeżyć zgrane chwyty, a na siebie spojrzeć jak na awangardowych aktorów, nie zaś nudnych wyrobników w grze kupującego i sprzedającego.

    Aleksander Drzewiecki - Prezes Zarządu House of Skills S.A.

    Wprowadzenie do wydania polskiego
    1. Pięć kroków tańca sprzedaży
    2. Co zrobiłem, gdy mój świat się zawalił
    3. Ewolucja programu szkoleniowego kluczem do sukcesu
    4. Przygotowania do sukcesu w sprzedaży
    5. Ignoruj zasady, sprzedaj więcej
    6. Nie opłaca się wiedzieć zbyt wiele
    7. Czy zadawanie pytań może być odpowiedzią
    8. Strategia "negatywnego odwracania": najskuteczniejsza technika sprzedaży
    9. Dzień dobry, czy to pana ryba?
    10. Nie rób niczego bez powodu
    11. Przestań sprzedawać cechy i korzyści
    12. Nie powinno się mówić o pieniądzach? Wprost przeciwnie!
    13. Oceń decyzyjność klienta
    14. Dotrzymuj umowy, a klient sam sfinalizuje sprzedaż
    15. Nie pozwól, aby rozterki klienta zepsuły ci sprzedaż
    16. Ważne jest właściwe nastawienie
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.