Z pasją i entuzjazmem napisana historia życia chłopaka z małego miasteczka, obciążonego dysleksją, któremu matka daje do czytania Biblię, a ojciec słynną książkę Dale'a Carnegie "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi".Autor ma ambicję napisania wersji 2.0 tej słynnej książki, a jako przykład wykorzystuje swoje życie. Przedstawia w książce 5-poziomową teorię budowania relacji z ludźmi, która jest równie dobra, jak wiele innych prób tego typu.Jednak nie teoretyczne ambicje autora są tu ważne. O sile książki stanowi upór i determinacja jej autora w pokonywaniu wrodzonych wad i przeszkód. Zapis jego walki najpierw z przeciwnościami losu, a następnie o osiągnięcie sukcesu w działalności charytatywnej po prostu świetnie się czyta. Fakty są, jakie są - Spaulding jako młody człowiek osiągnął sukces: ma własną firmę, kieruje szanowanymi organizacjami charytatywnymi, zmienia świat na lepsze. Bardzo amerykańska historia, jednych zachwyci, innych zrazi swoim "tanim optymizmem".Wydawca w swoim optymizmie może mieć tylko nadzieję, że tych pierwszych jest w Polsce więcej i że sięgną oni po książkę, poszukując w niej inspiracji dla swoich działań.To jest książka motywacyjna w formie "zapisu życia", czyli opowieści o życiu jej autora i pokonywaniu przez niego wrodzonych wad, a konkretnie dysleksji. W efekcie jest to książka motywacyjna zarówno dla osób zatrudnionych w biznesie (autor osiąga bowiem duży sukces w biznesie), jak i dla każdego (bowiem autor pokonuje wrodzone ograniczenia). Nie ma żadnej szczególnej grupy odbiorców, do której ta książka byłaby adresowana.Kena Blancharda znamy.Tommy Spaulding jest prezesem Spaulding Companies, firmy świadczącej usługi w zakresie rozwoju przywództwa, szkoleń i coachingu. Ponadto jest założycielem wielu organizacji charytatywnych, w tym mających na celu rozwój edukacji w USA. Laureat wielu nagród za działalność biznesową i charytatywną. To jest jego pierwsza książka.1. Książka ukazała się na rynku amerykańskim 10 sierpnia 2010.2. Wydawca Crown Business.3. Już jest na 1. miejscu w rankingu Amazon.com w kategorii "sukces" oraz na 2. miejscu w kategorii "życie biznesowe".