Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NGK przewody zapłonowe VW GOLF PASSAT 2.8 2.9 VR6

22-06-2014, 14:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 296 zł     
Użytkownik MotoApteka_eu
numer aukcji: 4268336037
Miejscowość Łódź, Wrocław, Tylko wysyłka
Wyświetleń: 7   
Koniec: 22-06-2014 14:01:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

ORYGINAŁ NGK
NGK przewody zapłonowe VW GOLF/PASSAT 2.8/2.9 VR6 06.91-04.99

OZNACZENIE NGK: RC-VW223



Kolor: czarny
Liczba przewódów: 7


ZAMIENNIKI: ZASTOSOWANIE:

22[zasłonięte]744 AUGROS
997 BREMI
48967 FACET
293 PVL

VW CORRADO (53I) 2.9 VR6 1991.08->1995.12 140 kW 190 KM 2861ccm ABV
VW GOLF III (1H1) 2.8 VR6 1992.01->1997.08 128 kW 174 KM 2792ccm AAA
VW GOLF III (1H1) 2.8 VR6 1995.08->1997.09 120 kW 163 KM 2792ccm AAA
VW GOLF III (1H1) 2.9 VR6 Syncro (1HX1) 1994.10->1997.08 140 kW 190 KM 2861ccm ABV
VW GOLF III Variant (1H5) 2.9 VR6 1994.10->1999.04 140 kW 190 KM 2861ccm ABV
VW GOLF III Variant (1H5) 2.9 VR6 Syncro 1994.10->1999.04 140 kW 190 KM 2861ccm ABV
VW PASSAT (3A2, 35I) 2.8 VR6 1991.06->1996.08 128 kW 174 KM 2792ccm AAA
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.8 VR6 1991.06->1997.05 128 kW 174 KM 2792ccm AAA
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.9 VR6 Syncro 1994.01->1997.05 135 kW 184 KM 2861ccm ABV
VW VENTO (1H2) 2.8 VR6 1992.01->1998.09 128 kW 174 KM 2792ccm AAA
VW VENTO (1H2) 2.8 VR6 1995.08->1996.04 120 kW 163 KM 2792ccm AAA

KATALOG PRODUKTÓW NGK
 

Wymagania stawiane świecom zapłonowym

Przewody zapłonowe muszą posiadać najwyższej jakości właściwości izolacyjne, wysoką odporność na temperaturę, odporność na drgania, zmiany temperatury i wilgotności.
Przewody zapłonowe muszą posiadać najwyższej jakości właściwości izolacyjne, wysoką odporność na temperaturę, odporność na drgania, zmiany temperatury i wilgotności

Aby iskra mogła przeskoczyć, wysokie napięcie wytworzone w cewce zapłonowej (do 25.000 V) musi najpierw "dopłynąć" przewodami zapłonowymi do świecy zapłonowej. Aby układ zapłonowy działał niezawodnie, przewodom stawia się cały szereg ważnych wymagań.

Najwyższej jakości właściwości izolacyjne, wysoka odporność na temperatury (do 200 °C), odporność na drgania, wahania temperatury i wilgotności, stanowią istotne założenia, które muszą spełnić wysokiej jakości przewody zapłonowe.

Stale, niezawodnie i w długim okresie czasu, w skrajnych warunkach.

Istnieją trzy różne typy przewodów zapłonowych. Różnią się one materiałami, używanymi na przewód oraz rezystorem przeciwzakłóceniowym.

  • Przewody zapłonowe miedziane z rezystorem przeciwzakłóceniowym w końcówce przewodu
  • Przewody zapłonowe z opornikiem węglowym
  • przewody zapłonowe z indukcyjną opornością bierną

 

We wszystkich wersjach stosuje się powłokę z kauczuku silikonowego. W porównaniu, na przykład z pcw, sam ten materiał przy obciążeniu temperaturami do 220 °C i kontakcie z olejem lub benzyną znacznie wolniej kruszeje lub pęka. Spełnia on najwyższą klasę odporności temperaturowej zgodnie z ISO 3808 (Klasa F, do 220 °C).

 

 

 NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH ZNAJDZIESZ ŚWIECE ZAPŁONOWE ORAZ INNE CZĘŚCI DO SWOJEGO AUTA
CHCESZ POTWIERDZIĆ CZY DANA CZĘŚĆ PASUJE DO TWOJEGO SAMOCHODU ?
NA AUKCJI NIE WYSTĘPUJE CZĘŚĆ DO TWOJEGO SAMOCHODU ?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

NA INNYCH AUKCJACH KUPISZ U NAS INNE CZĘŚCI DO SWOJEGO AUTA I MOTOCYKLA


[DANE_EU][KOD]RC-VW223[/KOD][EAN][/EAN][WYS]48[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]