Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NGK przewody CITROEN BERLINGO 1.4 C3 1.1 1.4 1.6

22-02-2014, 14:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 78 zł     
Użytkownik MotoApteka_eu
numer aukcji: 3912111366
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-02-2014 14:11:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

ORYGINAŁ NGK
NGK przewody zapłonowe CITROEN BERLINGO 1.1/1.4 07.96-;C3 1.0-1.6 02.02-;SAXO/XSARA;PEUGEOT

OZNACZENIE NGK: RC-CT615



Rodzaj połączenia: M4
Kolor: czarny
Liczba przewódów: 4


ZAMIENNIKI: ZASTOSOWANIE:

030[zasłonięte]0813 BERU
ZEF615 BERU
ZEF813 BERU
098[zasłonięte]6830 BOSCH
098[zasłonięte]7240 BOSCH
B830 BOSCH
BW240 BOSCH
LS097 CHAMPION
49025 FACET
49374 FACET
EPS[zasłonięte]15010 FACET
EPS[zasłonięte]15013 FACET

CITRO AX (ZA-_) 10 1986.07->1998.12 33 kW 45 KM 954ccm CDY (TU9M)
CITRO AX (ZA-_) 10 1987.02->1998.12 37 kW 50 KM 954ccm CDZ (TU9M)
CITRO AX (ZA-_) 14 1987.04->1997.04 55 kW 75 KM 1360ccm KDZ (TU3M/Z), KDY (TU3FM), KDX (TU3M/Z), KDY (TU3M)
CITRO AX (ZA-_) 14 4x4 1991.08->1996.12 55 kW 75 KM 1360ccm KDZ (TU3M/Z), KDY (TU3FM), KDX (TU3M/Z), KDY (TU3M)
CITRO AX (ZA-_) 1.4 GTi 1991.08->1996.12 66 kW 90 KM 1360ccm KFY (TU3FJ2)
CITRO AX (ZA-_) 1.4 GTi 1991.06->1996.12 69 kW 94 KM 1360ccm KFZ (TU3FJ2)
CITRO AX (ZA-_) 1.4 GTi 1991.06->1992.12 74 kW 100 KM 1360ccm KFZ (TU3FJ2)
CITRO BERLINGO (MF) 1.1 i (MFHDZ) 1996.07-> 44 kW 60 KM 1124ccm HDZ (TU1M), HFX (TU1JP)
CITRO BERLINGO (MF) 1.4 bivalent 2002.11-> 48 kW 65 KM 1360ccm
CITRO BERLINGO (MF) 1.4 i (MFKFX) 1996.07-> 55 kW 75 KM 1360ccm KFX (TU3JP), KFW (TU3JP)
CITRO BERLINGO (MF) 1.4 i bivalent 2003.04-> 55 kW 75 KM 1360ccm KFW (TU3JP)
CITRO BERLINGO nadwozie pe 1996.07-> 44 kW 60 KM 1124ccm HDZ (TU1M)
CITRO BERLINGO nadwozie pe 2002.11-> 48 kW 65 KM 1360ccm
CITRO BERLINGO nadwozie pe 1996.07-> 55 kW 75 KM 1360ccm KFX (TU3JP), KFW (TU3JP)
CITRO BERLINGO nadwozie pe 2003.04-> 55 kW 75 KM 1360ccm KFW (TU3JP)
CITRO C3 (FC_) 1.1 i 2002.02-> 44 kW 60 KM 1124ccm HFX (TU1JP)
CITRO C3 (FC_) 1.4 i Bivalent 2002.02-> 54 kW 73 KM 1360ccm KFV (TU3JP)
CITRO C3 (FC_) 1.6 16V 2002.02-> 80 kW 109 KM 1587ccm NFU (TU5JP4)
CITRO C3 Pluriel (HB_) 1.6 2003.05-> 80 kW 109 KM 1587ccm NFU (TU5JP4)
CITRO SAXO (S0, S1) 1.0 X 1996.05->1998.11 33 kW 45 KM 954ccm CDZ (TU9M)
CITRO SAXO (S0, S1) 1.0 X 1998.05->2003.06 37 kW 50 KM 954ccm CDZ (TU9M)
CITRO SAXO (S0, S1) 1.1 X,SX 1996.05->2003.09 40 kW 54 KM 1124ccm HDZ (TU1M)
CITRO SAXO (S0, S1) 1.1 X,SX 1996.05->2003.09 44 kW 60 KM 1124ccm HDZ (TU1M), HFX (TU1JP)
CITRO SAXO (S0, S1) 1.4 VTS 1996.05->2003.06 55 kW 75 KM 1360ccm KFX (TU3JP), KFW (TU3JP)
CITRO SAXO (S0, S1) 1.6 VTL,VTR 1996.05->2003.06 65 kW 88 KM 1587ccm NFZ (TU5JP)
CITRO SAXO (S0, S1) 1.6 1996.02->2003.06 66 kW 90 KM 1587ccm NFZ (TU5JP)
CITRO SAXO (S0, S1) 1.6 VTS 2000.09->2003.09 72 kW 98 KM 1587ccm NFT
CITRO SAXO (S0, S1) 1.6 2001.02->2004.04 74 kW 101 KM 1587ccm NFT
CITRO SAXO (S0, S1) 1.6 VTS 1996.06->2003.09 87 kW 118 KM 1587ccm NFX (TU5JP4)
CITRO SAXO (S0, S1) 1.6 1996.02->2004.04 88 kW 120 KM 1587ccm NFX (TU5JP4)
CITRO XSARA (N1) 1.4 i 1997.04->2005.03 55 kW 75 KM 1360ccm KFX (TU3JP), KFW (TU3JP)
CITRO XSARA (N1) 1.6 i 1997.04->2000.09 65 kW 88 KM 1587ccm NFZ (TU5JP)
CITRO XSARA Break (N2) 1.4 i 1997.10->2005.08 55 kW 75 KM 1360ccm KFX (TU3JP), KFW (TU3JP)
CITRO XSARA Break (N2) 1.6 i 1997.10->2000.09 65 kW 88 KM 1587ccm NFZ (TU5JP)
CITRO XSARA PICASSO (N68) 1.6 1999.12-> 65 kW 88 KM 1587ccm NFZ (TU5JP)
CITRO XSARA PICASSO (N68) 1.6 2002.06-> 67 kW 91 KM 1587ccm
CITRO XSARA coupe (N0) 1.4 i 1998.03->2005.03 55 kW 75 KM 1360ccm KFX (TU3JP), KFW (TU3JP)
CITRO ZX (N2) 1.1 1991.03->1997.06 44 kW 60 KM 1124ccm HDZ (TU1M)
CITRO ZX (N2) 1.4 1991.03->1997.06 55 kW 75 KM 1360ccm KDZ (TU3M/Z)
CITRO ZX (N2) 1.4 i 1991.03->1997.06 55 kW 75 KM 1360ccm KDZ (TU3M/Z), KDX (TU3M/Z), KFX (TU3JP)
CITRO ZX Break (N2) 1.4 i 1993.10->1997.10 55 kW 75 KM 1360ccm KDX (TU3M/Z), KDY (TU3M), KFX (TU3JP)
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.0 1991.09->1996.04 33 kW 45 KM 954ccm TU9, CDY (TU9M)
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.3 1993.10->1996.04 72 kW 98 KM 1294ccm TU2J2
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991.08->1996.03 51 kW 69 KM 1360ccm TU 3
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991.09->1996.04 55 kW 75 KM 1361ccm KDX (TU3MC), KDY (TU3M)
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991.09->1996.04 69 kW 94 KM 1361ccm KFZ (TU3J2/Z)
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.6 1993.06->1996.04 65 kW 88 KM 1587ccm NFZ (TU5JP)
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.6 1994.01->1996.04 76 kW 103 KM 1587ccm NFY (TU5J2)
PEUGEOT 106 II (1) 1.0 i 1996.05-> 33 kW 45 KM 954ccm CDY (TU9M)
PEUGEOT 106 II (1) 1.0 i 1997.01-> 37 kW 50 KM 954ccm CDZ (TU9M)
PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i 1997.01-> 40 kW 54 KM 1124ccm HDY (TU1M)
PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i 1996.05-> 44 kW 60 KM 1124ccm HDZ (TU1M), HFX (TU1JP)
PEUGEOT 106 II (1) 1.4 i 1996.05-> 55 kW 75 KM 1360ccm KFX (TU3JP), KFW (TU3JP)
PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i 1996.05-> 65 kW 89 KM 1587ccm NFZ (TU5JP)
PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i 1996.05-> 74 kW 101 KM 1587ccm NFW (TU5J2), NFY (TU5J2)
PEUGEOT 106 II (1) 1.6 S16 1996.05-> 87 kW 118 KM 1587ccm NFX (TU5J4)
PEUGEOT 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.4 CJ 1991.05->1994.12 55 kW 75 KM 1361ccm KDZ (TU3M), KDY (TU3M)
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1990.08->1998.07 55 kW 75 KM 1360ccm KDX (TU3MC), TU32
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1988.07->1998.09 55 kW 75 KM 1361ccm KDZ (TU3M), KDY (TU3M), KFX (TU3JP)
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.1 1994.06->2001.05 44 kW 60 KM 1124ccm HDZ (TU1M)
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.4 SL 1994.06->2001.05 55 kW 75 KM 1360ccm KDX (TU3MC), KFX (TU3JP), KFW (TU3JP)
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6 SR 1994.06->2000.10 65 kW 89 KM 1587ccm NFZ (TU5JP)
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6 2000.07->2001.05 66 kW 90 KM 1587ccm
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6 2000.10->2001.05 72 kW 98 KM 1587ccm NFT
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 1997.03->2002.04 55 kW 75 KM 1360ccm KFX (TU3JP), KFW (TU3JP)
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.6 1997.03->2000.10 65 kW 89 KM 1587ccm NFZ (TU5JP)
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.6 2000.10->2002.04 72 kW 98 KM 1587ccm NFT
PEUGEOT 306 hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.1 1993.05->2001.05 44 kW 60 KM 1124ccm HDZ (TU1M)
PEUGEOT 306 hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.4 1993.05->2001.05 55 kW 75 KM 1360ccm KDX (TU3MC), KFX (TU3JP), KFW (TU3JP)
PEUGEOT 306 hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.6 1993.05->2000.10 65 kW 89 KM 1587ccm NFZ (TU5JP)
PEUGEOT 306 hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.6 2000.07->2001.05 66 kW 90 KM 1587ccm
PEUGEOT 306 hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.6 2000.10->2001.05 72 kW 98 KM 1587ccm NFT
PEUGEOT 306 kabriolet (7D, N3, N5) 1.6 1996.04->2000.10 65 kW 89 KM 1587ccm NFZ (TU5JP)
PEUGEOT 306 kabriolet (7D, N3, N5) 1.6 2000.10->2002.04 72 kW 98 KM 1587ccm NFT
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.4 1989.07->1993.12 55 kW 75 KM 1361ccm KDZ (TU3M), KDY (TU3M)
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.1 1996.06-> 44 kW 60 KM 1124ccm HDZ (TU1M), HFX (TU1JP)
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.4 1996.06-> 55 kW 75 KM 1360ccm KFX (TU3JP), TU32, KFW (TU3JP)
PEUGEOT PARTNER nadwozie pe 1996.06-> 44 kW 60 KM 1124ccm HDZ (TU1M)
PEUGEOT PARTNER nadwozie pe 2002.11->2006.10 54 kW 73 KM 1360ccm
PEUGEOT PARTNER nadwozie pe 1996.06-> 55 kW 75 KM 1360ccm KFX (TU3JP), TU32
PEUGEOT PARTNER nadwozie pe 2003.04-> 55 kW 75 KM 1360ccm KFW (TU3JP)

KATALOG PRODUKTÓW NGK
 

Wymagania stawiane świecom zapłonowym

Przewody zapłonowe muszą posiadać najwyższej jakości właściwości izolacyjne, wysoką odporność na temperaturę, odporność na drgania, zmiany temperatury i wilgotności.
Przewody zapłonowe muszą posiadać najwyższej jakości właściwości izolacyjne, wysoką odporność na temperaturę, odporność na drgania, zmiany temperatury i wilgotności

Aby iskra mogła przeskoczyć, wysokie napięcie wytworzone w cewce zapłonowej (do 25.000 V) musi najpierw "dopłynąć" przewodami zapłonowymi do świecy zapłonowej. Aby układ zapłonowy działał niezawodnie, przewodom stawia się cały szereg ważnych wymagań.

Najwyższej jakości właściwości izolacyjne, wysoka odporność na temperatury (do 200 °C), odporność na drgania, wahania temperatury i wilgotności, stanowią istotne założenia, które muszą spełnić wysokiej jakości przewody zapłonowe.

Stale, niezawodnie i w długim okresie czasu, w skrajnych warunkach.

Istnieją trzy różne typy przewodów zapłonowych. Różnią się one materiałami, używanymi na przewód oraz rezystorem przeciwzakłóceniowym.

  • Przewody zapłonowe miedziane z rezystorem przeciwzakłóceniowym w końcówce przewodu
  • Przewody zapłonowe z opornikiem węglowym
  • przewody zapłonowe z indukcyjną opornością bierną

 

We wszystkich wersjach stosuje się powłokę z kauczuku silikonowego. W porównaniu, na przykład z pcw, sam ten materiał przy obciążeniu temperaturami do 220 °C i kontakcie z olejem lub benzyną znacznie wolniej kruszeje lub pęka. Spełnia on najwyższą klasę odporności temperaturowej zgodnie z ISO 3808 (Klasa F, do 220 °C).

 

 

 NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH ZNAJDZIESZ ŚWIECE ZAPŁONOWE ORAZ INNE CZĘŚCI DO SWOJEGO AUTA
CHCESZ POTWIERDZIĆ CZY DANA CZĘŚĆ PASUJE DO TWOJEGO SAMOCHODU ?
NA AUKCJI NIE WYSTĘPUJE CZĘŚĆ DO TWOJEGO SAMOCHODU ?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

NA INNYCH AUKCJACH KUPISZ U NAS INNE CZĘŚCI DO SWOJEGO AUTA I MOTOCYKLA


[DANE_EU][KOD]RC-CT615 7285[/KOD][WYS]48[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]