dowolny tekst, maksymalna szerokość zdjęcia to 954 pix, wraz z dodawaniem nowego tekstu i zdjęć szablon będzie się wydłużał
dowo Ponieważ celem naszej firmy jest profesjonalne świadczenie usług oraz konsekwencja w dążeniu do satysfakcji każdego Klienta. Śledzimy najnowsze trendy, obserwujemy rynek, dopasowując swoją ofertę do wymagań oraz oczekiwań naszych partnerów handlowych. Zapewniamy najwyższy poziom obsługi, doradzając Klientom w doborze produktów oraz pomagając w podejmowaniu właściwych decyzji. Dzieki współpracy z Poczta Polską i firmą kurierską DHL świadczymy pełną obsługę logistyczną i dostosowujemy ją do indywidualnych potrzeb kontrahentów.
REGULAMIN SKLEPU E-SEASON
§1 Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy E-SEASON prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu. 2. Właścicielem Sklepu jest: E-SEASON BEATA ADAMCZUK NIP: 598[zasłonięte]4583, REGON:211[zasłonięte]285 3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem. 4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta. 5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
§2 Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób: a) poprzez stronę sklepu w serwisie aukcyjnym Allegro, b) e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu, c) telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt. 2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty. 3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym produkcie w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy. 4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego produktu. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta i opłacenia opłacenia kosztów produktu i przesyłki.
§3 Płatności
1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności: a) gotówką – wówczas zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru w siedzibie E-SEASON, b) przelewem – wówczas Sklep rezerwuje towar w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej Sklepu bądź w emailu do Klienta, c) poprzez płatności elektroniczne PayU. d) w inny sposób, jeżeli jest on określony na stronie internetowej Sklepu. 2. Koszty przesyłek są podane w zakładce DOSTAWA I PŁATNOŚCI. 3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
§4 Wysyłka towaru
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DHL) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.
2. Zakupione produkty wysyłamy do Klienta w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu należności na rachunku bankowym Sklepu. 3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu. 4. Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie towaru leżące po stronie firm wysyłkowych (Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DHL).
§5 Reklamacje
1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT). 2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. 3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii. 4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. 5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
§6 Prawo odstąpienia od umowy
1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy. 2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 5 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 10 dni od otrzymania produktu. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów użytkowania. Koszty przesyłki ponosi Klient. 4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. 5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. 6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty. 7. Towar przygotowany na specjalne zamówienie nie podlega zwrotowi zgodnie. Art. 10. punk 3 podpunkt 4 - świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.
§7 Ochrona prywatności
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia. 2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego. 3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia. 4. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.
§8 Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§9 Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.
|