Czy jest możliwość otrzymania dodatkowych zdjęć wystawionych przedmiotów?
Bardzo nam przykro do dyspozycji posiadamy jedynie zdjęcia przedstawione w opisie aukcji
Czy jest możliwość otrzymania informacji o zaksięgowaniu wpłaty oraz o wysyłce przedmiotu?
Każdy Klient otrzymuje takie informacje.
Czy przedmioty można zwrócić bądź reklamować?
Zwrot bez podania przyczyny możliwy jest przy zakupie w opcji „kup teraz" (zwracane są pieniądze za towar, bez kosztów przesyłek).
W wypadku rozbieżności rzeczy otrzymanej i opisu aukcji reklamować można każdą rzecz. Reklamacja nie zostanie uznana w wypadku źle dobranego przez klienta towaru, różnicy koloru przedmiotu na zdjęciu a w rzeczywistości, jak również różnicy w wymiarach +/- 2 cm. Bardzo proszę zwracać zawsze uwagę na wymiary i rozmiar odzieży oraz bielizny.
Na reklamację albo zwrot przewiduje się 10 dni. Do reklamowanego/zwracanego przedmiotu należy dołączyć otrzymany paragon. Przedmioty nowe należy odesłać w oryginalnym opakowaniu, nie mogą mieć oderwanych metek i nosić oznak używania.
Czy można oraz jak długo łączyć aukcje w ramach jednej przesyłki oraz kiedy zapłacić?
Proszę o jedną wspólną wpłatę na koniec dokonywanych zakupów. Na wpłatę czekamy do 7 dni od pierwszego zakupu.
O dalszych planowanych zakupach proszę nas poinformować mailowo.
Czy możliwy jest odbiór osobisy przedmiotów w sklepie, wcześniejsza przymiarka?
Możliwy jest jedynie odbiór osobisty bielizny nowej - po wsześniejszym uzgodnieniu.
Dodaj nas do ulubionych by otrzymywać informacje o nowych aukcjach!
Dla stałych klientów przewidywane gratisy