Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NEXT 3PAK CZAPKA RĘKAWICZKI SZALIK 11-13lat 15a

16-07-2015, 12:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 85 zł     
Użytkownik zac1970watches
numer aukcji: 5456820429
Miejscowość Słubice
Wyświetleń: 5   
Koniec: 16-07-2015 12:36:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Bohater: inny
Marka: Next
Rozmiar: 152 [см]
Wiek dziecka: 11 lat +
Płeć: Chłopcy
Kolor: Czerń, Odcienie niebieskiego, Odcienie szarości i srebra, Wielokolorowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

V

 

 

Opis produktu:

KOMPLET 3pak NEXT

Śliczny komplet w kolorowe paski

Czapka z pomponem

Rękawiczki z paluszkami

Szalik podszyty polarem czapka i rękawiczki bez podszewki

Komplet miękki ciepły i miły w dotyku

Wymiary:

CZAPKA

wysokość bez pompona - 24cm

obwód - 46-60cm

SZALIK

długość bez pomponów - 125cm 

szerokość - 16cm

RĘKAWICZKI

długość - 22cm

NEXT

Nowe z metkami

11-13 lat

100%akryl

100%poliester - podszewka/polar

http://www.e-globe.nazwa.pl/www.e-globe/images/

W celu uzyskania dokładniejszych informacji o produkcie zapraszamy do kontaktu.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji:
Pon. - Sobota: 9:00 - 18:00


+48 [zasłonięte] 376 437

+48 [zasłonięte] 106 395


[zasłonięte]@gmail.com


eseason.beata

Płatności proszę realizować do 7-dni od daty zakupu przedmiotu, załączając swój nick Allegro, imię i nazwisko lub numer aukcji.

Dostępne formy płatności:

PayU (dawniej płacę z Allegro)
przelewem na konto BZWBK    

       43 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]1150001 [zasłonięte] 156022


kartą płatniczą Visa, MasterCard

Wszystkie produkty oferowane na naszych aukcjach są dostępne i gotowe do wysyłki.

Gwarantujemy wysyłkę do 24 godzin
po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
(dotyczy dni roboczych od poniedziałku do piątku)
Dostawa w ciągu max. 48 godzin.

Zapewniamy pełny monitoring trasy przesyłki za pośrednictwem:

Poczty Polskiej          
Firmy kurierskiej DPD

Ponieważ pracujemy z energią, pasją i szacunkiem, aby na bieżąco zaspokajać potrzeby naszych Klientów i Konsumentów oferując najwyższą jakość naszych produktów i usług. Z Klientem staramy się budować partnerskie, długofalowe relacje poprzez rozpoznawanie i elastyczne reagowanie na jego potrzeby. Dbamy o najwyższą jakość naszych produktów i usług wyznając starą zasadę że Klient ma zawsze rację. Szanujemy konkurencję i partnerów biznesowych, funkcjonujemy na rynku zgodnie ze standardami etycznymi. Pilnujemy aby wszelkie informacje wewnątrz i na zewnątrz firmy były zgodne z prawdą, jasne i przejrzyste. Naszym celem strategicznym jest rozwój najwyższej jakości produktów i usług oraz osiąganie coraz lepszych wyników finansowych przy zachowaniu wartości, którymi kieruje się firma.

Regulamin:

§1
Postanowienia ogólne


1. Sklep internetowy E-GLOBE prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.
2. Właścicielem Sklepu jest: E-SEASON BEATA ADAMCZUK NIP: 598[zasłonięte]4583, REGON:211[zasłonięte]285
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

§2
Zamówienia

 

1. Zamówienia można składać poprzez stronę sklepu w serwisie aukcyjnym Allegro.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym produkcie w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego produktu. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta i opłacenia kosztów produktu i przesyłki.

 

§3
Płatności

 

1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
a) gotówką – wówczas zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru w siedzibie E-SEASON,
b) przelewem – wówczas Sklep rezerwuje towar w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej Sklepu bądź w emailu do Klienta,
c) poprzez płatności elektroniczne PayU.
d) w inny sposób, jeżeli jest on określony na stronie internetowej Sklepu.
2. Koszty przesyłek są podane w zakładce DOSTAWA I PŁATNOŚCI.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

 

§4
Wysyłka towaru

 

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DHL) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.

2. Zakupione produkty wysyłamy do Klienta w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu należności na rachunku bankowym Sklepu.
3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
4. Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie towaru leżące po stronie firm wysyłkowych (Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DHL).

 

§5
Reklamacje

 

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

 

§6
Prawo odstąpienia od umowy

 

1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 7 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
3. Klient ma prawo zwrócić towar do Sklepu w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.
7. Towar przygotowany na specjalne zamówienie nie podlega zwrotowi zgodnie z Art. 10. punk 3 podpunkt 4 - świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.

 

§7
Ochrona prywatności

 

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
4. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.

 

§8
Własność intelektualna

 

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§9
Wejście w życie i zmiany Regulaminu

 

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.