Każdy gracz rzuca kośćmi trzy razy w swojej kolejce; jeśli gracz wyrzuci układ wskazany na jednej
z trzech kart bierze tę kartę, kładzie ją zakrytą przed sobą i jego kolejka się kończy. Niektóre karty mają większą wartość niż inne, lecz wymagają wyrzucenia trudniejszego układu. Grę wygrywa osoba, która na koniec gry posiada najwięcej punktów.
Pierwszy rzut: gracz rzuca sześcioma kośćmi. Jeśli wyrzuci jeden z układów, może zakończyć swoją kolejkę i wziąć kartę. W tym momencie gracz kończy swoją kolejkę i ruch wykonuje następna osoba. Jeśli w pierwszym rzucie gracz nie wyrzucił danego układu lub chce wygrać inną kartę, może zatrzymać wybrane przez siebie kości i odłożyć je na bok. Jednak nie wolno ich odwracać w żaden sposób.
Drugi rzut: gracz rzuca tymi kośćmi, które pozostały na tacce wieży do kości. Jeśli wyrzuci jeden
z układów, może zakończyć swoją kolejkę i wziąć kartę. Ruch wykonuje następna osoba. Jeśli
w drugim rzucie gracz nie wyrzucił danego układu lub chce wygrać inną kartę, może zdecydować się zatrzymać wybrane kości i rzucać ponownie. Może również rzucać tymi, które wcześniej odłożył.
Trzeci rzut: gracz rzuca kośćmi, które nie zostały odłożone na bok.
Czarne kości
Gdy czarne kości są rzucane razem i gracz wyrzuci na obu taki sam kolor, może zastąpić jedną kość (białą lub czarną) wybranym przez siebie kolorem i odłożyć ją na bok lub użyć jej do stworzenia danego układu.
Karty akcji
Niektóre karty mają specjalne symbole akcji. Akcje te wykonuje się zaraz po wygraniu danej karty.
- dodatkowy ruch (trzy rzuty kośćmi)
- weź kartę (osoba, która wykonuje tę akcję zabiera kartę wygraną przez innego gracza; wybrany gracz rozkłada swoje karty zakryte, aby można było wybrać sobie kartę)
- wymiana karty (gracz wybiera sobie osobę, z którą wymieni karty; wybrana osoba rozkłada swoje karty (zakryte), a gracz wykonujący tę akcję bierze jedną kartę od wybranej osoby i następnie oddaje mu jedną ze swoich kart)
- superwymiana (zasada taka sama jak powyżej, lecz wymiana następuje z co drugim graczem)