Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NEW MEDIA IN ART Michael Rush

28-06-2015, 20:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 999.99 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5404769505
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 28-06-2015 19:55:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54063, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18644, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57552, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02037, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84204, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54063, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18644, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57552, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02037, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84204

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

New Media in Art (World of Art)

NEW MEDIA IN ART Michael Rush

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Michael Rush
Language: English
Publisher: Thames & Hudson
Publication Date: 13 Jun 2005
Dimensions: 15 x 1.7 x 21 cm
Format: Paperback
Pages: 248
Condition: NEW
Product_ID: A5AABAC784

 

 

Modern art, reflecting and defining new intellectual, scientific and technological developments, has radically extended the conventional media of sculpture and painting. Following innovative ideas about representation and the free use of materials in Cubism, Futurism and Surrealism - particularly in the work of Duchamp - artists abandoned strict adherence to traditional hierarchies of media and embraced any means, including technological, which best served their purposes. In the last 50 years especially, ideas about time and duration have reinstated narrative in art, via film-making and video, the theatricality of Happenings, Performance and Installation art, digitally manipulated photography and Virtual Reality. This pioneering book, originally published under the title New Media in Late 20th-Century Art, discusses the most influential artists internationally - from Eadweard Muybridge to Robert Rauschenberg, Bill Viola and Pipilotti Rist - and those seminal works which have radically transformed the map of world art.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 ART AND THE INTERNET McNeil, Quaranta

 THE BODY IN CONTEMPORARY ART Sally O'Reilly

 PERFORMANCE ART: FROM FUTURISM TO THE PRESENT

 INTERNET ART Rachel Greene

 DIGITAL ART Christiane Paul

 VIDEO ART Michael Rush