Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NEW MEDIA DESIGN (PORTFOLIO) Austin, Doust

29-06-2015, 15:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 172.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5406917692
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015 15:24:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81138, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66943, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84522, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15164, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84617, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81138, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66943, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84522, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15164, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84617

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

New Media Design (Portfolio)

NEW MEDIA DESIGN (PORTFOLIO) Austin, Doust

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Tricia Austin, Richard Doust
Language: English
Publisher: Laurence King
Publication Date: 1 Jan 2006
Dimensions: 25.4 x 21.3 x 1.8 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: 1D56[zasłonięte]313

 

 

This book explains how graphic designers use computers as a medium to combine word, image, motion, sound and user interaction for the internet, TV, promos, games, animation, CDs and exhibitions. Mapping the spectrum of career opportunities created by digital technologies in the industry, it also describes the attitudes, skills and knowledge needed to enter the profession and captures the flavour and excitement of working in this field. The authors' broad perspective - taking in everything from photography and illustration to motion, environmental and wearable graphics - describes the growing importance of new media graphic designers in developing new experiences for the information and entertainment industries across the globe. Sections on online design and imaginary worlds - including such things as virtual worlds, digital FX and games - map out recent and future technological developments and their implications for designers of today and tomorrow.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.