W razie wątpliwości prosimy o kontakt.
Zadowolenia klienta jest dla nas priorytetem.
Paczka dociera do adresata następnego, maksymalnie drugiego dnia roboczego po nadaniu (harmonogram wysyłek Poczta Polska: poniedziałek, środa, piątek, Kurier DPD- codziennie). - Jeżeli Twoja przesyłka nie dojdzie na czas, skontaktuj się z nami - pomożemy rozwiązać problem. Sugerujemy swoim wszystkim Klientom ubezpieczać swoje paczki na wartość zakupionych produktów na okoliczność zaginięcia paczki podczas procesu wysyłki. Sprzedający - Klient. Koszt ubezpieczenia dla produktu wartości 50 zł to jedyne 1 zł Wyższa wartość produktu relatywnie zwiększa kwotę ubezpieczenia przesyłki( przykład : wartość 200 zł- koszt ubezpieczenia 4 zł). NIE ODPOWIADAMY ZA ZAGUBIONE PACZKI W FIRMACH KURIERSKICH !!!
projekt i wykonanie: E- Commerce Group ec-group.pl