NAJNOWSZY INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY
NEW CDP+ PRO 3w1 Quality A+
NAJWYŻSZA JAKOŚĆ !!!
(Walizka BOX w zestawie)
Oraz 8 Adapterów do starszych modeli aut osobowych
wer.2013.3 !!!
CARS TRUCKS & GENERIC (3w1)
Absolutny najnowszy diagnostyczny Hit w jęz. Polskim !!!
Dla pojazdów osobowych, dostawczych
BUS, ciężarowych TIR oraz przyczep (Haldex,Knorr,Wabco)
Natychmiastowa Aktywacja !!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Głowica Diagnostyczna NEW CDP+PRO 3w1 w wersji 2013.3 pozwala na dostęp do wszystkich elektronicznych systemów w pojazdach diagnozując je z
dokładnością porównywalną do testerów fabrycznych !!!
Wersja 2013.3 OD SWOICH POPRZEDNIKÓW
POSIADA ZNACZNIE BOGATSZĄ BAZĘ OBSŁUGIWANYCH MODELI SAMOCHODÓW ORAZ STEROWNIKÓW ! CO GWARANTUJE JESZCZE SZYBSZĄ
I SKUTECZNIEJSZĄ DIAGNOSTYKĘ
Urządzenie NEW CDP+PRO 3w1 posiada te same możliwości co konkurencyjne urządzenia takich firm jak Autocom, czy Delphi.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA !!!
Przestrzegamy przed nieuczciwymi sprzedawcami ,którzy kopiują i zmieniają treści naszych aukcji ,urządzenia zakupione u takich sprzedawców mogą działać nieprawidłowo !!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
INFORMACJA Z POWODU WIELU PYTAŃ ODNOŚNIE FUNKCJONALNOŚCI:
Natychmiastowa Aktywacja !!!
Bezproblemowo łączy się z FORDAMI i BMW
Nie ma żadnych liczników instalacji, aktywacji oraz uruchomień
Współpracuje z komputerem klasy PC (32Bit/64Bit): win98, winXP, win Vista, win7, win8, bądź Pocket PC (palmtop) Aktywację natychmiast robisz sam
W przyszłości dla naszych klientów darmowa aktualizacja do wer. 2014 release 1
W razie problemów pełna pomoc podczas instalacji, uruchomienia i obsługi programu gratis !!!
Głowica TCS NEW CDP+ PRO (srebrno aluminiowa obudowa) bez najmniejszych problemów łączy się z samochodami marki Ford i BMW, w przeciwieństwie do starszych wersji interfejsu jak CDP z 2011r. (złota obudowa + biała naklejka) oraz CDP+ (czerwona obudowa + czarna naklejka). Są sprzedawane ze starą wersją oprogramowania oraz nie posiadają kabla OBDII z diodą oświetleniową !!! Są to stare modele interfejsu wykonane w gorszej technologii jakościowej Quality B (jakość druga).
KUPUJĄC U NAS MASZ PEWNOŚĆ
NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI SPRZĘTU ORAZ JEGO PEŁNEJ FUNKCJONALNOŚCI
Zdjęcia podglądowe zestawu
Otrzymujesz to co widać na powyższych zdjęciach:
Nową głowicę TCS New CDP+PRO 3w1
Nowy przewód OBDII (J1962/ISO 15031-1) z wbudowaną latarką LED
Nowy przewód komunikacyjny USB
Płytę DVD
Nową walizkę BOX na Głowicę i okablowanie
8 Adapterów do samochodów osobowych
12 M-CY Gwarancji oraz przejrzystą instrukcję instalacji krok po kroku w jęz. Polskim
Natychmiastową aktywację (robisz ją sam )
Pomoc przy instalacji i uruchomieniu programu, Dowód zakupu
tel. 607 [zasłonięte] 488
Natychmiastowa Aktywacja !!!
Urządzenie wysyłamy w ciągu 24H !!!
Towar zakupiony u nas do godziny 12.00 jest wysyłany kurierem DPD jeszcze w tym samym dniu czyli przesyłkę otrzymujesz już na drugi dzień ! istnieje możliwość odbioru na miejscu, wykonujemy wtedy pełną instalację wraz z aktywacją
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
WSZYSTKIE GŁOWICE SPRZEDAWANE PRZEZ NAS SĄ WYKONANE W NAJWYŻSZYM STANDARDZIE JAKOŚCIOWYM QUALITY A+. KUPUJĄC U NAS MASZ 100% PEWNOŚĆ PEŁNEJ WYDAJNOŚCI I FUNKCJONALNOŚCI ORAZ BEZAWARYJNEGO DZIAŁANIA URZĄDZENIA NAJNOWSZE OPROGRAMOWANIE JEST U NAS STANDARDEM
UWAGA !!!
MOŻLIWOŚĆ DOKUPIENIA ADAPTERÓW DO AUT CIĘŻAROWYCH 230 zł
Głowica pozwala na kompleksową diagnostykę OBD/OBD II/EOBD większości aut na rynku!
Bezproblemowo można wykonać takie czynności jak:
- odczyt oraz kasowanie błędów ze sterowników,
- odczyt wartości/parametrów rzeczywistych podzespołów (w formie graficznej, w formie listy predefiniowanej bądź utworzonej przez użytkownika),
- wykonać testy elementów wykonawczych,
- autotest, samodiagnoza,
- wykonać kodowania/adaptacje sterowników oraz podzespołów (czujnik kąta skrętu, EGR, przepustnica, turbina itd.),
- wykonać kalibrację/reset wtryskiwaczy,
- aktywować lub dezaktywować różne funkcje (np. tempomat, światła do jazdy dziennej itd.),
- wykonać kodowanie kluczyków,
- wykonać regenerację/wypalanie filtra cząstek stałych,
- wykonać reset przeglądu (service),
i wiele innych !!!!
Przykładowa lista występujących sterowników:
- silnik,
- hamulce ABS ESP,
- zestaw wskaźników (instruments),
- klimatyzacja,
- skrzynia biegów,
- immobilizer,
- poduszki powietrzne (airbag),
- układ wspomagania,
- elektronika 4WD,
- komputer pokładowy BSI, BCM, REC, CIM itp.
- zamek centralny,
- moduł komfortu,
- moduł ogrzewania dodatkowego (webasto),
- oświetlenie,
- nawigacja,
- radio,
i wiele innych sterowników zależnie od wybranej marki.
W większości modelów można również dokonać resetu wskazania przeglądu serwisowego oraz olejowego. Dodatkowo można dokonać wyczyszczenia tzw. crash daty ze sterownika poduszek powietrznych w autach po wypadku lub spadku napięcia!
Lokalizacja złącza diagnostycznego
Dostępność pojazdów wyprodukowanych w 2013 r. !!!
Inteligentne skanowanie systemu
Pomoc podczas adaptacji i regulacji
Dzięki obsłudze niespotykanie dużej ilości modułów głowica TCS NEW CDP+ PRO z powodzeniem zastępuje urządzenia diagnostyczne dedykowane dla danych marek (urządzenia serwisowe) co pozwala zminimalizować ilość sprzętu w Twoim warsztacie oraz pozwoli skrócić czas diagnozy samochodów do minimum. Brak potrzeby czasochłonne nauki wielu programów diagnostycznych dla różnych interfejsów!!
Oprogramowanie posiada wbudowany pomocnik dla wykonywanych procedur takich jak kodowanie sterowników, adaptacja wtryskiwaczy, regulacje podzespołów, programowanie kluczyków, logowanie itp. Wszystko co wykonujesz głowicą TCS NEW CDP+ PRO jest opisane krok po kroku w oprogramowaniu. Nie potrzebujesz dodatkowej literatury serwisowej. Dzięki szybszej diagnostyce oraz nowym możliwościom możesz zwiększyć dochody w swoim warsztacie!
Program posiada możliwość automatycznej integracji z programami serwisowymi takimi jak AUTODATA oraz TOLERANCE DATA. Głowica wyposażona jest w funkcje Inteligent System , co pozwala na zautomatyzowane wyszukanie dostępnych w samochodzie sterowników oraz automatyczne przeszukanie i lokalizowanie błędów. Funkcje te można zakończyć pełnym raportem do wydruku lub zapisu do pliku PDF.
Lista obsługiwanych marek:
Alfa Romeo, Audi, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, KIA, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Lotus, Renault, Maserati, Mazda, Mercedes, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rolls-Royce, Rover, Saab, Samsung, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Suzuki, Subaru, Toyota, Volkswagen, Volvo
odczyt i kasowanie kodów usterek, możliwość ich zapisu i wydruku z drukarki komputera PC
wysterowanie podzespołów wykonawczych silnika, ABS, systemów komfortu, klimatyzacji i innych
odczyt bieżących parametrów pracy systemów
regulacje i nastawy podstawowe
kodowanie jednostek sterujących (ABS, Klimatyzacja, komfort)
diagnoza linii CAN (m.in. BMW, Fiat, Opel, Peugeot, Renault, Saab,VW, Volvo)
diagnostykę pokładową w standardzie OBD II/EOBD - pełna zgodność z protokołami tego standardu
wyjątkowa technologia multipleksowa zastosowana w przewodach
współpraca z komputerem stacjonarnym albo przenośnym (notebook) oraz Palmtopem
dodatkowa dokumentacja techniczna dla różnych marek pojazdów - TOLERANCE DATA - zintegrowana z
programem testera jest doskonałą pomocą techniczną przy naprawach pojazdów
małe gabaryty i duża mobilność
JĘZYK POLSKI lub (English , Czesky, Dansk, Deutsch, Espanol, Francais, Greek, Hollands, Hungarian, Italiano, Norsk, Romana, Russian, Srpski, Suomen kieli, Svenska, Turkish)
kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.),
inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) - adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)
test podzespołów i kalkulatorów
kodowanie kalkulatorów
testowanie poduszek powietrznych
wiele innych
Obudowa: wykonana z aluminium i tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia mechaniczne.
Procesor: 16 bitowy microprocesor M6636B
W pełni kompatybilny z eOBD i OBD2
Pamięć: 1MB FLASH EEPROM, 256 Kb RAM, 2 MB Flight Recorder Flash
Połączenie z komputerem: USB
Zintegrowane na płycie głównej interfejsy: CAN interfejs, ISO 9141, SAE J1850 PWM, SAE J1850 VPN, ISO
5765 CAN, szeregowy asynchroniczny
Zasilanie: z akumulatora pojazdu (9V - 60V) lub bezpośrednio ze złącza diagnostycznego ( cars + tracks )
Odczyt wersji i systemu sterownika
Odczyt błędów
Kasowanie błędów
Kodowanie i programowanie systemów
Programowanie kluczy i immo
Podgląd bieżących wartości mierzonych w postaci danych cyfrowych i wykresów
Test elementów wykonawczych
Kasowanie crash data airbag
Kasowanie inspekcji serwisowej
Elektronika silnika
Automatyczna skrzynia biegów
Pompa diesla elektronika
Systemy hamowania ABS
Poduszki powietrzne Airbag i SRS
Klimatyzacja
Deska rozdzielcza
Wspomaganie elektryczne kierownicy
Immobilizer
Centralny zamek , alarm fabryczny
Moduł komfortu
Radio , systemy nawigacji , Telewizja
Elektryczne szyby
Nawigacja satelitarna
Szyberdach elektronika
Systemy dodatkowego ogrzewania (typu webasto lub inne)
System pomocy przy parkowaniu
Regulacja zasięgu świateł (Ksenony)
Kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.),
Inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym
Podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.)
Adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)
Test podzespołów i kalkulatorów
Kodowanie kalkulatorów
Testowanie poduszek powietrznych
Za pomocą testera możemy wymusić regeneracje filtra cząstek stałych zwanych DPF lub FAP
W większości modelów można również dokonać resetu wskazania przeglądu serwisowego oraz olejowego. Dodatkowo można dokonać wyczyszczenia tzw. crash daty ze sterownika poduszek powietrznych w autach po wypadku lub spadku napięcia!
Oraz wiele innych !!!
Nie jest to podróbka AutoCOM .Proszę nie usuwać moich aukcji,dziękuję.
UWAGA !!!
Zabrania się kopiowania, redystrybucji, publikowania, rozpowszechniania, udostępniania czy wykorzystywania w inny sposób całości lub części danych oraz opisów zawartych na naszych aukcjach !!!