Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NEW CDP+ 3W1 2013.3 TCS VCI + KABEL DO AUTOCOM

19-05-2014, 18:07
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 749 zł     
Użytkownik pabloniss
numer aukcji: 4256474910
Miejscowość zachodniopomorskie
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 1   
Koniec: 26-05-2014 17:57:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najnowszy interfejs diagnostyczny

NEW CDP+ PRO 3w1 Quality A+

NAJWYŻSZA JAKOŚĆ !!!

(Walizka BOX w zestawie)

wer.2013.3  !!!

Nie DELPHI jak u innych sprzedawców
CARS TRUCKS & GENERIC (3w1)

Absolutny najnowszy diagnostyczny Hit w jęz. Polskim !!!

Dla pojazdów osobowych, dostawczych

BUS, ciężarowych TIR oraz przyczep (Haldex,Knorr,Wabco)

 


NAJNOWSZY SOFT

wersja 2013.3

 

 

 

 

Ze względu na bardzo dużą ilość połaczeń telefonicznych, numer telefonu udostępniam na życzenie,

lub otrzymuje go kupujący zaraz po zakupie w automatycznej odpowiedzi od serwisu.

 

W zestawie:

Nowa Głowica TCS NEW CDP+ 3W1

PRZEWÓD OBDII(J1962/ISO15031-1) z wbudowana latarką

Nowy kabel USB

Płytę DVD 2013.3

Walizka na głowicę

12 m-cy gwarancji oraz czytelną instrukcję instalacji i aktywacji w j.polskim

Współpracuję z komputerem klasy PC

Win98, WinXP, Win Vista, Win7, Win8, bądź Pocket PC (palm­top) Aktywację natychmiast robisz sam

 

GWARANCJA 12 MIESIĘCY

NA INNYCH AUKCJACH MOŻLIWOŚĆ ZAKUPIENIA GŁOWICY Z DODATKOWYMI ADAPTERAMI

  • BMW 20 PIN

    Mercedes 38 PIN

    Opel 10 PIN

    Audi 2P/2P

    Fiat 3 PIN + Power

    Peugeot 30 PIN

    PSA 2 PIN + Power

    VW 2x2PIN
    Renault 12 PIN

    Volvo 8 PIN

    MAN 12 PIN

    Knorr / Wabco 7 PIN

    Scania 16 PIN

    MAN 37 PIN

    LT/Sprinter 14 PIN

    Iveco 30 PIN
    + - (Power) - Zasilanie

  • Na życzenie za niewielką dodatkową opłatą można domówić kable do starych aut azjatyckich, których to już ciężko spotkać na naszych drogach

  • NAJNOWSZE OPROGRAMOWANIE

    CARS + TRUCKS + GENERIC 2013.3

    Pełna obsługa w języku polskim

    Brak licznika i blokady

    Najnowsza wersja 2013.3 CDP dla Cars, Trucks i Generic

    W przyszłości  darmowa aktualizacja do wersji 2014.1, 2014.2, 2014.3, 2015.1, 2015.2, 2015.3

     

    Tak dobiegły końca moje poprzednie aukcje

     

     

    !!!Uwaga!!!

     

     

     

    Nie odpowiadam za jakość produktów , których to opisy i zdjecia są kopiowane z moich aukcji. Moje produkty i obsługa jest zawsze na najwyższym poziomie.

    Każda próba powielania będzie zgłaszana. Proszę uważać na aukcje które są nieudolną kopią mojej ciężkiej pracy. Są łudząco podobne do moich lecz proszę mnie z nimi nieidentyfikować i proszę uważać na tych nieuczciwych sprzedawców.

     

    Nie ryzykuj, kupuj u sprawdzonego sprzedawcy o czym swiadczą moje komentarze i wiele lat doświadczenia. W większości przypadków zakupionych przedmiotów u nie sprawdzonych i niewykwalifikowanych sprzedawców, kontakt urywa sie zaraz po zakupie lub po wystawieniu komentarza. U mnie masz pewność bezpłatnego wsparcia technicznego i serwisowego nawet po upływie okresu gwarancyjnego. Często serwisuję i udzielam wsparcia klientom, których to nieuczciwy sprzedawca zostawił bez jakiejkolwiek pomocy

     

     

     

    Generic OBD to program służący do odczytu danych z samochodu z wbudowaną funkcją diagnostyczną, którą główną funkcją jest monitorowanie funkcji części związanych z emisją zanieczyszczeń. W Europie normą tą jest EOBD, w USA nazywa się to OBD2, w Japonii nazywa się JOBD. Wszystkie te standardy zostały zastosowane w jednym oprogramowaniu. Zawiera także wszystkie standardy dla odczytu OBD na ciężkich pojazdach.

    Sprzedawany CDP+ jest w pełni działający, z nieograniczoną liczbą instalacji oraz uruchomień.

    Na płycie znajdują się pliki instalacyjne i aktywacyjne. Nie trzeba prosić aktywację.

    Na płycie również znajduje się filmik instruktażowy jak aktywować program

    TCS+ BLACK (czarny), na nowszej płycie -

    obsługuje fordy i BMW (nie potrzebny juz chip oki )

    + więcej marek

    + ulepszona obsługa CAN

    + ciężarowe

    +busy

    + naczepy/przyczepy (Haldex, Knorr, Wabco)

     

    W razie uszkodzenia wysyłacie mi moduł a ja wymieniam odrazu na nowy (nie musicie się martwic o odsyłanie do producenta)
    Moduł nie posiada licznika ani blokady (może pracować nieprzerwanie)

    Moduł z zaawansowana elektroniką w postaci płyty głównej na dwupłytowym układzie w najnowszej wersji v3.0. Tego nie ma konkurencja.

    Moduł można instalować na nieograniczonej ilości stanowisk


     W zestawie instrukcja instalacji

    Bezpłatnie pomagam przy instalacji

    Posiadam własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

     

     

     

    POTRZEBUJESZ INNE NARZĘDZIE DIAGNOSTYCZNE? -

    SPRAWDŹ MOJE POZOSTAŁE AUKCJE

     

     

    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "O mnie"

     

     

     

     

     

     

    Lista marek obsługiwanych przez interfejs:

    Alfa Romeo, Audi, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, KIA, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Lotus, Renault, Maserati, Mazda, Mercedes, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rolls-Royce, Rover, Saab, Samsung, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Suzuki, Subaru, Toyota, Volkswagen, Volvo

     

      • odczyt i kasowanie kodów usterek, możliwość ich zapisu i wydruku z drukarki komputera PC
      • wysterowanie podzespołów wykonawczych silnika, ABS, systemów komfortu, klimatyzacji i innych
      • odczyt bieżących parametrów pracy systemów
      • regulacje i nastawy podstawowe
      • kodowanie jednostek sterujących (ABS, Klimatyzacja, komfort)
      • diagnoza linii CAN (m.in. BMW, Fiat, Opel, Peugeot, Renault, Saab,VW, Volvo)
      • diagnostykę pokładową w standardzie OBD II/EOBD - pełna zgodność z protokołami tego standardu
      • wyjątkowa technologia multipleksowa zastosowana w przewodach testowych
      • współpraca z komputerem stacjonarnym albo przenośnym (notebook) oraz Palmtopem
      • dodatkowa dokumentacja techniczna dla różnych marek pojazdów - TOLERANCE DATA - zintegrowana z
      • programem testera jest doskonałą pomocą techniczną przy naprawach pojazdów
      • małe gabaryty i duża mobilność
      • JĘZYK POLSKI lub (English , Czesky, Dansk, Deutsch, Espanol, Francais, Greek, Hollands, Hungarian, Italiano, Norsk, Romana, Russian, Srpski, Suomen kieli, Svenska, Turkish)
      • kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.),
      • inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
      • podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) - adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)
      • test podzespołów i kalkulatorów
      • kodowanie kalkulatorów
      • testowanie poduszek powietrznych
      • wiele innych
      • Obudowa: wykonana z aluminium i tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia mechaniczne.
      • Procesor: 16 bitowy microprocesor M6636B OKI Chip
      • W pełni kompatybilny z eOBD i OBD2
      • Pamięć: 1MB FLASH EEPROM, 256 Kb RAM, 2 MB Flight Recorder Flash
      • Połączenie z komputerem: USB, Bluetooth (opcjonalnie)
      • Zintegrowane na płycie głównej interfejsy: CAN interfejs, ISO 9141, SAE J1850 PWM, SAE J1850 VPN, ISO
      • 5765 CAN, szeregowy asynchroniczny
      • Zasilanie: z akumulatora pojazdu (9V - 60V) lub bezpośrednio ze złącza diagnostycznego ( cars + tracks )
      • Odczyt wersji i systemu sterownika
      • Odczyt błędów
      • Kasowanie błędów
      • Kodowanie i programowanie systemów
      • Programowanie kluczy i immo
      • Podgląd bieżących wartości mierzonych w postaci danych cyfrowych i wykresów
      • Test elementów wykonawczych
      • Kasowanie crash data airbag
      • Kasowanie inspekcji serwisowej
      • Elektronika silnika
      • Automatyczna skrzynia biegów
      • Pompa diesla elektronika
      • Systemy hamowania Abs
      • Poduszki powietrzne Airbag i SRS
      • Klimatyzacja
      • Deska rozdzielcza
      • Wspomaganie elektryczne kierownicy
      • Immobilaizer
      • Centralny zamek , alarm fabryczny
      • Moduł komfortu
      • Radio , systemy nawigacji , Telewizja
      • Elektryczne szyby
      • Nawigacja satelitarna
      • Szyberdach elektronika
      • Systemy dodatkowego ogrzewnia (typu webasto lub inne)
      • System pomocy przy parkowaniu
      • Regulacja zasięgu swiateł (Ksenony)
      • Kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.),
      • Inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym
      • Podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.)
      • Adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)
      • Test podzespołów i kalkulatorów
      • Kodowanie kalkulatorów
      • Testowanie poduszek powietrznych
      • Za pomocą testera możemy wymusić regeneracje filtra cząstek stałych zwanych DPF lub FAP
      • W większości modelów można również dokonać resetu wskazania przeglądu serwisowego oraz olejowego. Dodatkowo można dokonać wyczyszczenia tzw. crash daty ze sterownika poduszek powietrznych w autach po wypadku lub spadku napięcia!
      • Oraz wiele innych

    • Głowica NEW CDP+ bezproblemowo łączy się z samochodami marki Ford i BMW, w przeciwieństwie do starszych wersji interfejsu jak CDP z 2011r. (złota obudowa + biała naklejka) oraz CDP+ (czerwona obudowa + czarna naklejka). W dodatku posiadają one inne logo, są sprzedawane ze starą wersją oprogramowania oraz nie posiadają kabla OBDII z diodą oświetleniową !!! Są to interfejsy wykonane w technologii jakościowej Quality B (jakość druga). MOŻESZ BYĆ PEWNY NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI SPRZĘTU ORAZ JEGO PEŁNEJ FUNKCJONALNOŚCI !!!

      NEW CDP + to najnowsza wersja jednej z najlepszych na rynku multi głowicy diagnostycznej w wersji PL. Obsługuje 58 marek samochodów osobowych oraz 38 marek samochodów dostawczych oraz TIR. Wersja kompaktowa do obsługi samochodów osobowych jak i również samochodów dostawczych, ciężarowych (TIR) oraz przyczep Wabco, Knorr-Bremse i Haldex. Współpracuje z komputerami PC (systemy operacyjne WIN XP, VISTA, SEVEN, 8) oraz palmtopami.

      Dzięki obsłudze niespotykanie wielkiej ilości modułów głowica NEW CDP+ z powodzeniem zastępuje urządzenia diagnostyczne dedykowane dla danych marek (urządzenia serwisowe) co pozwala zminimalizować ilość sprzętu w Twoim warsztacie oraz pozwoli skrócić czas diagnozy samochodów do minimum. Brak potrzeby czasochłonne nauki wielu programów diagnostycznych dla różnych interfejsów !!!!


      Oprogramowanie posiada wbudowany pomocnik dla wykonywanych procedur takich jak kodowanie sterowników, adaptacja wtryskiwaczy, regulacje podzespołów, programowanie kluczyków, logowanie itp. Wszystko co wykonujesz głowicą NEW CDP+ PRO jest opisane krok po kroku w oprogramowaniu. Nie potrzebujesz dodatkowej literatury serwisowej. Dzięki szybszej diagnostyce oraz nowym możliwościom możesz zwiększyć dochody w swoim warsztacie!


      Program posiada możliwość automatycznej integracji z programami serisowymi takimi jak AUTODATA oraz TOLERANCE DATA. Głowica wyposażona jest w funkcje Intelligent System Identification (ISI) oraz Intelligent System Scan (ISS), co w skrócie pozwala na zautomatyzowane wyszukanie dostępnych w samochodzie sterowników oraz automatyczne przeszukanie i lokalizowanie błędów. Funkcje te można zakończyć pelnym raportem do wydruku lub zapisu do pliku pdf.
      Ponadto glowica posiada slot na kartę pamięci oraz funkcję zapisywania danych na żywo (live data) z samochodu bez połączenia z komputerem! (jazda testowa itp.).

       

      INFORMACJA Z POWODU WIELU PYTAŃ ODNOŚNIE WERSJI OPROGRAMOW
      OPROGRAMOWANIE JEST AKTUALIZOWANE PRZEZ PRODUCENTA 3 RAZY DO ROKU CO 4 MIESIĄCE. DZIELI SIĘ NA TZW. RELEASE 1, 2 i 3. OSTATNI WYPUST POJAWIAJĄCY SIĘ POD KONIEC DANEGO ROKU TO NR 3. W OKOLICACH KWIETNIA POJAWI SIĘ WERSJA 2014.1 SIERPIEŃ- 2014.2, GRUDZIEŃ - 2014.3. (NAJNOWSZA DOSTĘPNA WERSJA NA DZIEŃ DZISIEJSZY 2013.3)

    • 1. Odczyt i kaso­wa­nie kodów uste­rek (DTC)
      Umoż­li­wia odczyt oraz kaso­wa­nie kodów błę­dów zare­je­stro­wa­nych przez ste­row­nik.

       

       

       

      2. Para­me­try rze­czy­wi­ste
      Umoż­li­wia odczyt danych czasu rze­czy­wi­stego. Para­me­try te mogą być przed­sta­wione w kilku for­mach:

      Para­me­try w for­mie listy pre­de­fi­nio­wa­nej:

       

       

      Two­rze­nie listy użyt­kow­nika:

       

       

      Para­me­try w for­mie gra­ficz­nej:

       

       

      3. Ste­ro­wa­nie ele­men­tami wyko­naw­czymi – aktu­ato­rami.
      Funk­cja ta wymu­sza uru­cho­mie­nie poszcze­gól­nych ele­men­tów wyko­naw­czych.

       

       

      4. Regu­la­cje
      Funk­cja ta jest wyma­gana do zakoń­cze­nia pro­ce­dury wymiany/ naprawy uszko­dzo­nych czę­ści, bądź pod­czas wyko­ny­wa­nia prac ser­wi­so­wych.

       

       

      5. Kodo­wa­nie
      Umoż­li­wia zapis nowych infor­ma­cji do ste­row­nika.

       

       

      6. Widok Menu głów­nego

       

       

      7. Funk­cja info
      Pomaga w odna­le­zie­niu złą­cza dia­gno­stycz­nego, odpo­wied­niego prze­wodu komu­ni­ka­cyj­nego oraz zna­le­zie­niu odpo­wied­niej funk­cji w pro­gra­mie.

       

       

      7. Pomoc

       

       

      8. Reje­stra­tor danych

       

       

      9. ISS – Inte­li­gentne Ska­no­wa­nie Sys­temu
      Funk­cja ska­no­wa­nia sys­te­mów samo­dziel­nie roz­po­znaje ste­row­niki i nawią­zuje z nimi komu­ni­ka­cję. Wystar­czy okre­ślić rodzaj paliwa zasi­la­ją­cego sil­nik (ben­zyna bądź die­sel) a ISS prze­ska­nuje wszyst­kie dostępne ste­row­niki zain­sta­lo­wane w pojeź­dzie

     

     

     

     

     

    •  

       

     

     

    ...