Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NEVERWINTER NIGHTS PL + JOINT TASK FORCE PL TANIO!

24-06-2012, 23:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 zł     
Użytkownik at777
numer aukcji: 2366618088
Miejscowość Iława
Wyświetleń: 30   
Koniec: 21-06-2012, 19:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@wp.pl
609 [zasłonięte] 114
11[zasłonięte]437

EKSPRESOWA I NAJTAŃSZA WYSYŁKA!

TOWAR WYSYŁAM W CIĄGU

24 GODZIN OD MOMENTU ODNOTOWANIA WPŁATY, BĄDŹ WYBORU PRZESYŁKI POBRANIOWEJ.


LIST POLECONY 6zł
(wpłata na konto)


LIST POLECONY PRIORYTETOWY 7zł
(wpłata na konto)


PRZESYŁKA

POBRANIOWA 15zł
(płatne przy odbiorze)

PRZESYŁKA POBRANIOWA PRIORYTETOWA 18zł
(płatne przy odbiorze)

ZACHĘCAMY DO ZAKUPU WIĘKSZEJ ILOŚCI GIER, GDYŻ WTEDY ZAOSZCZĘDZAJĄ PAŃSTWO NA KOSZTACH WYSYŁKI. PONIEWAŻ CZY KUPUJEMY JEDNĄ GRĘ CZY PIĘĆDZIESIĄT, TO ZA PRZESYŁKĘ
PŁACIMY TYLE SAMO!!!

TOWAR WYSYŁAMY

W BEZPIECZNYCH

KOPERTACH BĄBELKOWYCH,

DZIĘKI CZEMU MAJĄ PAŃSTWO PEWNOŚĆ, ŻE WTEDY GRY DOTRĄ CAŁO I BEZPIECZNIE.

1. PAYU

(DAWNE "PŁACĘ Z ALLEGRO")


2. PRZELEW NA KONTO BANKOWE


17 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]8350001 [zasłonięte] 165997

3. PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE TOWARU


PRZEDMIOTEM AUKCJI SĄ GRY:

"NEVERWINTER NIGHTS"   

+ "JOINT TASK FORCE"   

+ "POOL CHAMS"   

           PLATFORMA:

       OGÓLNY STAN:           Bardzo dobry

   NOŚNIK Z GRAMI:     1 Płyta 

ZESTAW ZAWIERA:         DVD + Opakowanie



OPIS GRY: NEVERWINTER NIGHTS (polska wersja) - to gra z gatunku cRPG oparta na zasadach trzeciej edycji Dungeons & Dragons, dedykowana do rozgrywki online przez Internet (posiada również tryb dla pojedynczego gracza), będąca próbą bezpośredniego przeniesienia fabularnych RPG z gatunku pen-and-paper do trójwymiarowego i szczegółowego świata gry komputerowej. Rzecz toczy się w świecie Forgotten Realms, pierwotnie zaprojektowanym według zasad Advanced Dungeons & Dragons, jednak na potrzeby tej produkcji wszystko oparto na trzeciej edycji D&D. Aby sprostać tym założeniom grafika NWN jest dopracowana i realistyczna, natomiast odpowiednikiem Przewodnika Gry w fabularnej RPG jest Neverwinter Toolset, zestaw narzędzi do projektowania własnych rozgrywek, scenariuszy i planowania przygód bohaterów. Akcja gry umiejscowiona została na terenach położonych na północ od znanych nam z Baldur’s Gate wybrzeży Sword Coast.

W trybie dla pojedynczego gracza NWN posiada ciekawą i rozbudowaną fabułę na ok. 80 godzin grania, podobną do tych które Interplay zafundował nam np. w Baldur’s Gate 2. Trybów przeznaczonych dla wielu graczy będzie bardzo wiele od prostych pojedynków po rozbudowane epopeje. Co ciekawsze istnieje możliwość importowania nowych pakietów przygód, zarówno tych stworzonych przez innych graczy w Neverwinter Toolset jak i tych przygotowanych przez twórców gry. Pakiety można łączyć w bardziej rozbudowane krainy udostępniane graczom przez Internet. Podczas rozgrywki multiplayer gracze mogą kierować tylko pojedynczą postacią.

Wymagania dla serwera hostującego grę w NWN to standardowy nowoczesny komputer domowy, ograniczeniem jest przepustowość łącza internetowego. Modem 56k pozwoli na komfortową rozgrywkę dla ośmiu graczy, chcąc hostować gry dla większej ilości osób musimy posiadać stałe łącze, przykładowo ok. 1 Mbit w przypadku gier dla 64 grających z zachowanym pełnym komfortem gry.

Rozsądne wymagania sprzętowe:

Pentium III 800 MHz, 256MB RAM, 32 MB akcelerator 3D, 1.2 GB HDD

OPIS GRY: JOINT TASK FORCE (polska wersja) - to strategia czasu rzeczywistego 3D, osadzona w czasach współczesnych, pochodząca od filmy Mithis, której zawdzięczamy znakomitego Nexus: The Jupiter Incident. JTF stylem rozgrywki zasadniczo przypomina wydanego przez koncern Atari Act of War, z tym, że znacznie go przewyższa zarówno graficznie jak i fizycznie. W trybie single player możemy dowodzić wyłącznie międzynarodowymi siłami JTF (autentyczne jednostki, czołgi Bradley, śmigłowce Apache itd), które wysyłane są tam, gdzie dzieje się coś złego. Mamy tu pięć takich miejsc, czyli pięć kampanii – Bałkany, Irak, Afganistan, Somalia i Południowa Ameryka – oferujących łącznie 20 misji do wykonania. Gra nie pozwala na budowę baz, zaczynamy z pewną określoną grupą wojskową, a kolejne jednostki możemy co najwyżej dokupować (dowożone są bezpośrednio na pole walki) za posiadane pieniądze (budżet), co wymusza od grającego dużą ostrożność i myślenie nad każdym ruchem.

Poszczególne typy broni możemy łączyć w grupy bojowe (np. śmigłowce, czołgi i piechotę), co wzmacnia ich wartość bojową, a także wymusza działanie w formacji (nie ma sytuacji, że najwolniejsza piechota idzie na końcu, 100 m przed nią jadą czołgi, a kilometr z przodu lecą śmigłowce – wszyscy poruszają się razem). Gra używa nowoopracowany silnik graficzny i zaawansowany silnik fizyczny (efekty ragdoll, etc), co, oczywiście, od razu rzuca się w oczy. Każdy element krajobrazu jaki widzimy, dopracowany jest w najmniejszym szczególe, a co więcej w pełni interaktywny. Można zniszczyć wszystko, począwszy od murków i drzew, a skończywszy na normalnych budynkach. Żołnierze mogą wchodzić do budynków, a także używać wszelkich pojazdów na jakie się natkną (np. mogą oczyszczać drogę z wraków czołgów wroga koparką znalezioną za rogiem).

Modele pojazdów do złudzenia przypominają rzeczywiste odpowiedniki i wyglądają atrakcyjnie nawet w maksymalnym zbliżeniu. Mamy też ładne wybuchy, wystrzały i wszystko to, co związane z wojną i prowadzeniem ognia, zgliszcza, zwłoki itd. Jednostki z czasem zyskują doświadczenie i stają się coraz lepsze, co w końcu prowadzi do uzyskania przez nie statusu herosa. Wówczas taki „boss” otrzymuje jakąś specjalną funkcję czy umiejętność. Można je też ulepszać, np. dodać do czołgu karabin czy wyrzutnię rakiet.

Dużym plusem Joint Task Force jest jej A.I. Widać to w sytuacji gdzie siły prowadzone przez komputer napotykają dużo liczniejsze zgrupowanie oddziałów gracza. Nie ma wówczas mowy o samobójczym ataku – komputer wycofuje się, szuka umocnień i wzywa posiłki. Kolejny plus gry to potężny edytor (to było też plusem Nexusa), który pozwala na proste i szybkie tworzenie nowych map, czy przeróbkę już istniejących (przypomina nieco modyfikacje terenem znaną z serii Sim City). Gra posiada również rozbudowany multiplayer gdzie można walczyć już nie tylko po stronie JTF ale także terrorystów (tryby: Domination, Deathmatch, Cooperative).

Rozsądne wymagania sprzętowe:

Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 128MB (Geforce 6600 lub lepsza), 5 GB HDD

OPIS GRY: POOL CHAMPS (ang) - to gra symulacyjna przygotowana przez niezależne studio deweloperskie Paprikari (znane m.in. z serii przygodówek Mortimer Beckett) z myślą o fanach bilarda, ale także osobach, które chciałaby poznać zasady tego sportu.

W Pool Champs gracze mają okazję spróbować swoich sił we wbijaniu kul do łuz wirtualnego stołu bilardowego. Twórcy zadbali o estetyczne, trójwymiarowe środowisko graficzne oraz realistyczną fizykę gry, co pozwala doświadczyć wrażeń uczestnictwa w prawdziwym meczu bilardowym.

Gra oferuje pięć wariantów rozgrywki. Poza treningiem są to tradycyjne pojedynki na 8 lub 9 bil, a także wyzwania, w których celem zabawy jest wbijanie bil na czas. Rywalizować można z żywym przeciwnikiem lub komputerową sztuczną inteligencją. W drugim przypadku możliwe jest ustawienie jednego z trzech poziomów trudności.

Deweloperzy ze studia Paprikari zadbali o szereg opcji pozwalających dostosować wygląd gry do upodobań gracza. Możliwy jest wybór jednego z czterech wystrojów pomieszczeń, w jakich znajduje się stół bilardowy, a także 5-stopniowy dobór jakości odwzorowania bil i efektów świetlnych.

Rozsądne wymagania sprzętowe:

Pentium 700 MHz, 128MB RAM, karta graficzna 3D z 32MB pamięci, 280MB HDD

GRY DOŁĄCZONE DO CZASOPISMA:


                





Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl