Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Neverwinter Nights 2 Wrota Zachodu + Gniew Zehira

22-03-2015, 21:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.49 zł     
Użytkownik DaniloThan
numer aukcji: 5172236478
Miejscowość Białystok
Wyświetleń: 7   
Koniec: 22-03-2015 20:48:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Dodatkowe informacje: Folia
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

telefon: + 48 [zasłonięte] 818 280
od poniedziałku do piątku
od godziny 10:00 do 18:00
Przed dokonaniem zakupu zapoznaj się
z regulaminem zawartym na naszej stronie
O nas. Zakup na naszych aukcjach jest
jednoznaczny z akceptacją regulaminu.

Akceptujemy płatności poprzez system PayU.

76 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]8230090 [zasłonięte] 907940
A także bezpośrednio na nasze konto bankowe.
W tytule przelewu należy podać jedynie
login z Allegro, oraz numer aukcji.
Neverwinter Nights 2  Wrota Zachodu + Gniew Zehira
 
Neverwinter Nights 2  Wrota Zachodu + Gniew Zehira

Neverwinter Nights 2: Wrtota Zachodu to nietypowy dodatek, a w zasadzie moduł, do Neverwinter Nights 2 autorstwa Ossian Studios. Przeznaczony on jest dla postaci powyżej 8 poziomu doświadczenia i przenosi akcję do egzotycznego miasta Westgate, gdzie będziemy musieli pozbyć się założonej wcześniej przeklętej maski, której nie można ściągnąć żadnymi metodami. A wszystko wskazuje, że jej miejscem pochodzenia jest właśnie owe tajemnicze, portowe miasto.

 

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira to drugi po Mask of the Betrayer dodatek do drugiej części Neverwinter Nights. W pokłosiu pokonania Króla Cieni, Wybrzeże Mieczy jest w środku niełatwej ekonomicznej odnowy. Kupieckie konsorcja wyrosły jak grzyby po deszczu by wykorzystać powojenne zamieszanie dla swoich własnych celów. Drużyna gracza będzie przedzierać się przez to niepewne środowisko; w zależności od wzrostu ich własnej fortuny, będą mogli też sprzymierzyć się z konsorcjum aby stworzyć imperium kupieckie lub ukrócić ich własną ścieżkę w Faerunie przez polowanie na karawany i sprzedawanie dóbr na czarnym rynku. Podczas gdy oni będą usiłowali poszerzyć swoje wpływy, gracze będą świadomi nowej frakcji pracującej za kulisami: złych, zmiennokształtnych, jaszczurowatych Yuan-Ti.

Jak na solidny dodatek przystało Storm of Zehir oferuje nowe mapy, zaklęcia, przedmioty, rasy i profesje. Kilka zmian doczekało się także mechanika rozgrywki - zmieniono przykładowo system odpoczywania zespołu. Poprawiono również sztuczną inteligencję przeciwników i kompanów gracza.



Zakaz kopiowania, wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: animus_regis