Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Neuroshima Ruiny Bielsko-Biała [ONYKS]

08-07-2012, 16:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27.99 zł     
Użytkownik sklep-onyks
numer aukcji: 2446182650
Miejscowość Bielsko Biała
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 18   
Koniec: 25-07-2012, 13:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

tel: 33 [zasłonięte]9638 mobile: 664[zasłonięte]373 e-mail: [zasłonięte]@sklep-onyks.pl

Menu









Kontakt

Dział zamówień:

[zasłonięte]32894 Darek:
tel.: 33 [zasłonięte]0673

36[zasłonięte]353 Szczepan

tel.: 33 [zasłonięte]0674

Dział realizacji zamówień:

36[zasłonięte]112 Mateusz:

tel.: 33 [zasłonięte]9638

Płatności

Konto bankowe:

Przelewy krajowe:

BRE Bank S.A. - mBank
Nr rachunku: 
77 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 612275

WBK Bank Zachodni
Nr rachunku: 37 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7400001 [zasłonięte] 186672

REGULAMIN

Przed zakupem produktów z naszych aukcji proszę o zapoznanie się z regulaminem na stronie „o mnie”

1. Wysyłka kurierem oraz paczkomatami jest stała niezależnie od ilości wysyłanych paczek.
2. Koszt wysłki pocztą uzależniony jest od wagi, dlatego przy zakupie więcej niż jednej sztuki prosimy zawsze brać pod uwagę koszt wysyłki z droższej aukcji.
3. Przy zakupie więcej niż jednego produktu należy doliczyć + 1 zł za każdy dodatkowy przedmiot do kosztów przesyłki.
4. Listem wysyłamy małe paczki w przypadku zakupu np. 2 produktów z których jedna nie ma opcji listu wysłka nastąpic musi paczką, paczkomatem bądź kurierem.

Przesyłka

Gry pLANSZOWE

TWILIGHT IMPERIUM

BATTLESTAR GALACTICA

HORROR W ARKHAM

MEMOIR 44

TIDE OF IRON

WŁADCA PIERŚCIENI LCG
 

TALISMAN - Magia i Miecz

WARHAMMER

CARCASSONNE

RUNEBOUND

SCRABBLE

NEUROSHIMA

MUNCHKIN

TICKET TO RIDE

OSADNICY Z CATANU

KOSTKA RUBIKA

 GRA O TRON

 DUST TACTICS

WARHAMMER 40.0000

BITWY WESTEROS

Serdecznie zapraszamy do sklepu stacjonarnego

ONYKS (odbiór osobisty)

 43-000 Bielsku-Białej, ul. Lipnicka 6/6.


Neuroshima Ruiny Bielsko-Biała

cena: 27.99 zł

Ruiny to szesnasty dodatek w serii Neuroshimy. Jego tematem są opuszczone budowle, gruzowiska, zawalone wieżowce i wszystko co się z nimi łączy. Co znajdziecie w środku?

Wyprawa w ruiny: (…) Gdy wjeżdżasz do osady, masz przed sobą zamieszkane ruiny. Gdy czujesz się dumnym mieszkańcem metropolii – wciąż otacza cię bezmiar ruin. Gdy ruszasz w drogę, często nawet na moment nie tracisz ich z oczu. Kryjesz się w nich, gdy potrzebujesz schronienia. Szukasz tu pożywienia, odzienia i sprzętu. Przygotowujesz zasadzki i polujesz. Prowadzisz interesy i odpoczywasz. Całe nasze życie to ruiny. A gdy wreszcie przestaną być dla nas łaskawe, staną się naszym cmentarzem.

Nowe Pochodzenia z ruin: (…) Podobno tych biedaków, uciekinierów z Tobb’s Motel rozpoznasz na kilometr. Przez ponad dwadzieścia lat byli więzieni przez psychopatę. Zostało to z nimi na zawsze. Pierwsze, co się podobno rzuca w oczy to blizny.

Nowa Profesja: Przepatrywacz: (…) Rzecz w tym, że robota Przepatrywacza, oprócz tego, że jest dość niebezpieczna, jest też cholernie, ale to cholernie wciągająca. Odwiedzasz miejsca, do których przeciętny zjadacz starych puszek wojskowych nie ma dostępu. Wciskasz się do pomieszczeń, miejsc, w których nie stanęła żywa stopa od kilkudziesięciu lat.

Księga Szczura: (…) Lubię swoje życie. Każdy Szczur lubi to, co robi. Wielu ludzi patrzy na nas, patrzy jak żyjemy i myśli sobie, że to rozpaczliwa egzystencja, łażenie w biedzie, w brudzie, w samotności. Gówno wiedzą o życiu Szczura.

GLIZDA czyli księga poszukiwacza: (…) Jeden gada z napotkanym łowcą, drugi reperuje wóz, a ty właśnie pomyślałeś, jakim zarąbistym pomysłem byłoby pójść i przetrzepać jakiś trudniej dostępny, zasypany gruzem budynek. Wszystko przecież wskazuje na to, że tam będzie coś, po co nie pofatygował się dotąd żaden przybłęda. I znów: deklarujesz, dostajesz zielone światło od MG i nie zawracając mu głowy, samemu sprawdzasz w GLIZDZIE, co z tego wyszło. Właśnie po to dostajesz do ręki GLIZDĘ. Przydatna zabawka, co nie?

Zdobywaj wiedzę z przedwojennych źródeł: (…) Efektem przeczytania książki jest zdobyta wiedza, zapisywana na karcie postaci jako Wiedza Książkowa. Wiedza Książkowa będzie dawać bohaterowi ułatwienia do Umiejętności testowanych ze Sprytem.

Walka w ruinach: (…) Zaczęło się. Przeciwnik jest tam, gdzie ma być. Rozgrywacie standardową walkę z segmentami, procentami i rzutami na trafienie. Tyle tylko, że ty masz przewagę – Manewry.

Jak rozpada się świat?: (…) A woda jest dla miasta jak kwas dla ciała. Kiedyś trzymana w ryzach, teraz powolutku, ale odpowiednio skutecznie do jego skali rozkłada go – i nie ma przed nią ratunku. Wszędzie dotrze, a gdzie dotrze, tam niesie korozję, tam daje życie roślinom, tam drąży mury i kruszy skały czy beton.

Zagrożenia w ruinach: (…) Gracze wdrapują się na dach jakiegoś budynku, po kilkunastu krokach osuwa się jakiś fragment i wraz z dachówkami, blachą gracze lecą w dół; albo są w jakimś budynku, niby parter, niby zwykła łazienka, ale nie, kafelki na podłodze zaczynają trzeszczeć i sru, wanna, kibel, gracze, wszystko leci w dół, do piwnic.

Liczba stron: 128
Rodzaj oprawy: miękka

Copyright © sklep-onyks 2009 - 2012 r.