Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Neuroshima Ruiny [PROMOCJA] Poznan terazgry

30-05-2012, 22:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28.60 zł     
Użytkownik www_terazgry_pl
numer aukcji: 2343932779
Miejscowość Poznań
Zostało sztuk: 6    Wyświetleń: 13   
Koniec: 12-06-2012 16:02:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka
wysyłkaProszę o wypełnienie formularza dostawy jeśli przesyłka ma być dostarczona pod inny adres lub trzeba wybrac kolor produktu.
Produkty wysyłamy w ciągu 2-5 dni roboczych od momentu dokonania zakupu.
W momencie zakupu więcej niż 1 sztuka należy zsumować wagę pierwszego przedmiotu wraz z wagami pozostałych produktów oraz sprawdzić koszty wysyłki według tabeli znajdującej się w dziale "O mnie".


SPRAWDŹ TAKŻE!


Licytowany produkt

Ruiny to szesnasty dodatek w serii Neuroshimy. Jego tematem są opuszczone budowle, gruzowiska, zawalone wieżowce i wszystko co się z nimi łączy. Co znajdziecie w środku?

 

Wyprawa w ruiny: (…) Gdy wjeżdżasz do osady, masz przed sobą zamieszkane ruiny. Gdy czujesz się dumnym mieszkańcem metropolii – wciąż otacza cię bezmiar ruin. Gdy ruszasz w drogę, często nawet na moment nie tracisz ich z oczu. Kryjesz się w nich, gdy potrzebujesz schronienia. Szukasz tu pożywienia, odzienia i sprzętu. Przygotowujesz zasadzki i polujesz. Prowadzisz interesy i odpoczywasz. Całe nasze życie to ruiny. A gdy wreszcie przestaną być dla nas łaskawe, staną się naszym cmentarzem.

 

Nowe Pochodzenia z ruin: (…) Podobno tych biedaków, uciekinierów z Tobb’s Motel rozpoznasz na kilometr. Przez ponad dwadzieścia lat byli więzieni przez psychopatę. Zostało to z nimi na zawsze. Pierwsze, co się podobno rzuca w oczy to blizny.

Liczba stron:       128
Rodzaj oprawy:     miękka
Wydawca:     Wydawnictwo Portal
Wydanie:     polskie


 

Nowa Profesja: Przepatrywacz: (…) Rzecz w tym, że robota Przepatrywacza, oprócz tego, że jest dość niebezpieczna, jest też cholernie, ale to cholernie wciągająca. Odwiedzasz miejsca, do których przeciętny zjadacz starych puszek wojskowych nie ma dostępu. Wciskasz się do pomieszczeń, miejsc, w których nie stanęła żywa stopa od kilkudziesięciu lat.

 

Księga Szczura: (…) Lubię swoje życie. Każdy Szczur lubi to, co robi. Wielu ludzi patrzy na nas, patrzy jak żyjemy i myśli sobie, że to rozpaczliwa egzystencja, łażenie w biedzie, w brudzie, w samotności. Gówno wiedzą o życiu Szczura.

 

GLIZDA czyli księga poszukiwacza: (…) Jeden gada z napotkanym łowcą, drugi reperuje wóz, a ty właśnie pomyślałeś, jakim zarąbistym pomysłem byłoby pójść i przetrzepać jakiś trudniej dostępny, zasypany gruzem budynek. Wszystko przecież wskazuje na to, że tam będzie coś, po co nie pofatygował się dotąd żaden przybłęda. I znów: deklarujesz, dostajesz zielone światło od MG i nie zawracając mu głowy, samemu sprawdzasz w GLIZDZIE, co z tego wyszło. Właśnie po to dostajesz do ręki GLIZDĘ. Przydatna zabawka, co nie?

 

Zdobywaj wiedzę z przedwojennych źródeł: (…) Efektem przeczytania książki jest zdobyta wiedza, zapisywana na karcie postaci jako Wiedza Książkowa. Wiedza Książkowa będzie dawać bohaterowi ułatwienia do Umiejętności testowanych ze Sprytem.

 

Walka w ruinach: (…) Zaczęło się. Przeciwnik jest tam, gdzie ma być. Rozgrywacie standardową walkę z segmentami, procentami i rzutami na trafienie. Tyle tylko, że ty masz przewagę – Manewry.

 

Jak rozpada się świat?: (…) A woda jest dla miasta jak kwas dla ciała. Kiedyś trzymana w ryzach, teraz powolutku, ale odpowiednio skutecznie do jego skali rozkłada go – i nie ma przed nią ratunku. Wszędzie dotrze, a gdzie dotrze, tam niesie korozję, tam daje życie roślinom, tam drąży mury i kruszy skały czy beton.

 

Zagrożenia w ruinach: (…) Gracze wdrapują się na dach jakiegoś budynku, po kilkunastu krokach osuwa się jakiś fragment i wraz z dachówkami, blachą gracze lecą w dół; albo są w jakimś budynku, niby parter, niby zwykła łazienka, ale nie, kafelki na podłodze zaczynają trzeszczeć i sru, wanna, kibel, gracze, wszystko leci w dół, do piwnic.


Waga: 0.4 kg
Producent: Portal

Zdjęcie
Kontakt

status gg 15[zasłonięte]274

 

telefon[zasłonięte]669-58-58

 

email [zasłonięte]@terazgry.pl
Aukcje allegro

 

allegro aukcje
Informacje

barcodeWszystkie towary sprzedawane są nowe, do każdego przedmiotu dołączany jest dowód zakupu (faktura vat lub paragon).

Na każdy towar otrzymują Panstwo 12 miesięczną gwarancje.

W razie gdyby interesował Państwa zakup większej ilości gry niż jest na aukcji prosimy o kontakt.

Kupując przedmiot na naszej aukcji akceptujesz nasz regulamin, który dostępny jest na stronie "O mnie".

Możliwa jest wysyłka za granicę, szczegóły prosimy ustalać indywidualnie.

Istnieje możliwość odbioru osobistego w Poznaniu


© www_terazgry_pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki.