Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Neuroshima Ruiny ._

27-02-2012, 21:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30.17 zł     
Użytkownik wwwmegaprezentpl
numer aukcji: 2080424271
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 13   
Koniec: 24-02-2012 20:55:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled Document
Kontakt:
tel. 222 [zasłonięte] 222
tel. 22 [zasłonięte] 67
fax. 22 [zasłonięte] 68
[zasłonięte]@MegaPrezent.pl
GG: gadu gadu

Formy płatności:

  • płatności Allegro
  • wysyłka za pobraniem
  • przelewem
  • raty Żagiel
  • leasing GrenkeLeasing
  • płatność kartą kredytową i płatniczą
    (w punkcie odbioru)
  • gotówką




Dane do przelewu:

Lendium Sp. z o.o.
Multibank S.A.
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 112571
W tytule przelewu proszę podać swój NICK Allegro oraz NUMER AUKCJI.

Leasing

Oferujemy możłiwość Leasingu sprzętu o łacznej wartości większej niż 1830 PLN.
Przykładowe raty przy wpłacie 0%
(dla kwoty 1830 PLN):
  • 96,99 PLN przez 36 miesięcy
  • 124,38 PLN przez 24 miesiące
  • 150,61 PLN przez 12 miesięcy
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym biurem.

Transport i wysyłka


Dla Państwa wygody i komfortu współpracujemy z najlepszymi polskimi firmami kurierskimi.
Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić dostawę w każde miejsce na terenie Polski, często w mniej niż 24 godziny.






Realizujemy także wysyłkę za pomocą Poczty Polskiej

Odbiór osobisty

Zakupiony towar można odebrać w naszym punkcie odbiorów w
Warszawie ulica Londyńska 34/1
telefon 22 [zasłonięte] 67

O gotowości towaru do odbioru informujemy zawsze drogą elektroniczną lub telefonicznie.


Wyświetl większą mapę

Neuroshima Ruiny

Neuroshima Ruiny

Ruiny to szesnasty dodatek w serii Neuroshimy. Jego tematem są opuszczone budowle, gruzowiska, zawalone wieżowce i wszystko co się z nimi łączy. Co znajdziecie w środku?

Wyprawa w ruiny: (…) Gdy wjeżdżasz do osady, masz przed sobą zamieszkane ruiny. Gdy czujesz się dumnym mieszkańcem metropolii – wciąż otacza cię bezmiar ruin. Gdy ruszasz w drogę, często nawet na moment nie tracisz ich z oczu. Kryjesz się w nich, gdy potrzebujesz schronienia. Szukasz tu pożywienia, odzienia i sprzętu. Przygotowujesz zasadzki i polujesz. Prowadzisz interesy i odpoczywasz. Całe nasze życie to ruiny. A gdy wreszcie przestaną być dla nas łaskawe, staną się naszym cmentarzem.

Nowe Pochodzenia z ruin: (…) Podobno tych biedaków, uciekinierów z Tobb’s Motel rozpoznasz na kilometr. Przez ponad dwadzieścia lat byli więzieni przez psychopatę. Zostało to z nimi na zawsze. Pierwsze, co się podobno rzuca w oczy to blizny.

Nowa Profesja: Przepatrywacz: (…) Rzecz w tym, że robota Przepatrywacza, oprócz tego, że jest dość niebezpieczna, jest też cholernie, ale to cholernie wciągająca. Odwiedzasz miejsca, do których przeciętny zjadacz starych puszek wojskowych nie ma dostępu. Wciskasz się do pomieszczeń, miejsc, w których nie stanęła żywa stopa od kilkudziesięciu lat.

Księga Szczura: (…) Lubię swoje życie. Każdy Szczur lubi to, co robi. Wielu ludzi patrzy na nas, patrzy jak żyjemy i myśli sobie, że to rozpaczliwa egzystencja, łażenie w biedzie, w brudzie, w samotności. Gówno wiedzą o życiu Szczura.

GLIZDA czyli księga poszukiwacza: (…) Jeden gada z napotkanym łowcą, drugi reperuje wóz, a ty właśnie pomyślałeś, jakim zarąbistym pomysłem byłoby pójść i przetrzepać jakiś trudniej dostępny, zasypany gruzem budynek. Wszystko przecież wskazuje na to, że tam będzie coś, po co nie pofatygował się dotąd żaden przybłęda. I znów: deklarujesz, dostajesz zielone światło od MG i nie zawracając mu głowy, samemu sprawdzasz w GLIZDZIE, co z tego wyszło. Właśnie po to dostajesz do ręki GLIZDĘ. Przydatna zabawka, co nie?

Zdobywaj wiedzę z przedwojennych źródeł: (…) Efektem przeczytania książki jest zdobyta wiedza, zapisywana na karcie postaci jako Wiedza Książkowa. Wiedza Książkowa będzie dawać bohaterowi ułatwienia do Umiejętności testowanych ze Sprytem.

Walka w ruinach: (…) Zaczęło się. Przeciwnik jest tam, gdzie ma być. Rozgrywacie standardową walkę z segmentami, procentami i rzutami na trafienie. Tyle tylko, że ty masz przewagę – Manewry.

Jak rozpada się świat?: (…) A woda jest dla miasta jak kwas dla ciała. Kiedyś trzymana w ryzach, teraz powolutku, ale odpowiednio skutecznie do jego skali rozkłada go – i nie ma przed nią ratunku. Wszędzie dotrze, a gdzie dotrze, tam niesie korozję, tam daje życie roślinom, tam drąży mury i kruszy skały czy beton.

Zagrożenia w ruinach: (…) Gracze wdrapują się na dach jakiegoś budynku, po kilkunastu krokach osuwa się jakiś fragment i wraz z dachówkami, blachą gracze lecą w dół; albo są w jakimś budynku, niby parter, niby zwykła łazienka, ale nie, kafelki na podłodze zaczynają trzeszczeć i sru, wanna, kibel, gracze, wszystko leci w dół, do piwnic.



Gry planszowe i towarzyskie