Sklep
ul. Podleśna 52,
01-673 Warszawa[zasłonięte]@venco.pl 608 [zasłonięte] 243
Regulamin
- Do każdego zamówienia dołączamy paragon lub fakturę
- Przy zakupie kilku produktów prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki
- Płatność przelewem na konto 64 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 105021
- W tytule przelewu login i numer aukcji
- Wysyłamy produkt do 48 godzin od zaksięgowania pieniędzy na koncie
- Odbiór osobisty w Warszawie na Bielanach
- NIE ODWOŁUJEMY OFERT
Wpłata
Wpłata na konto bankowe:MultiBank64 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 105021w tytule przelewy proszę podać swój nick i numer aukcji
Dostawa
Przesyłki wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku Pocztą Polską lub kurierem.
NEUROSHIMA HEX - VEGAS 3.0
Neuroshima Vegas edycja 3.0 - zestaw armijny do nowej Neuroshimy Hex
Vegas odczuło skutki wojny znacznie mniej niż większość miast USA i jest jednym z niewielu ocalałych ośrodków cywilizacji, gdzie można żyć na nieco wyższym poziomie niż w większości obszarów zniszczonego kontynentu. Od lat tłumy ciągną do miasta w poszukiwaniu rozrywki i pozorów normalnego życia. Z czasem Vegas stało się także mekką dla wszelkich typów spod ciemnej gwiazdy, którzy zwęszyli tu możliwość wzbogacenia się. Dziś każdy wie, że w Vegas może dostać wszystko, co tylko się zapragnie, jeśli tylko się odpowiednio zapłaci. Siła Vegas nie leży w silnej armii czy ciężkiej broni, ale w bogactwie, umiejętnościach programowania maszyn i manipulowania ludźmi.
Zaletą Vegas są szerokie możliwości krzyżowania planów przeciwnika i wykorzystywania jego własnych sił przeciwko niemu – za pomocą cechy Sztabu oraz Agitatorów. Dodatkową zaletą jest znaczna mobilność armii.
Wadą jest mała liczba i niska inicjatywa własnych żołnierzy.
Rada taktyczna: Opłacalną strategią jest przybliżenie się własnym Sztabem do Sztabu przeciwnika, by móc przejmować wrogie jednostki, które bronią dostępu do swojego Sztabu.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Wiek graczy: od 8 - 99 lat
Ilość graczy: 2 - 4
Czas gry: około 30 minut
Zawartość opakowania:
35 żetonów armii
5 znaczników ran
2 znaczniki frakcji
4 znaczniki kontroli
1 żeton
7 znaczników zastępczych
woreczek strunowy
instrukcja
GRATIS!
Do każdego zamówienia dokładamy firmowe gratisy (linijki, plany lekcji ) lub dema gier