0603 [zasłonięte] 358
gry-[zasłonięte]@koliba.poznan.pl
GG: 977102
|
|
Wysyłamy przedmioty
starannie i bezpiecznie zapakowane
w ciągu
4 dni roboczych
od wpływu środków na konto
|
|
Płatność Allegro
lub
przedpłata na konto |
|
Kupując na tej aukcji
akceptujesz regulamin
przeczytaj:
Proste i przejrzyste zasady |
|
12
|
Neuroshima HEX
Nowe, wysokiej jakości wydanie świetnej strategii
Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.
W pudełku znajdują się 4 armie, w tym:
• potężne, ale powolne maszyny Molocha
• Posterunek - ostatnia regularna armia ludzkości
• gangi Hegemonii
• mutanci Borgo
Gra ma niepowtarzalny klimat i bardzo proste zasady, które można wytłumaczyć w ciągu 5 minut. Mimo to, pozwala na różnorodne strategie i daje duże możliwości taktyczne.
Na czym to polega?
Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. "Sieciarz" może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej.
Wśród żetonów występują żetony specjalne "Bitwa", które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny - wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.
Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 45 - 90 minut
Zawartość pudełka:
• plansza
• 140 żetonów (po 35 dla każdej z 4 armii)
• instrukcja wraz z opisami armii i poradami taktycznymi
|