NEUROSHIMA HEX: BABEL 13
PODSTAWA + DODATEK
GRA NOWA W FOLII
ORYGINALNIE ZAPAKOWANA
SZYBKA WYSYŁKA
PODSTAWOWE INFORMACJE:
Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 45 - 90 minut
Wydawca: Wydawnictwo Portal
Projektant: Michał Oracz
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- plansza
- 140 żetonów (po 35 dla każdej z 4 armii)
- instrukcja wraz z opisami armii i poradami taktycznymi
NEUROSHIMA HEX
Nowe, wysokiej jakości wydanie świetnej strategii
Nowa edycja najbardziej cenionej polskiej gry planszowej.
Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.
W pudełku znajdują się 4 armie, w tym:
potężne, ale powolne maszyny Molocha
Posterunek - ostatnia regularna armia ludzkości
gangi Hegemonii
mutanci Borgo
Gra ma niepowtarzalny klimat i bardzo proste zasady, które można wytłumaczyć w ciągu 5 minut. Mimo to, pozwala na różnorodne strategie i daje duże możliwości taktyczne. Gra otrzymała wyróżnienie ekspertów w plebiscycie Gra Roku 2007 organizowanym przez serwis Gry-Planszowe
Na czym to polega?
Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. "Sieciarz" może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej. Wśród żetonów występują żetony specjalne "Bitwa", które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Moment rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny - wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.
NEUROSHIMA HEX: BABEL 13
PIERWSZY DODATEK
Babel13 to pierwszy dodatek do gry Neuroshima HEX. W pudełku znajdują się dwie nowe armie oraz żetony terenu, dzięki którym można rozgrywać pasjonujące scenariusze. Pierwszą z nowych armii jest Nowy Jork, defensywna armia, której sztab daje punkt wytrzymałości każdej sąsiadującej sojuszniczej jednostce. Drugą armią jest Neodżungla, posiadająca unikalną zdolność tworzenia macierzy - każdy żeton sąsiadujący ze sztabem i każdy kolejny sąsiedni tworzy tą niebezpieczną konstrukcję.
Dołączone do macierzy moduły działają na każdy żeton macierzy! Wśród terenów znajdują się wzgórza, jeziora, las - każde odpowiednio powiększając planszę i modyfikując reguły walki.
LIST POLECONY EKONOMICZNY 3zł
LIST POLECONY PRIORYTETOWY 6zł
WSZYSTKIE PRZESYŁKI SĄ REJESTROWANE
PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"