Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NEUROSHIMA HEX PODSTAWA + DODATEK BABEL 13 [NOWA]

18-01-2012, 18:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 152 zł     
Użytkownik StacjaRozrywka
numer aukcji: 2002739528
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 358   
Koniec: 16-01-2012 06:03:51
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


STACJA ROZRYWKA - ZAPRASZAM DO AUKCJI

 


NEUROSHIMA HEX +
NEUROSHIMA HEX: BABEL 13
PODSTAWA + DODATEK

GRA NOWA W FOLII

ORYGINALNIE ZAPAKOWANA 

SZYBKA WYSYŁKA

 

PODSTAWOWE INFORMACJE:


Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 45 - 90 minut 
Wydawca: Wydawnictwo Portal 
Projektant: Michał Oracz
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska


Zawartość pudełka:


- plansza
- 140 żetonów (po 35 dla każdej z 4 armii) 
- instrukcja wraz z opisami armii i poradami taktycznymi



NEUROSHIMA HEX
Nowe, wysokiej jakości wydanie świetnej strategii
Nowa edycja najbardziej cenionej polskiej gry planszowej. 


Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.



W pudełku znajdują się 4 armie, w tym:

potężne, ale powolne maszyny Molocha
Posterunek - ostatnia regularna armia ludzkości  
gangi Hegemonii
mutanci Borgo

Gra ma niepowtarzalny klimat i bardzo proste zasady, które można wytłumaczyć w ciągu 5 minut. Mimo to, pozwala na różnorodne strategie i daje duże możliwości taktyczne. Gra otrzymała wyróżnienie ekspertów w plebiscycie Gra Roku 2007 organizowanym przez serwis Gry-Planszowe




Na czym to polega?

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. "Sieciarz" może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej. Wśród żetonów występują żetony specjalne "Bitwa", które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Moment rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny - wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.


NEUROSHIMA HEX: BABEL 13

PIERWSZY DODATEK




Babel13 to pierwszy dodatek do gry Neuroshima HEX. W pudełku znajdują się dwie nowe armie oraz żetony terenu, dzięki którym można rozgrywać pasjonujące scenariusze. Pierwszą z nowych armii jest Nowy Jork, defensywna armia, której sztab daje punkt wytrzymałości każdej sąsiadującej sojuszniczej jednostce. Drugą armią jest Neodżungla, posiadająca unikalną zdolność tworzenia macierzy - każdy żeton sąsiadujący ze sztabem i każdy kolejny sąsiedni tworzy tą niebezpieczną konstrukcję.
Dołączone do macierzy moduły działają na każdy żeton macierzy! Wśród terenów znajdują się wzgórza, jeziora, las - każde odpowiednio powiększając planszę i modyfikując reguły walki.


LIST POLECONY EKONOMICZNY 3zł

LIST POLECONY PRIORYTETOWY 6zł

WSZYSTKIE PRZESYŁKI SĄ REJESTROWANE

 




 

PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"
 

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Paneleallepanele aukcyjne