Sklep
PROGLOBAL mapa dojazdu >> 02-790 Warszawa ul. Pachnąca 83 lok. E [zasłonięte]@am76.pl
Otwarte
od Poniedziałku do Piątku godziny od 11.00 do 13.00 i
od 17.00 do 19.00
tel.: 505 [zasłonięte] 317
Regulamin
- Odbiór osobisty możliwy jest już w dniu zakupu (od poniedziałku do piątku)
- Odbiór osobisty w Warszawie na Ursynowie (Natolin) ul. Pachnąca 83 lok. E
- Wszystkie gry są fabrycznie nowe (zafoliowane) i pochodzą z legalnego źródła
- Do każdego zamówienia dołączamy paragon lub fakturę
- Przy zakupie kilku produktów prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki
- Płatność przelewem na konto 34 1940 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0762121 [zasłonięte] 000000
- W tytule przelewu należy wpisać login i numer aukcji
- Wysyłamy produkt do 24 godzin od zaksięgowania pieniędzy na koncie
Wpłata
Wpłata na konto bankowe: Crédit Agricole (LUKAS Bank) 34 1940 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0762121 [zasłonięte] 000000 w tytule przelewu proszę wpisać login i numer aukcji
Dostawa
Przesyłki wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku Pocztą Polską
|
"Neuroshima HEX"
Nowa edycja najbardziej cenionej polskiej gry planszowej.
Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.
W pudełku znajdują się 4 armie, w tym:
- potężne, ale powolne maszyny Molocha
- Posterunek - ostatnia regularna armia ludzkości
- gangi Hegemonii
- mutanci Borgo
Gra ma niepowtarzalny klimat i bardzo proste zasady, które można wytłumaczyć w ciągu 5 minut. Mimo to, pozwala na różnorodne strategie i daje duże możliwości taktyczne.
Gra otrzymała wyróżnienie ekspertów w plebiscycie Gra Roku 2007 organizowanym przez serwis Gry-Planszowe.pl!
Na czym to polega?
Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. "Sieciarz" może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej.
Wśród żetonów występują żetony specjalne "Bitwa", które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny - wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.
Pierwsza polska gra, która odniosła sukces na Zachodzie!
Podstawowe informacje:
Wydawnictwo: Portal Liczba graczy: 2-4 osób Czas gry: 45-90min. Wiek: od 10 lat Wydanie: polskie Instrukcja: polska
Pudełko zawiera:
- plansza
- 140 żetonów (po 35 dla każdej z 4 armii)
- instrukcja wraz z opisami armii i poradami taktycznymi
|