Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NEUROSHIMA HEX - NOWE WYDANIE - WYSYŁKA OD RĘKI

18-01-2012, 18:43
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 79 zł     
Użytkownik Planszowo_pl
numer aukcji: 2041406283
Miejscowość Ostrołęka
Wyświetleń: 138   
Koniec: 18-01-2012 18:43:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zobacz także:

Dlaczego
warto wybrać Planszowo_pl?

1
Standard Allegro
gwarancja udanej transakcji, terminowej wysyłki oraz doskonałej obsługi Klienta
2
Tylko oryginalne gry
z legalnego źródła
3
Najlepsze ceny - PORÓWNAJ!
Nie płać pośrednikom!
4
Ekspresowa wysyłka
większość gier wysyłamy
w dniu zamówienia
5
10 dni na zwrot
bez podawania przyczyny
6
Pancerne opakowanie
gwarancja bezpieczeństwa
7
Wiele form płatności
przelew, pobranie, PayU
8
Pewna firma
paragon lub faktura VAT do każdego zamówienia
9
Jeden koszt wysyłki
kupując na kilku aukcjach, koszty wysyłki doliczasz tylko raz
NEUROSHIMA HEX
 
Gatunek: Gry planszowe
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: od 10 lat
Czas gry: ok. 45-90 min.
Edycja: polska
Instrukcja: polska

Stan: nowa, zafoliowana
Wysyłka: express 24h!

Nowa edycja najbardziej cenionej polskiej gry planszowej.

Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.

W pudełku znajdują się 4 armie, w tym:

- potężne, ale powolne maszyny Molocha

- Posterunek - ostatnia regularna armia ludzkości

- gangi Hegemonii

- mutanci Borgo

Gra ma niepowtarzalny klimat i bardzo proste zasady, które można wytłumaczyć w ciągu 5 minut. Mimo to, pozwala na różnorodne strategie i daje duże możliwości taktyczne.

Na czym gra polega?

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. "Sieciarz" może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej.

Wśród żetonów występują żetony specjalne "Bitwa", które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Moment rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny - wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.

Pudełko zawiera:

plansza
140 żetonów (po 35 dla każdej z 4 armii)
instrukcja wraz z opisami armii i poradami taktycznymi

Gwarancja Udanych Zakupów!

HITY:

Planszówki:
Karcianki:
Dla dzieci: