Sklep
ul. Podleśna 52,
01-673 Warszawa[zasłonięte]@venco.pl 608 [zasłonięte] 243
Regulamin
- Do każdego zamówienia dołączamy paragon lub fakturę
- Przy zakupie kilku produktów prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki
- Płatność przelewem na konto 64 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 105021
- W tytule przelewu login i numer aukcji
- Wysyłamy produkt do 48 godzin od zaksięgowania pieniędzy na koncie
- Odbiór osobisty w Warszawie na Bielanach
- NIE ODWOŁUJEMY OFERT
Wpłata
Wpłata na konto bankowe:MultiBank64 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 105021w tytule przelewy proszę podać swój nick i numer aukcji
Dostawa
Przesyłki wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku Pocztą Polską lub kurierem.
NEUROSHIMA HEX - MISSISIPI 3.0
Neuroshima Missisipi edycja 3.0 - zestaw armijny do nowej Neuroshimy Hex
Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX wersja 3.O
Wiek graczy: od 10 - 99 lat
Ilość graczy: 2 - 4
Czas gry: około 30 minut
Zawartość opakowania:
35 żetonów armii,
znaczniki ran, frakcji, sieci
woreczek strunowy
instrukcja
GRATIS!
Do każdego zamówienia dokładamy firmowe gratisy (linijki, plany lekcji )