Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Neuroshima HEX edycja 3.0 - Oracz Michał

15-06-2014, 6:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 160.30 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4245830266
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 11   
Koniec: 15-06-2014 06:53:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Neuroshima HEX edycja 3.0

Oracz Michał

Dane:
  • ISBN:590[zasłonięte][zasłonięte]02664
  • okładka: kartonowa
  • wydawnictwo: Portal Games
  • wymiary: 290 x 290 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]014-02
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis produktu:
    Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. "Sieciarz" może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej. Wśród żetonów występują żetony specjalne "Bitwa", które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny - wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika. Zawartość pudełka: plansza 35 żetonów armii Posterunku, 35 żetonów armii Molocha, 35 żetonów armii Hegemonii, 35 żetonów armii Borgo, 8 znaczników armii, 8 znaczników ran, 4 liczniki obrażeń, 55 kart z hexogłówkami, instrukcja Wiek: od 8 lat Liczba graczy: 2-4 osoby Czas gry: 45-90 minut


    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.