NEUROSHIMA HEX 3.0 NOCNY ŁOWCA
Nocny Łowca to doskonały drapieżnik.
Pojawia się, zadaje śmierć i znika w mroku.
Unika światła.
Nikt nie wie, czym tak naprawdę jest.
Nikt nie wie, jak wygląda.
Nikt nie jest w stanie stawić mu czoła.
Typ Żetonu
Żeton wspólny – należy jednocześnie do każdej frakcji i traktowany jest przez wszystkich graczy jak własny żeton: nie blokuje linii strzału, można go poruszyć za pomocą własnego żetonu Ruchu, można podłączać do niego własne Moduły, nie można go zranić (chyba że za pomocą Bomby, która rani również własne jednostki), nie można go odepchnąć, zasieciować, przejmować itd. Jeśli zostanie unicestwiony, Nocny Łowca odpada z gry.
Wystawiany na planszę na początku gry – na początku gry, jeszcze przed wystawianiem Sztabów, żeton kładziony jest na dowolne pole planszy z wyjątkiem pól krawędzi i pola środkowego.
Opis Nocnego Łowcy
Pożarcie – gracz może kosztem 1 punktu wytrzymałości swojego Sztabu uruchomić specjalny atak Nocnego Łowcy, aby unicestwić żeton sąsiadujący z Nocnym Łowcą, wskazany przez ikonę Pożarcia (może to być nawet własny żeton gracza, który uruchomił atak Nocnego Łowcy). Pożarcie nie wyrządza żadnej szkody Sztabom. Podczas normalnej Bitwy Nocny Łowca nie atakuje nikogo.
Mobilność – gracz może w swojej turze poruszyć Nocnego Łowcę o 2 pola i dowolnie go obrócić. Przy czym gracz może poruszyć Nocnego Łowcę o jedno pole i dowolnie go obrócić, wtedy aktywować Pożarcie (kosztem 1 rany swojego Sztabu), a następnie poruszyć Nocnego Łowcę o drugie pole i dowolnie go obrócić.
|