Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Neuroshima HEX 2,5 - TANIE GRY

27-01-2012, 5:37
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 92.50 zł     
Użytkownik piciuf
numer aukcji: 2063519326
Miejscowość Suchy Las
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 95   
Koniec: 16-02-2012 21:41:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


0603 [zasłonięte] 358
gry-[zasłonięte]@koliba.poznan.pl

GG: 977102
Wysyłamy przedmioty
starannie i bezpiecznie zapakowane
w ciągu
4 dni roboczych
od wpływu środków na konto
Płatność Allegro
lub
przedpłata na konto
Kupując na tej aukcji
akceptujesz regulamin
przeczytaj:
Proste i przejrzyste zasady
12

Neuroshima HEX
Nowe, wysokiej jakości wydanie świetnej strategii

Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.

W pudełku znajdują się 4 armie, w tym:

• potężne, ale powolne maszyny Molocha
• Posterunek - ostatnia regularna armia ludzkości
• gangi Hegemonii
• mutanci Borgo

Gra ma niepowtarzalny klimat i bardzo proste zasady, które można wytłumaczyć w ciągu 5 minut. Mimo to, pozwala na różnorodne strategie i daje duże możliwości taktyczne.

Na czym to polega?

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. "Sieciarz" może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej.

Wśród żetonów występują żetony specjalne "Bitwa", które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny - wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.

Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 45 - 90 minut

Zawartość pudełka:

• plansza
• 140 żetonów (po 35 dla każdej z 4 armii)
• instrukcja wraz z opisami armii i poradami taktycznymi

kliknij aby powiększyćGaleria zdjęć