Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NEUROSHIMA - BOHATER ^3 (2006 rok)

02-05-2014, 18:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 20 zł     
Użytkownik Stoperssonn
numer aukcji: 4186626520
Miejscowość Ciechocinek
Wyświetleń: 23   
Koniec: 02-05-2014 18:09:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.34 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

BOHATER ^3

dodatek do systemu

NEUROSHIMA

 

co dwóch bohaterów, to nie jeden

 

Drugi z serii dodatków w całości poświęconych Bohaterom Graczy. Dodatek, podobnie jak jego poprzednia część zawiera dodatkowe reguły, dzięki którym można zróżnicować i uczynić ciekawszymi postacie graczy. Księga Montera, czy Zostań mistrzem Sztuk Walki to tylko przykłady rozdziałów, które poszerzają możliwości postaci.

 

W podręczniku znajdziemy:


Poznaj sekrety Tornado
Artykuł o słynnym czarnym narkotyku, bardzo mocno rozwijający mechaniczną warstwę zażywania, przenoszenia się w miniony świat, uczenia się tam, poznawania sekretów i w ogóle działania, a także kwestie rafinowania, uzależnienia itd.


Przybądź z Europy
To jeszcze nie jest ta z dawna oczekiwana Euroshima, bez obawy! To na poły humorystyczny, na poły całkiem serio artykuł o graniu postacią z Europy. Czyli jednak jedną nogą w Europie! Nareszcie ktoś powie, co się tam do cholery, na Starym Kontynencie, dzieje.


Zostań Mistrzem Sztuk Walki
Wielu graczom doskwiera brak porządnego opracowania tematu sztuk walki na regułach Neuroshimy. W końcu Sztuczki typu “Judo” nie załatwiają sprawy do końca. Po ciężkim łamaniu głowy, długich tygodniach benedyktyńskiej pracy i konsultacjach z tymi, którzy zęby zjedli na samodzielnym poznawaniu tajników bijatyki powstał rozbudowany, “drzewkowy” system Sztuk Walki.

 

Typhoon Village
Nowe Pochodzenia dla graczy.


Cała prawda o pancerzu wspomaganym
Kolejny temat - zmora forów internetowych i neuroshimowych spotkań konwentowych. Najwyższa pora rozwiązać dziesiątki problemów, rozwiać niejasności i, co najważniejsze, opracować ten temat.


Arsenał Eda Rednecka
Nowa broń i sprzęt do ogólnie tak zwanej przemocy.

 

Ujarzmij maszynę Molocha
Kolejny wielki i bardzo rozbudowany materiał. Monterzy potrafią już wybebeszać maszyny i wyciągać z nich różne cacka, teraz nauczą się grzebać w ich softwarze, co pozwoli nawet na wytresowanie Łowcy na posłusznego pieska.

 

Księga Montera
Wielki i rozbudowany artykuł, jako drugi po Programowaniu Maszyn i Robotów przeznaczony przede wszystkim dla Monterów, ale jednocześnie dający ciekawe możliwości innym bohaterom. Również nawiązuje do “Wybebeszania maszyn Molocha” z pierwszego Bohatera.

 

Rozwiń swoją profesję
Dodatkowe Cechy (po dwie na Profesję). Wreszcie przedstawiciele poszczególnych Profesji zaczną się od siebie jeszcze bardziej różnić. Nowe Cechy miały w dużym stopniu uzupełniać dotychczasowe luki – gdy dana Profesja miała np. Cechy nastawione jedynie na walkę, teraz otrzymuje Cechy bardziej związane z wiedzą, czy odgrywaniem postaci. I odwrotnie.

 

 

 

Stan - dokładnie taki jak na zdjęciu. Podręcznik klejony, więc może mieć tendencje do rozklejania się po kilkunastu przeczytaniach. Do tej pory ani razu nie był otwarty. Jak na tyle lat podręcznik wygląda prawie jak nowy, delikatne wgniecenia i przytarcia (mikroskopijne!!!) na skrajach okładki.

 

Wydawnictwo: Portal

 

 

Niedługo na moich aukcjach inne ciekawe podręczniki i materiały do RPG...