Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Neuroshima Bohater ^3 ._

14-05-2014, 10:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28.57 zł     
Użytkownik wwwmegaprezentpl
numer aukcji: 4239950227
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 30    Wyświetleń: 1   
Koniec: 13-06-2014 10:07:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled Document
Kontakt:
tel. 22 [zasłonięte] 22
tel. 22 [zasłonięte] 67
fax 22 [zasłonięte] 68
[zasłonięte]@MegaPrezent.pl
GG: gadu gadu

Formy płatności:

  • PayU (Allegro)
  • pobranie
  • przelew
  • raty
  • leasing
  • karta (w punkcie odbioru)
  • gotówka

Dane do przelewu:


NetPartner Polska Sp. z o.o.
BANK PKO BP S.A.
80 1020 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0970002 [zasłonięte] 023033
W tytule przelewu proszę podać swój NICK Allegro oraz NUMER AUKCJI.



Raty

Oblicz ratę

Leasing

Oferujemy możliwość leasingu sprzętu o łacznej wartości większej niż 1845 PLN.
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym biurem.

Transport i wysyłka


Dla Państwa wygody i komfortu współpracujemy z najlepszymi polskimi firmami kurierskimi oraz Pocztą Polską, co pozwala nam dostarczać przesyłki często, w czasie krótszym niż 24 godziny.

Odbiór osobisty

Zakupiony towar można odebrać w naszym Punkcie Odbioru w Warszawie przy ulicy Londyńskiej 34/1,
telefon 22 [zasłonięte] 67.
Ze względu na bogaty asortyment,
nie wszystkie produkty są dostępne "od ręki" w naszym Punkcie Odbioru. Część sprzedawanych przez nas produktów znajduje się w magazynie zewnętrznym, a ich dostawa do Punktu Odbioru zazwyczaj nie trwa dłużej niż 24 godziny.
Dlatego o gotowości towaru do odbiory informujemy zawsze drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Uwaga nie wszystkie nasze aukcje posiadają możliwość odbioru osobistego, szczegółowe informacje na temat dostępnych form dostaw znajdują się w zakładce "Dostawa i płatność".

Wyświetl większą mapę

Neuroshima Bohater ^3

Neuroshima Bohater ^3

 

W podręczniku znajdziemy:

  1. Poznaj sekrety Tornado
    Artykuł o słynnym czarnym narkotyku, bardzo mocno rozwijający mechaniczną warstwę zażywania, przenoszenia się w miniony świat, uczenia się tam, poznawania sekretów i w ogóle działania, a także kwestie rafinowania, uzależnienia itd.
  2. Przybądź z Europy
    To jeszcze nie jest ta z dawna oczekiwana Euroshima, bez obawy! To na poły humorystyczny, na poły całkiem serio artykuł o graniu postacią z Europy. Czyli jednak jedną nogą w Europie! Nareszcie ktoś powie, co się tam do cholery, na Starym Kontynencie, dzieje.
  3. Zostań Mistrzem Sztuk Walki
    Wielu graczom doskwiera brak porządnego opracowania tematu sztuk walki na regułach Neuroshimy. W końcu Sztuczki typu “Judo" nie załatwiają sprawy do końca. Po ciężkim łamaniu głowy, długich tygodniach benedyktyńskiej pracy i konsultacjach z tymi, którzy zęby zjedli na samodzielnym poznawaniu tajników bijatyki powstał rozbudowany, “drzewkowy" system Sztuk walki.
  4. Typhoon Village
    Nowe Pochodzenia dla graczy.
  5. Cała prawda o pancerzu wspomaganym
    Kolejny temat-zmora forów internetowych i neuroshimowych spotkań konwentowych. Najwyższa pora rozwiązać dziesiątki problemów, rozwiać niejasności, i co najważniejsze, opracować ten temat.
  6. Arsenał Eda Rednecka
  7. Ujarzmij maszynę Molocha
    Kolejny wielki i bardzo rozbudowany materiał. Monterzy potrafią już wybebeszać maszyny i wyciągać z nich różne cacka, teraz nauczą się grzebać w ich softwarze, co pozwoli nawet na wytresowanie Łowcy na posłusznego pieska.
  8. Księga Montera
    Wielki i rozbudowany artykuł, jako drugi po Programowaniu Maszyn i Robotów przeznaczony przede wszystkim dla Monterów, ale jednocześnie dający ciekawe możliwości innym bohaterom. Również nawiązuje do “Wybebeszania maszyn Molocha" z pierwszego Bohatera.
  9. Rozwiń swoją profesję
    Dodatkowe Cechy (po dwie na Profesję). Wreszcie przedstawiciele poszczególnych Profesji zaczną się od siebie jeszcze bardziej różnić. Nowe Cechy miały w dużym stopniu uzupełniać dotychczasowe luki – gdy dana Profesja miała np. Cechy nastawione jedynie na walkę, teraz otrzymuje Cechy bardziej związane z wiedzą czy odgrywaniem postaci. I odwrotnie.

Dodatek ma w sumie 128 stron, dokładnie tyle ile jego poprzednia część, Bohater ^2.



Gry planszowe i towarzyskie