Formy płatności: - płatności Allegro
- wysyłka za pobraniem
- przelewem
- raty Żagiel
- leasing GrenkeLeasing
- płatność kartą kredytową i płatniczą
(w punkcie odbioru) - gotówką
Dane do przelewu:Lendium Sp. z o.o.Multibank S.A. 16 1140 [zasłonięte] 2 [zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 112571 W tytule przelewu proszę podać swój NICK Allegro oraz NUMER AUKCJI. LeasingOferujemy możłiwość Leasingu sprzętu o łacznej wartości większej niż 1830 PLN. Przykładowe raty przy wpłacie 0% (dla kwoty 1830 PLN): - 96,99 PLN przez 36 miesięcy
- 124,38 PLN przez 24 miesiące
- 150,61 PLN przez 12 miesięcy
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym biurem. Transport i wysyłka Dla Państwa wygody i komfortu współpracujemy z najlepszymi polskimi firmami kurierskimi. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić dostawę w każde miejsce na terenie Polski, często w mniej niż 24 godziny. Odbiór osobisty Zakupiony towar można odebrać w naszym punkcie odbiorów w Warszawie ulica Londyńska 34/1 telefon 22 [zasłonięte] 67 O gotowości towaru do odbioru informujemy zawsze drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wyświetl większą mapę | Neuroshima Bohater ^3 W podręczniku znajdziemy: - Poznaj sekrety Tornado
Artykuł o słynnym czarnym narkotyku, bardzo mocno rozwijający mechaniczną warstwę zażywania, przenoszenia się w miniony świat, uczenia się tam, poznawania sekretów i w ogóle działania, a także kwestie rafinowania, uzależnienia itd. - Przybądź z Europy
To jeszcze nie jest ta z dawna oczekiwana Euroshima, bez obawy! To na poły humorystyczny, na poły całkiem serio artykuł o graniu postacią z Europy. Czyli jednak jedną nogą w Europie! Nareszcie ktoś powie, co się tam do cholery, na Starym Kontynencie, dzieje. - Zostań Mistrzem Sztuk Walki
Wielu graczom doskwiera brak porządnego opracowania tematu sztuk walki na regułach Neuroshimy. W końcu Sztuczki typu “Judo" nie załatwiają sprawy do końca. Po ciężkim łamaniu głowy, długich tygodniach benedyktyńskiej pracy i konsultacjach z tymi, którzy zęby zjedli na samodzielnym poznawaniu tajników bijatyki powstał rozbudowany, “drzewkowy" system Sztuk walki. - Typhoon Village
Nowe Pochodzenia dla graczy. - Cała prawda o pancerzu wspomaganym
Kolejny temat-zmora forów internetowych i neuroshimowych spotkań konwentowych. Najwyższa pora rozwiązać dziesiątki problemów, rozwiać niejasności, i co najważniejsze, opracować ten temat. - Arsenał Eda Rednecka
- Ujarzmij maszynę Molocha
Kolejny wielki i bardzo rozbudowany materiał. Monterzy potrafią już wybebeszać maszyny i wyciągać z nich różne cacka, teraz nauczą się grzebać w ich softwarze, co pozwoli nawet na wytresowanie Łowcy na posłusznego pieska. - Księga Montera
Wielki i rozbudowany artykuł, jako drugi po Programowaniu Maszyn i Robotów przeznaczony przede wszystkim dla Monterów, ale jednocześnie dający ciekawe możliwości innym bohaterom. Również nawiązuje do “Wybebeszania maszyn Molocha" z pierwszego Bohatera. - Rozwiń swoją profesję
Dodatkowe Cechy (po dwie na Profesję). Wreszcie przedstawiciele poszczególnych Profesji zaczną się od siebie jeszcze bardziej różnić. Nowe Cechy miały w dużym stopniu uzupełniać dotychczasowe luki – gdy dana Profesja miała np. Cechy nastawione jedynie na walkę, teraz otrzymuje Cechy bardziej związane z wiedzą czy odgrywaniem postaci. I odwrotnie.
Dodatek ma w sumie 128 stron, dokładnie tyle ile jego poprzednia część, Bohater ^2.
|