|
tel. 222 [zasłonięte] 222
tel. 22 [zasłonięte] 67
fax. 22 [zasłonięte] 68
[zasłonięte]@MegaPrezent.pl
GG:
Formy płatności:
- płatności Allegro
- wysyłka za pobraniem
- przelewem
- raty Żagiel
- leasing GrenkeLeasing
- płatność kartą kredytową i płatniczą
(w punkcie odbioru)
- gotówką
Dane do przelewu:
Lendium Sp. z o.o.
Multibank S.A.
16 1140 [zasłonięte] 2 [zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 112571
W tytule przelewu proszę podać swój NICK Allegro oraz NUMER AUKCJI.
Leasing
Oferujemy możłiwość Leasingu sprzętu o łacznej wartości większej niż 1830 PLN.
Przykładowe raty przy wpłacie 0%
(dla kwoty 1830 PLN):
- 96,99 PLN przez 36 miesięcy
- 124,38 PLN przez 24 miesiące
- 150,61 PLN przez 12 miesięcy
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym biurem.
Transport i wysyłka
Dla Państwa wygody i komfortu współpracujemy z najlepszymi polskimi firmami kurierskimi.
Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić dostawę w każde miejsce na terenie Polski, często w mniej niż 24 godziny.
Realizujemy także wysyłkę za pomocą Poczty Polskiej
Odbiór osobisty
Zakupiony towar można odebrać w naszym punkcie odbiorów w
Warszawie ulica Londyńska 34/1
telefon 22 [zasłonięte] 67
O gotowości towaru do odbioru informujemy zawsze drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Wyświetl większą mapę
|
Neuroshima Bohater ^3
W podręczniku znajdziemy:
- Poznaj sekrety Tornado
Artykuł o słynnym czarnym narkotyku, bardzo mocno rozwijający mechaniczną warstwę zażywania, przenoszenia się w miniony świat, uczenia się tam, poznawania sekretów i w ogóle działania, a także kwestie rafinowania, uzależnienia itd.
- Przybądź z Europy
To jeszcze nie jest ta z dawna oczekiwana Euroshima, bez obawy! To na poły humorystyczny, na poły całkiem serio artykuł o graniu postacią z Europy. Czyli jednak jedną nogą w Europie! Nareszcie ktoś powie, co się tam do cholery, na Starym Kontynencie, dzieje.
- Zostań Mistrzem Sztuk Walki
Wielu graczom doskwiera brak porządnego opracowania tematu sztuk walki na regułach Neuroshimy. W końcu Sztuczki typu “Judo" nie załatwiają sprawy do końca. Po ciężkim łamaniu głowy, długich tygodniach benedyktyńskiej pracy i konsultacjach z tymi, którzy zęby zjedli na samodzielnym poznawaniu tajników bijatyki powstał rozbudowany, “drzewkowy" system Sztuk walki.
- Typhoon Village
Nowe Pochodzenia dla graczy.
- Cała prawda o pancerzu wspomaganym
Kolejny temat-zmora forów internetowych i neuroshimowych spotkań konwentowych. Najwyższa pora rozwiązać dziesiątki problemów, rozwiać niejasności, i co najważniejsze, opracować ten temat.
- Arsenał Eda Rednecka
- Ujarzmij maszynę Molocha
Kolejny wielki i bardzo rozbudowany materiał. Monterzy potrafią już wybebeszać maszyny i wyciągać z nich różne cacka, teraz nauczą się grzebać w ich softwarze, co pozwoli nawet na wytresowanie Łowcy na posłusznego pieska.
- Księga Montera
Wielki i rozbudowany artykuł, jako drugi po Programowaniu Maszyn i Robotów przeznaczony przede wszystkim dla Monterów, ale jednocześnie dający ciekawe możliwości innym bohaterom. Również nawiązuje do “Wybebeszania maszyn Molocha" z pierwszego Bohatera.
- Rozwiń swoją profesję
Dodatkowe Cechy (po dwie na Profesję). Wreszcie przedstawiciele poszczególnych Profesji zaczną się od siebie jeszcze bardziej różnić. Nowe Cechy miały w dużym stopniu uzupełniać dotychczasowe luki – gdy dana Profesja miała np. Cechy nastawione jedynie na walkę, teraz otrzymuje Cechy bardziej związane z wiedzą czy odgrywaniem postaci. I odwrotnie.
Dodatek ma w sumie 128 stron, dokładnie tyle ile jego poprzednia część, Bohater ^2.
|