Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Neuroshima Bestiariusz: Maszyny Bielsko-Bi [ONYKS]

08-07-2012, 16:29
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27.98 zł     
Użytkownik sklep-onyks
numer aukcji: 2446182611
Miejscowość Bielsko Biała
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 15   
Koniec: 25-07-2012, 13:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

tel: 33 [zasłonięte]9638 mobile: 664[zasłonięte]373 e-mail: [zasłonięte]@sklep-onyks.pl

Menu









Kontakt

Dział zamówień:

[zasłonięte]32894 Darek:
tel.: 33 [zasłonięte]0673

36[zasłonięte]353 Szczepan

tel.: 33 [zasłonięte]0674

Dział realizacji zamówień:

36[zasłonięte]112 Mateusz:

tel.: 33 [zasłonięte]9638

Płatności

Konto bankowe:

Przelewy krajowe:

BRE Bank S.A. - mBank
Nr rachunku: 
77 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 612275

WBK Bank Zachodni
Nr rachunku: 37 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7400001 [zasłonięte] 186672

REGULAMIN

Przed zakupem produktów z naszych aukcji proszę o zapoznanie się z regulaminem na stronie „o mnie”

1. Wysyłka kurierem oraz paczkomatami jest stała niezależnie od ilości wysyłanych paczek.
2. Koszt wysłki pocztą uzależniony jest od wagi, dlatego przy zakupie więcej niż jednej sztuki prosimy zawsze brać pod uwagę koszt wysyłki z droższej aukcji.
3. Przy zakupie więcej niż jednego produktu należy doliczyć + 1 zł za każdy dodatkowy przedmiot do kosztów przesyłki.
4. Listem wysyłamy małe paczki w przypadku zakupu np. 2 produktów z których jedna nie ma opcji listu wysłka nastąpic musi paczką, paczkomatem bądź kurierem.

Przesyłka

Gry pLANSZOWE

TWILIGHT IMPERIUM

BATTLESTAR GALACTICA

HORROR W ARKHAM

MEMOIR 44

TIDE OF IRON

WŁADCA PIERŚCIENI LCG
 

TALISMAN - Magia i Miecz

WARHAMMER

CARCASSONNE

RUNEBOUND

SCRABBLE

NEUROSHIMA

MUNCHKIN

TICKET TO RIDE

OSADNICY Z CATANU

KOSTKA RUBIKA

 GRA O TRON

 DUST TACTICS

WARHAMMER 40.0000

BITWY WESTEROS

Serdecznie zapraszamy do sklepu stacjonarnego

ONYKS (odbiór osobisty)

 43-000 Bielsku-Białej, ul. Lipnicka 6/6.


Neuroshima Bestiariusz: Maszyny Bielsko-Biała

cena: 27.98 zł

Bestiariusz: Maszyny, czyli trzynasty dodatek do Neuroshimy. Co w środku? Przede wszystkim dokładny opis sześćdziesięciu molochowych maszyn, o nich dokładniej za chwilę. Na samych opisach robotów bowiem się nie kończy, bo w dodatku znalazło się także miejsce na kilka rozdziałów bardziej teoretycznych. Jest więc Poradnik użytkownika bestiariusza, opisujący kilka nie tak oczywistych trików na wprowadzanie i korzystanie z wyciąganych z bestiariusza przeciwników. Do tego mamy jeszcze rozdział o tuningowaniu opisanych w dodatku robotów oraz garść rozszerzonych zasad.

Po części teoretycznej następuje opis robotów, czyli danie główne. Na pierwszy ogień idą roboty bojowe, jest ich też w dodatku najwięcej. Są tu i słabizny do rozruszania BG (które często bojową funkcję pełnią tylko przy okazji), są klasyczni przeciwnicy – tacy na każdą okazję, są groźne stalowe bestie, których lepiej nie spotykać nigdy, są maszyny, które jeśli MG zechce, zaopiekują się ciężkim sprzętem graczy i zamienią ich opancerzone wozy w stertę złomu. Roboty są bardzo różnorodne, oparte na bardzo różnych pomysłach – znajdzie się tu i molochowy samobieżny motor, i wredna mina na kółkach, zcyborgizowana puma, maszyna strzelająca klejem, sieciarz, czy z pozoru śmieszny i chudy metalowy ludzik o kończynach ostrych jak brzytwa. Oprócz dziwadeł, na widok których gracze wybałuszą oczy, nie zabraknie też bardziej klasycznych – jak choćby Ciężki Łowca, Strzelec itd. Jest z czego wybierać, dla każdego coś dobrego, i na każdą okazję coś się znajdzie.

Sprzęt ciężki to w niniejszym zestawieniu mniej liczna grupka, bo i w końcu ileż razy BG toczą duże bitwy z Molochem? Przede wszystkim znalazły się tu maszyny wspomniane w podręczniku podstawowym – i są głównie po to, by w miarę potrzeby dać graczom jasny przekaz: "stop, dalej przejścia nie ma".

Roboty wspomagające to rzecz o tyle dziwna, że same z siebie wojownikami raczej nie są, w większości nie potrafią ani strzelić, ani przywalić, ani nawet porządnie eksplodować. Jednak to właśnie przez te roboty walka z Molochem jest tak wymagająca jak jest. Pełnię swoich możliwości roboty te ujawniają dopiero w zespole. Mamy tu Spawaczy, którzy na bieżąco łatają uszkodzenia bojowych maszyn, a nawet potrafią co nieco wskrzesić z kilku wraków, mamy Blokerów, czyli molochowych bodygardów, Matki dostarczające energię grupom wojowników, mózgi zwielokratniające możliwości bojowe maszyn itd.

Systemy obronne to głównie stacjonarne roboty i urządzenia, których przeznaczeniem jest zainstalować się w jednym miejscu i bruździć ile się da. Są tu więc klasyczne wieżyczki strzelnicze, są pułapki, roboty złożone z całej sieci sideł, a nawet baza Molocha, gdzie przeciwnikiem jest nie tyle jakiś robot czy mechanizm, co inteligencja, oczywiście sztuczna.

Roboty eksperymentalne to najdziwniejsze konstrukcje, jakie można spotkać na pustkowiach – np. roje maleńkich mechanicznych owadów, metalowa, przelewająca się masa, której nic nie zatrzyma, mechaniczne pasożyty, a nawet robot ćwiczebny, stworzony w celu ostrego przeszkolenia bojowego mutantów.

Na samym końcu znalazło się miejsce dla robotów Smarta. Kto czyta Storylinię NS, już niedługo dowie się dokładnie, o kim mowa, a ja zdradzę już w tym miejscu, że mowa o oderwanej części Molocha, która, o ile można tak powiedzieć, zmutowała i zaszyła się w Neodżungli. Jako że Smart porzuca wiele molochowych ograniczeń, tak też rzuca do akcji latające roboty, nieuczciwe zagrywki i najczystszy hi-tech.

Liczba stron: 128

Rodzaj oprawy: miękka


Copyright © sklep-onyks 2009 - 2012 r.