Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Neuroshima Bestiariusz: Maszyny [NOWA] meeple

18-01-2012, 18:43
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27.90 zł     
Użytkownik meeple_pl
numer aukcji: 2040922105
Miejscowość Sopot
Wyświetleń: 14   
Koniec: 18-01-2012 18:43:40
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania odnośnie naszej oferty, kosztów wysyłki, gwarancji itp. jesteśmy do Państwa dyspozycji:

GG: 37[zasłonięte]594
telefon: 530-[zasłonięte]-759
e-mail: [zasłonięte]@meeple.pl

O kontakt telefoniczny prosimy w godzinach 10-20 od poniedziałku do piątku.

Gwarantujemy wysyłkę towaru zakupionego i opłaconego do godziny 10.00 tego samego dnia roboczego. Zamówienia złożone po tej godzinie są realizowane najpóźniej dnia następnego roboczego.

Towar wysyłamy za pośrednictwem następujących przewoźników:

- Poczta Polska - przesyłki ekonomiczne oraz priorytetowe
- Paczkomaty24

Aktualnie uznajemy następujące formy płatności za zakupiony u nas towar:

-Przelew na konto bankowe:
mBank: 14 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 740037
Krzysztof Szwed
ul.Traugutta 10/3
11-500 Giżycko

- PayU - szybki przelew przez allegro

Wszystkie zakupione u nas towary są nowe, do każdej przesyłki dołączany jest dowód zakupu

Koszty wysyłki są stałe i nie zależą od ilości zakupionych przedmiotów.

Kupiony produkt można zwrócić w ciągu 10 dni kalendarzowych od otrzymania produktu.

Istnieje możlwość odbioru osobistego w Sopocie

Kupując na naszych aukcjach akceptujesz Regulamin(dostępny na stronie "O mnie")

Neuroshima Bestiariusz: Maszyny



suplement 13 - Wciągający dodatek do Neuroshimy



Bestiariusz: Maszyny, czyli trzynasty dodatek do Neuroshimy. Co w środku? Przede wszystkim dokładny opis sześćdziesięciu molochowych maszyn, o nich dokładniej za chwilę. Na samych opisach robotów bowiem się nie kończy, bo w dodatku znalazło się także miejsce na kilka rozdziałów bardziej teoretycznych. Jest więc Poradnik użytkownika bestiariusza, opisujący kilka nie tak oczywistych trików na wprowadzanie i korzystanie z wyciąganych z bestiariusza przeciwników. Do tego mamy jeszcze rozdział o tuningowaniu opisanych w dodatku robotów oraz garść rozszerzonych zasad.


Po części teoretycznej następuje opis robotów, czyli danie główne. Na pierwszy ogień idą roboty bojowe, jest ich też w dodatku najwięcej. Są tu i słabizny do rozruszania BG (które często bojową funkcję pełnią tylko przy okazji), są klasyczni przeciwnicy – tacy na każdą okazję, są groźne stalowe bestie, których lepiej nie spotykać nigdy, są maszyny, które jeśli MG zechce, zaopiekują się ciężkim sprzętem graczy i zamienią ich opancerzone wozy w stertę złomu. Roboty są bardzo różnorodne, oparte na bardzo różnych pomysłach – znajdzie się tu i molochowy samobieżny motor, i wredna mina na kółkach, zcyborgizowana puma, maszyna strzelająca klejem, sieciarz, czy z pozoru śmieszny i chudy metalowy ludzik o kończynach ostrych jak brzytwa. Oprócz dziwadeł, na widok których gracze wybałuszą oczy, nie zabraknie też bardziej klasycznych – jak choćby Ciężki Łowca, Strzelec itd. Jest z czego wybierać, dla każdego coś dobrego, i na każdą okazję coś się znajdzie.

Sprzęt ciężki to w niniejszym zestawieniu mniej liczna grupka, bo i w końcu ileż razy BG toczą duże bitwy z Molochem? Przede wszystkim znalazły się tu maszyny wspomniane w podręczniku podstawowym – i są głównie po to, by w miarę potrzeby dać graczom jasny przekaz: "stop, dalej przejścia nie ma".


Roboty wspomagające to rzecz o tyle dziwna, że same z siebie wojownikami raczej nie są, w większości nie potrafią ani strzelić, ani przywalić, ani nawet porządnie eksplodować. Jednak to właśnie przez te roboty walka z Molochem jest tak wymagająca jak jest. Pełnię swoich możliwości roboty te ujawniają dopiero w zespole. Mamy tu Spawaczy, którzy na bieżąco łatają uszkodzenia bojowych maszyn, a nawet potrafią co nieco wskrzesić z kilku wraków, mamy Blokerów, czyli molochowych bodygardów, Matki dostarczające energię grupom wojowników, mózgi zwielokratniające możliwości bojowe maszyn itd.


Systemy obronne to głównie stacjonarne roboty i urządzenia, których przeznaczeniem jest zainstalować się w jednym miejscu i bruździć ile się da. Są tu więc klasyczne wieżyczki strzelnicze, są pułapki, roboty złożone z całej sieci sideł, a nawet baza Molocha, gdzie przeciwnikiem jest nie tyle jakiś robot czy mechanizm, co inteligencja, oczywiście sztuczna.


Roboty eksperymentalne to najdziwniejsze konstrukcje, jakie można spotkać na pustkowiach – np. roje maleńkich mechanicznych owadów, metalowa, przelewająca się masa, której nic nie zatrzyma, mechaniczne pasożyty, a nawet robot ćwiczebny, stworzony w celu ostrego przeszkolenia bojowego mutantów.


Na samym końcu znalazło się miejsce dla robotów Smarta. Kto czyta Storylinię NS, już niedługo dowie się dokładnie, o kim mowa, a ja zdradzę już w tym miejscu, że mowa o oderwanej części Molocha, która, o ile można tak powiedzieć, zmutowała i zaszyła się w Neodżungli. Jako że Smart porzuca wiele molochowych ograniczeń, tak też rzuca do akcji latające roboty, nieuczciwe zagrywki i najczystszy hi-tech.



Wydawca: Wydawnictwo Portal
Wydanie: polskie
Rodzaj oprawy: miękka
Liczba stron: 128


RedCart - oprogramowanie sklepu internetowego