CENA CENNIKOWA 749 zł CENA PROMO 599 !!!
Szczegóły konstrukcji
Ramiona bomu – aluminium T6 w bomach X1 i X3 oraz 5K w bomach X6, dzięki lepszej obróbce cieplnej uzyskano sztywniejsze i mocniejsze ramiona oraz zwiększoną odporność na korozję. Bomy X9 wykonane są z jednej rurki węglowej, bez łączeń.
Średnica ramion – 28 mm w bomach: X1 w rozmiarach 140 i 165, X3, X6, X9 w rozmiarach: 140 i 160, dla wygody i lepszej kontroli, 30 mm w bomach X3, X6 i X9:180, 200, 225 i 260 dla uzyskania optymalnej sztywności, wytrzymałości i parametrów użytkowych.
Zakres regulacji – 50 cm w bomie X1 140-190, we wszystkich bomach X3, w bomach X6 za wyjątkiem X6 160-220 i X6 new school 160-220, w bomach X9 140 i 180. Bomy: X1 165-225, X6 160-220, X6 new school 160-220, x9 160-220, X9 200-260, X9 225-285 i X9 260-320 mają 60 cm regulacji.
Nowa klamra – zmniejszona powierzchnia i ciężar, zwiększona wytrzymałość, bardziej opływowy kształt.
VT-Joint – standard we wszystkich bomach Neil Pryde, wprowadza sztywniejsze połączenie bomu z masztem umożliwiają lepsze (z mniejszymi stratami) przekazywanie energii, chronią jednocześnie maszt przed uszkodzeniami.
Mast Cup – wnętrze VT-Joint, tworzy kształt litery V, który dostosowuje się do zmieniającej się średnicy masztów (maszty o różnej długości i różniące się modelami mają różną średnicę na wysokości mocowania bomu)bez konieczności stosowania podkładek czy reduktorów. Styka się z masztem w dwóch punktach (a nie jak inne obejmy w jednym) dzięki czemu tworzy pewniejsze, sztywniejsze i bardziej sprawne pod względem transmisji energii, połączenie bomu z masztem. W bomach X1 i X3 Mast Cup wykonany jest z włókna szklanego. Bomy X6 mają Mast Cup z włókna węglowego a w bomach X9 to kompozytowy materiał węglowy.
Pozycjonowanie głowicy – element stanowiący integralną część głowicy pozycjonujący VT-Joint we właściwym położeniu i jednocześnie stanowiący ogranicznik wychylenia bocznego głowicy.
Twin-Pin Lever – zapięcie tylnej przedłużki bomu, łatwe w obsłudze, dające pewne i sztywne połączenie, zapewnia optymalne rozproszenie obciążeń. We wszystkich bomach za wyjątkiem X9 225 i 260.
Mast Shim – wszystkie bomy X1, X3, X6 i X9 o długościach 140 i 160 są dostarczane z podkładką redukcyjną do stosowania z masztami RDM.
|