Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW HANDLOWYCH

24-01-2012, 5:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.20 zł     
Użytkownik bialasowa24_pl
numer aukcji: 2002394717
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 7   
Koniec: 15-01-2012 17:47:54
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

bialasowa24_pl

26 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 739172

Odbiór osobisty w Łodzi

BIALASOWA24
Bartosz Karwas

Kościuszki 132
90-451 Łódź

NIP: 726[zasłonięte]7087
REGON: 101[zasłonięte]162


[zasłonięte]@bialasowa24.pl
(pon.-pt. w godz. 10-18)

NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW HANDLOWYCH UWARUNKOWANIA RYZYKA PUŁAPKI ZABEZPIECZENIA

Autor: WOJCIECH BUDZYŃSKI
Data wydania: 2009
Rodzaj okładki: miękka
Ilość stron: 168
Format: 16,5 x 23,5 cm

Stan: Nowa
Cena rynkowa: 39,90 zł
Nasza Cena: 32,21 zł


Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych z partnerami krajowymi i zagranicznymi, analizując je zarówno z punktu widzenia sprzedającego, jak i kupującego. Zrozumiałym językiem, pozbawionym zawiłości prawnych, szczegółowo omawia: • uwarunkowania prawno-zwyczajowe umów handlowych, • ryzyka związane z zawieraniem umów, • zasady poszukiwania partnera handlowego i oceny jego wiarygodności, • zawieranie umów w formie oferty, • ustalanie bazy dostaw (według Incoterms i innych zwyczajów), • uzgadnianie warunków płatności, • negocjowanie i formułowanie ogólnych warunków i zasadniczych klauzul umowy, • zabezpieczanie i dochodzenie roszczeń, • wykorzystanie taktyk negocjacyjnych. Kontynuację poruszonych w książce problemów znajdą Państwo na stronach: wojciechbudzynski.pl oraz profo.pl. O AUTORZE Wojciech Budzyński od 25 lat zajmuje się praktycznie i naukowo problematyką negocjowania i zawierania umów handlowych; prowadzi z tego zakresu wykłady w SGH oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcą firm. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor dużego przedsiębiorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra Gospodarki, starszy ekspert Banku Światowego. Jest autorem 38 książek, wydanych w kraju i za granicą. OPINIE Jest to książka o dużych walorach praktycznych, adresowana do szerokiego środowiska biznesowego, prowadzącego działalność z partnerami krajowymi lub zawierającego transakcje importowo-eksportowe. Wiedza w niej zawarta pozwala skonstruować dobrą umowę handlową, zabezpieczyć własne interesy, uniknąć zagrożeń wynikających z błędnej interpretacji lub pominięcia klauzul i formuł handlowych. Publikacja może też zainteresować wykładowców i studentów, prezentując problematykę negocjacji handlowych w sposób przystepny i uporządkowany. - Prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki