LEGO Batman: The Videogame to kolejna gra, w której pojawiają się słynne klocki, opracowana przez studio developerskie Traveller's Tales (mające już na swoim koncie doskonałą serię LEGO Star Wars). Wydaniem tego tytułu zajęła się odpowiedzialna za interaktywną rozrywkę sekcja korporacji Warner Brothers, czyli Warner Bros Interactive Entertainment (WBIE). Gra dostępna jest na niemal wszystkie popularne obecnie platformy sprzętowe – zarówno konsole poprzedniej i obecnej generacji, jak i pecety. Podobnie jak to miało miejsce w LEGO Star Wars, w tej grze również postanowiono połączyć świat duńskich klocków z innym uniwersum – tym razem padło na znanego z komiksów i filmów Człowieka Nietoperza.
Need for Speed: ProStreet to najnowsza część popularnej wyścigowej serii od Electronic Arts. Poprzednie odsłony skupiały się głównie na nocnej, nielegalnej rywalizacji oraz uciekaniu przed policją. ProStreet zrywa z tym schematem: twórcy spróbowali tchnąć nowe życie w markę Need for Speed. Akcja przenosi się więc na zamknięte tory, a wyścigi odbywają się najczęściej w dzień, w świetle słońca.
Schemat wspinania się po szczeblach kariery jest jednak podobny do tego, co już znamy z poprzednich części. Znowu przychodzi nam walczyć o tytuł króla wirtualnych szos w wielu przygotowanych do tego konkurencjach – między innymi Grip, Drift, Speed Challenge czy Drag. Pierwszy z nich to odświeżona wersja klasycznego wyścigu z kilkoma oponentami. W Speed Challenge mamy za zadanie uzyskać w kilku punktach pomiarowych jak największą prędkość. Trasy udostępnione w tym trybie pełne są długich prostych, prowokujących do tego, aby wcisnąć gaz do dechy. Przy zbliżaniu się do punktu kontrolnego warto użyć nitro, by jeszcze bardziej zwiększyć swoją prędkość w kulminacyjnym momencie. Opcja Drift to znane już z poprzednich części zawody polegające na kręceniu jak najdłuższych poślizgów naszym autem. Nowością jest możliwość „ślizgania” się po trasach w towarzystwie drugiego samochodu. Mamy też tryb Drag, czyli wyścigi na jedną czwartą mili – doskonale znane fanom serii, aczkolwiek w ProStreet poprawione i przebudowane, by zapewniały jeszcze więcej emocji.
W poprzednich odsłonach duży nacisk położony był na przedstawienie fabuły, którą prezentowano w postaci filmików przerywnikowych. W ProStreet zrezygnowano z tego patentu – dostajemy po prostu esencję wyścigów, bez zbędnego przedłużania. Nie trzeba już koniecznie wygrywać wszystkich zawodów, by uzyskać progres w karierze – wystarczy, że w ogólnej punktacji na koniec, biorącej pod uwagę kilka minionych dyscyplin będziemy znajdować się w czołówce. Jeśli idzie nam wyjątkowo dobrze, dostajemy szansę powalczyć z lokalnym królem szos o jego własny samochód.
Need for Speed od zawsze słynął z licencjonowanych samochodów. ProStreet przynosi ze sobą kilkadziesiąt modeli znanych z rzeczywistości, między innymi od takich firm jak Mazda, Toyota, BMW, Audi, czy Proshe. Każdą z fur możemy dostosowywać do własnych upodobań dzięki jeszcze bardziej zaawansowanej (względem poprzednich części) opcji tuningu optycznego. Wersja dedykowana handheldowi nie jest wprawdzie tak rozbudowana jak odpowiedniki na konsole stacjonarne, ale i tak jest w czym wybierać. Również oprawa graficzna jest bardzo przyjemna dla oka – twórcy starali się wycisnąć jak najwięcej z małej, przenośnej maszynki.