Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia i Biznes > Gospodarka > Handel. Usługi Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia i Biznes > Marketing. Badania marketingowe > Reklama. Promocja Książki > Sztuka > Architektura > Urbanistyka. Architektura krajobrazu Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Językoznawstwo > Semantyka. Onomastyka. Etymologia. Składnia Książki > Wydawnictwa naukowe i popularno-naukowe > Wydawnictwa naukowe
|
|
| | |
| | Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar przestrzeni, wyznacza nowe perspektywy opisu nazw własnych. Przyjęta koncepcja opracowania wieloaspektowego sprawia, że czytelnik - podążając za zmieniającym się tokiem autorskiej narracji - uświadamia sobie zarówno złożoność samych nazw i procesów nominacyjnych, jak i możliwość ich zróżnicowanego, kompleksowego opisu. | | Tytuł: | Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta | | Oprawa: | miękka | | Wymiary: | 15 [cm] | | Liczba stron: | 232 | | Rok wydania: | 2012 | | Miejsce: | Lublin | |
| | | Wydawnictwo: | UMCS | | Nr katalogowy (ISBN): | 978[zasłonięte][zasłonięte]78411 978[zasłonięte][zasłonięte]78411 | | Data wydania: | 02 marca 2012 |
|
| | | | Waga produktu: | 440 g. | |
| |
Książka - dokument piśmienniczy myśli ludzkiej, raczej obszerny, w postaci publikacji wielostronicowej o określonej liczbie stron, o charakterze trwałym. Słowo o bardzo wielu pokrewnych znaczeniach. Dzisiejsza postać książki wywodzi się od kodeksu, czyli kartek połączonych grzbietem, które wraz z rozwojem pergaminu zastąpiły poprzednią formę dokumentu piśmienniczego, czyli zwój. Więcej informacji na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%85%C5%BCka |