Nawyk samodyscypliny w pracy. Optymalna efektywność, maksymalne skupienie i motywacja
Autor: Neil Fiore PhD
Stron: 184
W realizacji od 2[zasłonięte]014-01
Tytuł oryginału: The Now Habit at Work: Perform Optimally, Maintain Focus, and Ignite Motivation in Yourself and Others
Tłumaczenie: Krzysztof Krzyżanowski
ISBN Książki drukowanej: 978-83-[zasłonięte]-7126-7, 978[zasłonięte][zasłonięte]46712
Format: 140x208
Numer z katalogu: 14760
To NIE JEST kolejna TEORETYCZNA książka o zarządzaniu czasem!
Oddajemy w Twoje ręce wypełniony przykładami oraz ćwiczeniami podręcznik, oferujący menedżerom, posiadaczom małych firm, dyrektorom generalnym i przedsiębiorcom skuteczne narzędzia, dzięki którym mogą działać lepiej, efektywniej i w bardziej zrównoważony sposób. Niezależnie od tego, jaki zawód wykonujesz, sprawdzone metody przedstawiane przez autora pozwolą Ci pokonać zarówno prokrastynację, jak i pracoholizm, uruchomią również w pełni Twój twórczy potencjał w pracy.
Zyskaj przewagę konkurencyjną dzięki zastosowaniu efektywnych metod zarządzania sobą. W ciągu kilku tygodni osiągnij to, co zazwyczaj uzyskuje się podczas trwających latami kosztownych szkoleń z kadrą zarządzającą. Zwiększ swoją wydajność, wyeliminuj negatywne nawyki i zredukuj poziom stresu. Twoje nowe zwyczaje w krótkim czasie przyczynią się do osiągnięcia równowagi między pracą i sferą prywatną, dzięki czemu odzyskasz pełną kontrolę nad swoim życiem i czasem.
Dr Neil Fiore jest znanym psychologiem, wykładowcą, trenerem oraz autorem znakomicie sprzedających się książek. Cieszy się opinią eksperta w dziedzinie osiągania optymalnych wyników oraz zwiększania wydajności. Wygłasza odczyty i organizuje na całym świecie szkolenia dla takich firm, jak AT&T, Bechtel Corporation, Levi Strauss & Co., sieć szpitali Kaiser Permanente, Instytut Smithsona czy Bank Rezerwy Federalnej USA.
Wstęp (9)
Rozdział 1. Siedem podstawowych strategii (21)
Rozdział 2. Zarządzanie czasem i życiem (35)
Rozdział 3. Język skutecznego samozarządzania (49)
Rozdział 4. Efektywna komunikacja (65)
Rozdział 5. Potęga koncentracji (81)
Rozdział 6. Moc przykuwającej uwagę misji (89)
Rozdział 7. Pobudź swoją motywację (97)
Rozdział 8. Skuteczne wyznaczanie celów (111)
Rozdział 9. Zarządzanie ludźmi ze skłonnościami do zwlekania, a także "trudnymi pracownikami" (127)
Podsumowanie. Zastosowania i dopracowywanie szczegółów (147)
Dodatek. Proste rozwiązania skomplikowanych problemów (173)