Sprzedawany przez nas towar jest nowy, zapakowany.
Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT lub paragon.
Sprzęt jest objęty 24 miesięczną gwarancją (z możliwością
przedłużenia do 5 lat - o szczegóły pytaj sprzedawcę).
Zapraszamy także do odbioru osobistego zakupionych produktów w naszym sklepie w Krakowie przy ulicy Wyki 5
tel. (12)[zasłonięte]415 39 w godzinach pn-pt 10-18 i sobotę 10-14
Informujemy również, że istnieje możliwość zakupu w różnych systemach ratalnych.
Nawigacja LARK FreeBird 43.3 LM
Dynamiczna nawigacja GPS od drzwi do drzwi
Wielojęzyczny system obsługi głosowej
Łatwe w obsłudze menu
Prosta, intuicyjna nawigacja
Odbiornik GPS
Wbudowany wielokanałowy, bardzo czuły odbiornik GPS zapewnia dużą dokładność, szybko odbiera sygnały z satelitów i lepiej je podtrzymuje, co oznacza, że możesz szybciej rozpocząć podróż i przebiegnie ona bez zakłóceń.
Moduł GPS niezawodnie prowadzi kierowcę nawet w trudnym terenie, jakim są np. centra miast, góry czy tereny leśne.
Funkcje multimedialne
Odtwarzacz plików audio i wideo
Odczyt dokumentów tekstowych (funkcja E-Book)
Wbudowana przeglądarka plików graficznych
4.3" ekran dotykowy
Bardzo duży, wyraźny i czuły na dotyk ekran pozwala komfortowo kontrolować trasę po której się poruszamy.
Slot kart pamięci microSD
Idealne miejsce do zainstalowania dodatkowej mapy lub dogrania plików multimedialnych
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o zakupie skontaktować się z naszym handlowcem. Ceny podawane na stronie są cenami brutto (z podatkiem VAT). Podawany przewidywany czas realizacji zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
WYSYŁKA DHL
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.