Główne zalety produktu
Odbiornik GPS Wbudowany wielokanałowy, bardzo czuły odbiornik GPS zapewnia dużą dokładność, szybko odbiera sygnały z satelitów i lepiej je podtrzymuje, co oznacza, że możesz szybciej rozpocząć podróż i przebiegnie ona bez zakłóceń. Moduły GPS niezawodnie prowadzi kierowcę nawet w trudnym terenie, jakim są np. centra miast, góry czy tereny leśne.
Jasny i wyraźny ekran Ekran dotykowy o przekątnej 4,3" i rozdzielczość 480 x 272 pikseli
Funkcje multimedialne Odtwarzacz plików audio i wideo Odczyt dokumentów tekstowych (funkcja E-Book) Wbudowana przeglądarka plików graficznych
Bezprzewodowa kamera cofania Po włączeniu biegu wstecznego kamera włączy się, a obraz z kamery automatycznie pojawi się na ekranie GPS-a (niezależnie od aktualnie uruchomionej aplikacji na urządzeniu). Kamera cofania posiada wbudowany czujnik podczerwieni (IR), dzięki czemu możemy korzystać z obrazu przekazywanego przez kamerę nawet w całkowitej ciemności (do ok. 10m). Obraz jest wówczas czarno-biały.
|
|
|
|
Oprogramowanie MapaMap Najbogatsza baza nawigacyjna w Polsce. Zawiera szczegółowe plany miast i miejscowości z adresami i nazwami ulic, które umożliwiają nawigację "od drzwi do drzwi" po całej Polsce. Dodatkowo system posiada bazę fotoradarów udostępnioną dzięki uprzejmości Komendy Głównej Policji oraz blisko 100 tys. POI, czyli punktów użyteczności publicznej takich jak hotele, restauracje, stacje benzynowe, bankomaty, szpitale, apteki, warsztaty samochodowe oraz wiele innych, które mogą okazać się przydatne podczas podróży.
Finger Friendly Intuicyjny w obsłudze interface użytkownika, zaprojektowany w technologii Finger Friendly, umożliwia prostą obsługę urządzenia nawigacyjnego jednym palcem.
Profesjonalne komunikaty głosowe Komunikaty głosowe nagrane przez lektorów (głos żeński lub męski do wyboru) umożliwiają łatwe nawigowanie po wyznaczonej trasie oraz z wyprzedzeniem poinformują Cię o fotoradarze, kontroli radarowej, stacji benzynowej, bankomacie, czy kinie.
MapaMap z mapą Polski (dane geograficzne IMAGIS)
Pokrycie mapami Polski oferowanymi w produkcie wynosi:
- 1 260 adresowych planów miast i miejscowości
- 307 336 kilometrów dróg ogółem
- 94 899 obiektów użyteczności publicznej (POI)
- 1,700 mln adresów budynków
Funkcjonalność MapyMap
- wyszukiwanie najbliższych obiektów użyteczności publicznej (POI),
- automatyczne wyznaczanie tras dojazdu z bieżącej lokalizacji do wybranego miejsca,
- automatyczne wyznaczanie tras pomiędzy dowolnymi miejscami
kalkulacja optymalnej trasy przy uwzględnianiu punktów pośrednich (VIA),
- kalkulacja optymalnej trasy przy uwzględnianiu podawanych przez użytkownika preferencji wyboru drogi,
- stałe śledzenie bieżącej lokalizacji na podstawie sygnału odbieranego
z podłączonego urządzenia GPS,
- nawigowanie po wyznaczonej trasie przy pomocy komunikatów głosowych
i informacji wyświetlanych na ekranie,
- automatyczne przeliczanie trasy po zjechaniu z niej tworzenie listy
wiejsc ulubionych użytkownika.
Rejestrowanie produktu - MapaMap
Jeśli posiadasz jakiś produkt z rodziny MapaMap, to zarejestruj go w serwisie. W tym celu wybierz >Moje produkty>Rejestruję posiadany produkt, wprowadź numer seryjny swojego produktu i zarejestruj go. W ten sposób zostanie on przypisany do Twojego konta. Po zarejestrowaniu, będziesz mógł uzyskać klucz odblokowujący, jeśli taki jest wymagany do korzystania z Twojego produktu.
Jeśli do produktu dostępny jest upgrade lub prenumerata, informacja o tym pojawi się od razu przy zarejestrowanym przez Ciebie numerze seryjnym.
Tutaj uzyskasz
Przewodnik Użytkownika MapaMap - Instrukcja rejestracji produktu MapaMap -
Więcej informacji o produktach MapaMap oraz pomoc znajdziesz na stronie producenta programu
|
MapaMap otrzymała Srebrny Laur w kategorii "Mapy Cyfrowe"
Laur Konsumenta to program konsumencki który pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na rynku krajowym, pozytywnie oceniane przez konsumentów. Badania przeprowadzane były od stycznia za pomocą ankiet telefonicznych (gospodarstwa domowe, firmy), elektronicznych, a także bezpośrednich (ankieterzy w 12 największych miastach w Polsce) Oceniana była przede wszystkim jakość produktów, innowacyjność, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu. Pytania w ankietach są otwarte, także klient sam musi wskazać markę która jego zdaniem jest najlepsza, najpopularniejsza w danej kategorii.
|
|
|