Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NAUKA O ROWNANIACH KWADRATOWYCH - PROCES NAUCZANIA

08-03-2012, 0:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 8.99 zł     
Użytkownik SIWYDTP
numer aukcji: 2107566581
Miejscowość Ostrołęka
Wyświetleń: 6   
Koniec: 08-03-2012 23:44:44
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

FAKTURY VAT

Wszystkie informacje
potrzebne do sfinalizowania
aukcji znajdą się w e-mailu
który otrzymasz
po wygraniu aukcji
od serwisu allegro.
Numery konta
także na stronie O MNIE
oraz poniżej

Proszę zapoznać się
z warunkami sprzedaży
dostępnymi na stronie
"O mnie".


BEZPIECZNE
PAKOWANIE

Kontakt:
[zasłonięte]@interia.pl

TEL. 510 [zasłonięte] 553

Więcej informacji
kontaktowych
można znaleźć na stronie
"O mnie"

Formy płatności:
Przelew na konto w:

Bank PKO INTELIGO
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]64012[zasłonięte]036

WBK BANK ZACHODNI
981[zasłonięte]101400[zasłonięte]00105[zasłonięte]243



oraz bez prowizji
z każdego konta za pośrednictwem

Płatności Allegro

lub

Ewentualnie
ODBIÓR OSOBISTY

 

Przesyłki staram się 
wysyłać jeszcze tego
samego dnia po
zaksięgowaniu
przelewu lub
dnia następnego.

Shipping total
World Tariff
posts Polish PAYPAL

Jeśli  po otrzymaniu
przesyłki
nie będziesz
do końca
zadowolony
z zakupionego
produktu,
skontaktuj się z nami!

 

 
Biografie Historia II     wojna  światowa Marynistyka Militaria
Mapy Turystyka Sportowe i turystyka Dom i ogród Techniczne
Tematyczne Architektura Popularnonaukowe Naukowe i akademickie Nauki ścisłe
Kryminały thrillery
Dla dzieci
Przygodowe Lit. piękna Reportaże
Religie Teologia Ezoteryka Zdrowie Zapraszamy!
 
 
KLIKNIJ !!! Pokaż wszystkie aukcje sprzedającego !!! KLIKNIJ 
 
OPIS

 

-

Henryk Ruszczyk, Gustaw Treliński

Tytuł

Wykorzystanie modelu organizowania uczenia się w fazie planowania procesu nauczania
na przykładzie pojęcia wartości bezwzględnejnauki o równaniach kwadratowych

Rok wydania

Wydawnictwo

ilustracje zdjęcia rysunki

Stron

Okładka, oprawa

Stan i inne informacje

1998

WSP

tak

28

miękka

NOWA

Opis

Nie jestem nauczycielem; jedynie towarzy­szem podróży, którego zapytałeś o drogę. Wskazatem naprzódprzed siebie, ale i przed ciebie

Kierowanie uczeniem się matematyki w toku lekcji wymaga przede wszystkim solidnego przygotowania się do niej. Nie wystarczy dobra znajomość faktów teo­retycznych z matematyki, choć jest konieczna; potrzebna jest głęboka refleksja związana z przetworzeniem danych treści w propozycję dydaktyczną. Niezbędne jest uświadomienie sobie i zaplanowanie tych działań, które gwarantują realizację trzech poziomów celów kształcenia. Wygodnie przy tym układ zabiegów osoby przygotowującej się do lekcji ująć w formę schematu - modelu dydaktycznego; ułatwia on systematyzowanie czynności nauczyciela i może być użytecznym na­rzędziem dla studenta, mającego niewielkie doświadczenie w tym zakresie.

l. Wprowadzenie

Uczenie się jest procesem niezmiernie złożonym i w niewielkim stopniu poznanym. Jedną z możliwości metodologicznych jego badania jest stwo­rzenie teoretycznej, uproszczonej reprezentacji (modelu) procesu, nie takiej jakim jest on w rzeczywistości, ale jakim mógłby być, zgodnie z wynikami badań i obserwacjami praktyki. Opracowano wiele modeli dydaktycznych; z jednej strony pozwalają one formułować zasady, według których należy postępować, z drugiej zaś wytyczają kierunki i stanowią podstawę progra­mów badawczych dydaktyki. Wśród nich możemy wyróżnić (m.in): piage-towski schemat interioryzacji, wykorzystywany w koncepcji czynnościowe­go nauczania matematyki w rozumieniu Z. Krygowskiej (por. Piaget 1966; Krygowska 1977; Treliński 1997), układ reprezentacji J. Brunera (Bruner 1978), normatywną (a więc pozwalającą odróżniać działania właściwe i błęd­ne) teorię poziomów myślenia P. van Hiele (por. U. i G. Treliński 1996).

W tych modelach uczenia się - nauczania matematyki centralne miejsce zajmuje działalność ucznia (Broekman 1995). Nauczyciel zaś ma być mą­drym doradcą, który organizuje uczenie się wychowanka, kieruje i kontro-