Opis książki: Nowoczesny, przystępnie napisany podręcznik do nauczania języków obcych! Podręcznik uwzględnia obecną sytuację w szkolnictwie i na rynku usług edukacyjnych:- wdrażanie nowej podstawy programowej,- obniżenie wieku rozpoczynania nauki języka obcego,- powstanie nowych kontekstów edukacyjnych (kursy e-learningowe czy blended learning),- ogromny wzrost liczby uczniów o specyficznych trudnościach w nauce języka (uczniowie dyslektyczni, uczniowie niepełnosprawni),- upowszechnienie nauki języka obcego zintegrowanej z treścią (CLIL) Autorzy, wybitni specjaliści z całego kraju, napisali książkę, która jest znakomitym podręcznikiem dla wszystkich studentów kierunków filologicznych oraz wsparciem dla nauczycieli języków obcych. W kolejnych rozdziałach podręcznika omawiają:- nowoczesne cele nauczania języka obcego,- wymagania nowej podstawy programowej,- europejską politykę językową,- rozwijanie kompetencji interkulturowych,- umiejętność posługiwania się nowymi technologiami,- problemy specyficzne dla poszczególnych grup uczących się,- trudności, z którymi borykają się uczniowie (np. lęk komunikacyjny),- sposoby identyfikowania trudności ucznia i wspierania go w ich pokonywaniu. Podręcznik stanowi znakomitą pomoc zarówno dla czynnych nauczycieli języków obcych, jak i dla studentów zdobywających kwalifikacje zawodowe w zmieniających się warunkach nauczania języków obcych.
|