Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NAUKA CZYTANIA I PISANIA INSCENIZACJE TESTY

23-10-2014, 10:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 69.26 zł     
Użytkownik ksiegarz-pl
numer aukcji: 4633986682
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 6   
Koniec: 23-10-2014 10:16:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DZIECKO SZEŚCIOLETNIE W SZKOLE – dobry start

 

Autor:Alicja Tanajewska, Renata Naprawa, Lidia Czarnecka

format B5
objętość 124 strony
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-701-6


 

Autorki, wychodząc naprzeciw decyzji MEN dotyczącej edukacji dziecka sześcioletniego, przygotowały propozycję edukacyjną Dziecko sześcioletnie w szkole – dobry start, której celem jest między innymi:

– wspomaganie dobrego startu dziecka sześcioletniego w szkole;

– przedstawienie charakterystyki rozwoju dziecka sześcioletniego;

– ukazanie zadań szkoły, wychowawcy, nauczycieli związanych z edukacją dziecka sześcioletniego w szkole;

– wsparcie nauczyciela w sposobach i formach planowania oraz udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej;

– zaproponowanie różnorodnych indywidualnych lub grupowych programów pomocy psychologiczno-pedagogicznej wynikających z podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej dostosowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości ucznia sześcioletniego.

 

 

 


LUBIĘ CZYTAĆ ZE ZROZUMIENIEM – Testy dla uczniów klas II–IV szkoły podstawowej

 

Autor:Małgorzata Barańska, Katarzyna Sirak-Stopińska

format A4
objętość 112 stron
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-384-1

 

 

 

 

W książce znajdują się testy ułatwiające opanowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem. Większość tekstów jest oparta na fragmentach uznanych pozycji literatury dziecięcej, pozostałe dotyczą różnych dziedzin nauk. Autorki układając pytania sprawdzające zrozumienie, kierowały się zasadą, że wszystkie odpowiedzi są w tekstach; nie odwoływały się do wiedzy dzieci, nie tworzyły sprawdzianów wiadomości.


Większość testów zamieszczonych w tej książce była wykorzystana w Międzyszkolnym Konkursie Czytania ze Zrozumieniem dla Klas Drugich, który od kilku lat jest organizowany w Gdańsku.

 

 

METODY NAUKI CZYTANIA I PISANIA z perspektywy trudności uczniów

 

Anna Jurek

format B5
objętość 224 strony
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8344-021-6

 

 

 

 

  • Dlaczego z każdym rokiem coraz bardziej obniża się poziom umiejętności uczniów w zakresie czytania i pisania?

 

  • Dlaczego obecnie dzieci popełniają trzykrotnie więcej błędów ortograficznych niż dawniej ich rówieśnicy nauczani według Elementarza Mariana Falskiego?

 

  • Dlaczego uczniowie korzystający ze współczesnych podręczników piszą fonetycznie?

 

 

„[…] frapująca lektura dla wszystkich, których choć trochę interesują zmagania dzieci własnych i nauczanych w instytucji, a nawet odniesienia retrospekcyjne w przypadku osób walczących ze swoją słabością ortograficzną”.

Z recenzji prof. zw. dr hab. Krystyny Ferenz

 


„Rezultaty przedstawionych analiz są szokujące i mają ogromną wagę praktyczną. Pokazują one, że autorzy podręczników nie traktują nauczania czytania i pisania jako procesu długofalowego, który wymaga opracowań systemowych. Autorka wykazała szereg błędów, braków i niekonsekwencji, które niewątpliwie mogą przyczynić się do narastania trudności w nabywaniu umiejętności czytania i pisania”.

Z recenzji prof. zw. dr hab. Grażyny Krasowicz-Kupis

 

 

 

INSCENIZACJE W NAUCZANIU ZINTEGROWANYM

 

 

Elwira Drzał, Iwonna Skibińska-Czechowicz
format B5
objętość 92 strony
oprawa miękka
płyty 1 CD
ISBN [zasłonięte]978-8334-062-8

 

 

 

Jest to zbiór scenariuszy napisanych z myślą o nauczycielach poszukujących ciekawych sposobów realizacji treści programowych – zarówno w zakresie edukacji polonistycznej, jak i muzycznej oraz plastycznej. Te małe formy teatralne pozwalają uaktywnić różne płaszczyzny twórczego działania dzieci. Praca z tekstem, projektowanie scenografii, kostiumów, przygotowanie oprawy muzycznej doskonale integrują grupę wokół wspólnego celu. Aby ułatwić uczniom pracę nad tekstem, w książce wyodrębnione zostały dwie części: pierwsza przeznaczona jest dla nauczyciela, druga – dla ucznia (nie ma w tej części zapisu nutowego muzyki do piosenek).

 

 

masz pytanie zadzwoń:

32 [zasłonięte] 93 lub 32 [zasłonięte] 72

 

poniedziałek- piątek 8:00-20:00

sobota 8:00-14:00

 

 

 

wysyłka :

1 aukcja lub 1 przedmiot - poczta polska

kilka aukcji lub sztuk wysyłka kurierem


WYSYŁKA ZA GRANICĘ po uprzednim uzgodnieniu kosztów wysyłki wg cennika POCZTY POLSKIEJ dla danego kraju:

http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html

- forma płatności przelew


 

REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE

kupujesz wypełnij - formularz płacę niezależnie od formy płatności


DANE DO PRZELEWU:

P.P.H.U Najbar Mirosław

ul.Batorego 24

43-100 Tychy

ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368