|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Nauczycielskie praktyki oceniania
poza standardami Szyling Grażyna
Wydawnictwo:
IMPULS ISBN:[zasłonięte]978-8387-554-6 Format:
16.0x23.5cm Ilość stron: 386 Oprawa:
Miękka Wydanie: 1, 2011 r.
Opis: Książka dotyczy
ważnego naukowo i społecznie zagadnienia. Dobrze wpisuje się w
dyskusję, toczącą się zarówno w profesjonalnych środowiskach
pedagogicznych, jak i na szerszym forum społecznym, nad istotą,
przebiegiem i skutkami oceniania szkolnego i jego związków z
biografiami uczniów.
Ocenianie, jako element
praktyki społecznej, pozostaje silnie powiązane z aktualizacją
stosunków władzy (w tym władzy nad wiedzą i nad rozwojem jednostki),
co sprawia, że jest z natury rzeczy problematyczne i budzi
kontrowersje. Dylematy decyzyjne odnoszące się do funkcji i skutków
ocen szkolnych, przy poważnych psychicznych i społecznych ich
konsekwencjach, rodzą liczne pytania badawcze, które w pracy zostały
postawione. Każda próba pogłębienia rozumienia praktyki oceniania
edukacyjnego jest zatem warta uwagi, a próba udana, do jakich z
pewnością należy książka Grażyny Szyling, jest szczególnie
interesująca.
[…] książka trafia w żywe
zapotrzebowanie dydaktyki i szkoły, znajdzie więc czytelników
zarówno wśród kadry akademickiej i metodyków, jak i wśród
nauczycieli. Wypełnia ona wyraźną lukę w literaturze dotyczącej
oceniania szkolnego, tym bardziej dotkliwą że wynikającą z wciąż w
polskiej szkole inercyjnie obecnego bezrefleksyjnego traktowania
oceny jako oczywistego, prostego w użyciu narzędzia pracy szkoły.
Książka Grażyny Szyling nie tylko ukazuje złożoność procesu
oceniania, ale również wskazuje czytelnikowi kierunki poszukiwań i
drogi zmiany, której zainicjowanie i utrzymanie jest niezbędne, by
ocena pełniła funkcje prorozwojowe.
|
|