Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nauczyciel w perspektywie analizy transakcyjnej

12-03-2012, 1:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 40.60 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2116381211
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-03-2012 04:22:15
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Nauczyciel w perspektywie analizy transakcyjnej
Pankowska Dorota

Nauczyciel w perspektywie analizy transakcyjnej
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]27311
  • liczba stron: 400
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: UMCS
  • Wymiary: 170 x 240 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Opis

    Analiza transakcyjna, w Polsce znana głównie jako szkoła psychoterapii, jest teorią osobowości znajdującą szerokie zastosowanie w różnych obszarach życia codziennego: zarządzaniu, szkolnictwie, doradztwie czy rozwoju osobistym. "Nauczyciel w perspektywie analizy transakcyjnej" jest na naszym rynku wydawniczym pierwszą tak obszerną pozycją opisującą możliwość stosowania tej teorii w edukacji. Autorka wyjaśnia jej podstawowe koncepcje: stany Ja, transakcje, gry, pozycje i skrypty życiowe, oraz ukazuje, w jaki sposób nauczyciele mogą je wykorzystywać w doskonaleniu relacji z uczniami, zwiększaniu efektywności działań dydaktyczno-wychowawczych i podnoszeniu jakości pracy szkoły. Prezentując wyniki badań własnych poświęconych codziennemu funkcjonowaniu nauczycieli, przedstawia możliwości interpretowania praktyki nauczycielskiej z perspektywy analizy transakcyjnej, a także przydatność tej teorii psychologicznej zarówno dla refleksji pedeutologicznej, jak i dla psychopedagogicznego kształcenia nauczycieli.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa