Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nauczyciel w krajach postsocjalistycznych

18-02-2014, 7:05
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 33.20 zł     
Użytkownik Lideria.pl
numer aukcji: 3898178375
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 18-02-2014 07:12:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

biuro

Lideria - Biuro

+48 22[zasłonięte]695-45
lideria.biuro[zasłonięte]@lideria.pl


konto

      97 1140 [zasłonięte] 200400           3002 [zasłonięte] 347810

dostawa
Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"

Odbiór osobisty
w Warszawie

Nie wysyłamy paczek
za granicę.






produkt

Nauczyciel w krajach postsocjalistycznych

Autor:
  • ilość stron: 262
  • oprawa: miękka
  • format: 170x240
  • data wyd: 2013
  • wydawca: Uniwersytetu Łódzkiego
  • EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]52548
Mimo istnienia wielu interdyscyplinarnych opracowań dotyczących zjawiska manipulacji do tej pory nie aplikowano tej wiedzy w dostateczny sposób na teren badań pedagogicznych. Badania zespołu kierowanego przez A. Wróbel znakomicie wpisują się w ten mało penetrowany obszar badawczy. Gratuluję pomysłu i wysokich kompetencji w jego realizacji. Na czym polega zatem waga przedłożonych prac?
Przedstawione analizy pozwalają na nowo odczytać wybrany fragment praktyki edukacyjnej, pozwalają scharakteryzować badanych nauczycieli jako sprawców i ofiary manipulacji w wymiarze: makro-społecznym, mezo-instytucjonalnym oraz mikro-interpersonalnym. Mogą stanowić materiał, w odniesieniu do którego nauczyciele, praktycy wychowania konstruować mogą swoją wiedzę profesjonalną. Wiedza profesjonalna nauczyciela jako wiedza użyteczna, wewnętrznie zróżnicowana, racjonalna, skupiona na działaniu staje się tutaj podstawą do konstruowania relacji z wychowankiem-uczniem. Połączona z praktyką rozwija się i wyrasta z praktyki. Pozwoli ona wypracować zasady czy metody wychowania wobec/przeciw manipulacji realizowanej w różnych wymiarach życia społecznego.
Prezentowane teksty pozwalają także określić skalę uprzedmiotowienia nauczycieli realizowanego w rzeczywistości edukacyjnej, pozwalają także wskazać podstawowe typy zachowań realizowanych przez badaną grupę nauczycieli wobec zjawiska manipulacji. Są źródłem ustaleń dotyczących tego, jakich kompetencji brakuje nauczycielom po to, aby radzili sobie z tym zjawiskiem, a dzięki temu zmieniali kulturę życia szkoły jako podstawowej instytucji edukacyjnej. Zmiana ta jest na tyle uzasadniona, na ile pragniemy modernizować funkcjonowanie tej instytucji dla wzmacniania autonomii podmiotów edukacji, dla tworzenia społecznych perspektyw sukcesu szkoły.

Prof. zw. dr hab. Maria Dudzikowa

    Jak nie płacić za dostawę?


    1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii:  Darmowa dostawa
    2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty
         z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
    

Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?


1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka      
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk  


Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.