Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nauczyciel Między ideałem a codziennością Denek

13-09-2014, 16:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 4514892311
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 2   
Koniec: 13-09-2014 16:20:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Nauczyciel Między ideałem a codziennością

      Nauczyciel Między ideałem a codziennością Denek

       

      Autor
      Kazimierz Denek
      Opis

      Wydawnictwo WSPiA
      ISBN [zasłonięte]978-83038-40-6
      Poznań 2012, wydanie 1, format 145 x 205, objętość 328 str., oprawa miękka

      Ze wstępu Autora

      Troska o właściwą jakość kształcenia i wychowania wymaga, żeby w pierwszym rzędzie nadać należytą rangę formacji nauczycieli. Dlatego stajemy wobec konieczności reformy w systemie kształcenia, dokształcania i doskonalenia nauczycieli – jako podstawy zmiany edukacyjnej. Trzeba więc stale zdobywać wiedzę o reformowaniu edukacji i podejmować próby rozwijania wyobraźni osób odpowiedzialnych za kształt proponowanych zmian i efekty ich realizacji.

       Z przedmowy prof. dr hab. Wandy Woronowicz

      Książka ta, dedykowana przez Profesora Kazimierza Denka polskim nauczycielom wszelkich poziomów ustawicznej edukacji, niesie ogromne treści o charakterze uniwersalnym. Formalnie zbiór przemyśleń i dociekań z ostatniego dziesięciolecia konferencyjnej oraz publicystycznej działalności pełnego pasji uczonego zawiera praktycznie zwarty, nowoczesny wykład oraz głęboką refleksję o polskim nauczycielu współczesnym. Z jednej strony lapidarny, rzeczowy przegląd zasadniczych problemów, które łączy wspólny temat, z drugiej, w szerokim kontekście, przypomnienie oraz niezmiernie trafna krytyka powszechnych braków mających związek z poruszanymi kwestiami. Bezcenne zaś to, że Autor z głęboką znajomością rzeczy proponuje oraz uzasadnia sposoby właściwego rozwiązywania niedostatków naszej dzisiejszej oświaty tak, by dorównała europejskiej, korzystając z gwarantujących wolność poczynań mechanizmów demokracji, zachodzących głębokich procesów integracyjnych, a nade wszystko poprzez wcielanie w życie humanistycznych wartości, zwłaszcza moralnych, budujących właściwe, refleksyjne postawy człowieka w niesłychanie szybko zmieniającej się rzeczywistości.

      Spis Treści

      Przedmowa. Misja nauczyciela nauczycieli

      Wstęp

      I Edukacja nauczycieli w kontekście wyzwań XXI stulecia

      Wstęp
      Megatrendy
      Wyzwania XXI wieku
      O reformie systemu edukacji zadecydują nauczyciele
      Kwalifikacje niezbędne do pełnienia ról nauczycieli
      w transformowanej szkole
      Kompetencje nauczycieli
      Konstatacje końcowe

      II Pedagogiczna edukacja nauczycieli w Polsce na progu
      zjednoczenia jej z Unią Europejską

      Wstęp
      Teoria kapitału ludzkiego
      Teoria ludzkiego rozwoju
      Ilościowo-jakościowy problem pedagogicznych studiów
      nauczycielskich
      Słabe i silne strony pedagogicznego kształcenia nauczycieli
      Rozwijanie kultury pedagogicznej wśród społeczeństwa
      Wykonawcy reformy

      III Aksjologiczny aspekt uniwersyteckiej edukacji nauczycielskiej

      Wstęp
      Istota i znaczenie wartości w edukacji szkolnej
      Interpretacja wartości w edukacji
      Kategorie wartości
      Ogólnoludzkie wartości edukacji
      Podstawy i klaryfikacja wartości
      Techniki klaryfikacji wartości

      IV Tożsamość nauczyciela i ucznia w "płynnej nowoczesności"

      Wstęp
      Doskonalenie zawodowe nauczycieli
      Formy i treści doskonalenia zawodowego nauczycieli
      Doskonalenie nauczycieli w miejscu ich pracy
      Nieodłączny atrybut nauczycielskiego "trudnego siewu"
      Istota tożsamości
      Czasowy aspekt kształtowania tożsamości
      Rodzaje tożsamości nauczyciela
      Kryteria tożsamości nauczyciela
      Tożsamość w "płynnym świecie"
      Poszukiwanie przez ucznia własnej tożsamości
      Konkluzja

      V Kompetencje nauczycieli w "edukacji jutra"
      i ich europejski wymiar

      Wstęp
      O jakie chodzi kompetencje?
      Kształtowanie kluczowych kompetencji nauczycielskich
      w kontekście toczącej się reformy edukacji
      Europejski drogowskaz kształcenia nauczycieli w Polsce
      Konkluzja

      VI Kształcenie nauczycieli w zakresie krajoznawstwa i jego rola
      w zintegrowanym nauczaniu i uczeniu się

      Wstęp
      Programy w kodzie kolekcji i integracji
      Odkrywanie sensu zwrotu "poznaj swój kraj, Ojczyźnie służ"
      Reforma systemu edukacji a zadania krajoznawstwa
      wśród młodzieży
      Otwarcie edukacji i krajoznawstwa na humanistyczne wartości
      Krajoznawcze płaszczyzny oddziaływań wychowawczych
      na młodzież
      Krajoznawstwo w kontekście teorii potrzeb A. H. Maslowa
      i kształtowania potrzeb młodzieży
      Konkluzje

      VII
      Nauczyciel w roli oceniającego postępy uczniów w nauce

      Wstęp
      Nowy wymiar ewaluacji postępów uczniów w nauce
      Funkcje i rodzaje oceniania uczniowskich osiągnięć szkolnych
      Wewnątrzszkolna ewaluacja osiągnięć uczniów
      Ocenianie zewnętrzne
      Nowa matura
      Testowa ewaluacja wiedzy uczniów
      Wpływ oceniania na jakość edukacji szkolnej

      Zakończenie

      Wykaz publikacji profesora zw. dra hab. Kazimierza Denka

      Nota o autorze  

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte]347 30
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: