Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nauczanie i uczenie się wielopodmiot.gry z piłką

14-07-2012, 14:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32 zł     
Użytkownik relkacierpich
numer aukcji: 2441266613
Miejscowość Rzeszów
Wyświetleń: 21   
Koniec: 02-07-2012 21:50:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nauczanie i uczenie się wielopodmiotowej gry z piłką

- Tom 1 Kształcenie gracza na wstępnym etapie -

Autor:

Zbigniew Naglak

Wydawnictwo: AWF Wrocław
Wydanie, rok:
2005
ISBN:
83[zasłonięte]89156-9
Ilość stron: 156
Oprawa:
Miękka
Wymiary:

165 x 235 mm

Nauczanie i uczenie się wielopodmiotowej gry z piłką - Tom 1 Kształcenie gracza na wstępnym etapie - propozycja dla trenerów, teoretyków i instruktorów sportu. Prof, dr nad. Zbigniew Naglak jest nauczycielem akademickim zatrudnionym w Zakładzie Dydaktyki Gier Sportowych Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Specjalizuje się w problematyce teorii gry sportowej i metodyce procesu treningowego uzdolnionego gracza. Prowadzi zajęcia na specjalnosci trenerskiej studiów dziennych oraz na podyplomowych studiach trenerskich. Jest członkiem Międzynarodowego Towarzystwa Naukowego Gier Sportowych. Uprawia zawodowo grę w piłkę ręczną w polskiej ekstraklasie. Jako trener klasy mistrzowskiej prowadził pierwszoligowy zespół piłki ręcznej mężczyzn i współuczestniczył w procesie treningowym zespołu kobiet AZS Wrocław, który w tym okresie trzykrotnie zdobył tytuł mistrza Polski. Jest autorem wielu publikacji naukowych i podręczników akademickich, takich jak: Trening sportowy, Społeczne i metodyczne aspekty sportu klasyfikowanego, Metodyka trenowania sportowca, Teoria ze sportowej gry sportowej - kształcenie gracza.

SPIS TREŚCI

Od Autora
1. Teoria wielopodmiotowej gry z piłką

    • 1.3.1. Indywidualne i grupowe działania graczy
  • 1.1 Sport jako forma kultury fizycznej
    1.2. Charakterystyka gier z piłką
    1.3. Wielopodmiotowe gry z piłką


2. Uzdolnienie do wielopodmiotowej gry z piłką
3. Instytucjonalizacja wielopodmiotowych gier z piłką
4. Fazy, cykle i etapy dochodzenia do mistrzostwa

    4.1 Cele etapowego kształcenia gracza


5. Cele ogólne etapu wstępnego

    • 5.1.1. Zadatki - podstawa zdolności do gry
      5.1.2. Organizacyjna forma testu
  • 5.1. Gra jako test oceny zadatków


6. Gra jako cel nauczania i uczenia się?

    • 6.1.1. Zasady działania podczas wykonywania zadania
  • 6.1. Zadaniowa forma nauczania i uczenia się gry

    6.2. Nauczanie i uczenie się gry poprzez jej fragmenty - akcje .
    6.3. Nauczanie i uczenie się indywidualnych działań pozycyjnych
    6.4. Doskonalenie zdolności motorycznych i gibkości ciała
    z 6.5. Samoocena efektów nauczania i uczenia się gry


7. Struktura czasowa nauczania i uczenia się gry
8. Kompetencje trenera
Bibliografia
Indeks rzeczowy
Znaki zastosowane w opisach gry