Nauczanie i uczenie się wielopodmiotowej gry z piłką
- Tom 1 Kształcenie gracza na wstępnym etapie -
Zbigniew Naglak
165 x 235 mm
Nauczanie i uczenie się wielopodmiotowej gry z piłką - Tom 1 Kształcenie gracza na wstępnym etapie - propozycja dla trenerów, teoretyków i instruktorów sportu. Prof, dr nad. Zbigniew Naglak jest nauczycielem akademickim zatrudnionym w Zakładzie Dydaktyki Gier Sportowych Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Specjalizuje się w problematyce teorii gry sportowej i metodyce procesu treningowego uzdolnionego gracza. Prowadzi zajęcia na specjalnosci trenerskiej studiów dziennych oraz na podyplomowych studiach trenerskich. Jest członkiem Międzynarodowego Towarzystwa Naukowego Gier Sportowych. Uprawia zawodowo grę w piłkę ręczną w polskiej ekstraklasie. Jako trener klasy mistrzowskiej prowadził pierwszoligowy zespół piłki ręcznej mężczyzn i współuczestniczył w procesie treningowym zespołu kobiet AZS Wrocław, który w tym okresie trzykrotnie zdobył tytuł mistrza Polski. Jest autorem wielu publikacji naukowych i podręczników akademickich, takich jak: Trening sportowy, Społeczne i metodyczne aspekty sportu klasyfikowanego, Metodyka trenowania sportowca, Teoria ze sportowej gry sportowej - kształcenie gracza. SPIS TREŚCIOd Autora1. Teoria wielopodmiotowej gry z piłką
2. Uzdolnienie do wielopodmiotowej gry z piłką 3. Instytucjonalizacja wielopodmiotowych gier z piłką 4. Fazy, cykle i etapy dochodzenia do mistrzostwa
5. Cele ogólne etapu wstępnego
6. Gra jako cel nauczania i uczenia się?
7. Struktura czasowa nauczania i uczenia się gry 8. Kompetencje trenera BibliografiaIndeks rzeczowyZnaki zastosowane w opisach gry