Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NAUCZANIE DZIECI JĘZYKA OBCEGO Program uczenie się

28-01-2012, 0:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2019298966
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 7   
Koniec: 25-01-2012 11:00:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2002
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:







47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji






________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 8,50 zł
*2 książki - priorytet 9zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka
- ekonomiczna - 12,50 zł
- priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł


____K U R I E R (DHL,UPS)____

I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 14 zł
*3 - 10 książek - 18 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 18,00 zł
* 3- 10 książek 22,00 zł *





Wczesne nauczanie języków obcych
Integracja języka obcego z przedmiotami artystycznymi w młodszych klasach szkoły podstawowej
Pamuła Małgorzata

Format: A5
Ilość stron: 171
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2002 r.
_______________________________________________________________________________
Opis:

Autorka szczegółowo przedstawia zdecydowanie nowatorski, interesujacy i wartosciowy autorski program nauczania języka francuskiego w klasie I szkoły podstawowej zmierzajacy do integracji nauki języka z kształceniem muzycznym i plastycznym. Książka może z powodzeniem słuzyć badaczom zagadnień przyswajania języka obcego, psychologom i pedagogom zajmujacym się rozwojem poznawczym, społecznym, emocjonalnym i językowym dziecka, autorom programów i podręczników, nauczycielom pracujacym w szkołach podstawowych, nauczycielom jezyków obcych, studentom kierunków pedagogicznych, psychologicznych i filologicznych.

SPIS TREŚCI:

Wstęp   5

I.  OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROZWOJU DZIECI W MŁODSZYM WIEKU SZKOLNYM    9

1.  Podejście systemowe we współczesnej psychologii rozwojowej 10
2.  Charakterystyka uczniów w młodszym wieku szkolnym    14

II. WYBRANE PROBLEMY Z PEDAGOGIKI WCZESNOSZKOLNEJ   55

1.  Tradycyjne metody nauczania w nauczaniu początkowym    56
2.  Nauczanie języka obcego dzieci w młodszym wieku szkolnym     74
3.  Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna      89

III. AUTORSKI PROGRAM INNOWACYJNY OPARTY NA INTEGRACJI MIĘDZYPRZEDMIOTOWEJ      104

1.  Opis programu autorskiego integrującego język francuski
i przedmioty artystyczne      105
2. Analiza i refleksja na temat realizacji programu      118

Zakończenie 133
Bibliografia 134
Aneks        144