Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nauczanie blokowe i zintegrowane przedmiotów NOWA

28-02-2012, 16:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł     
Użytkownik otoksiazka
numer aukcji: 2032042888
Miejscowość Tarnowskie Góry
Wyświetleń: 8   
Koniec: 31-01-2012 20:50:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2002
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Dziś oferuję Państwu książkę
w bardzo atrakcyjnej cenie

NAUCZANIE BLOKOWE I ZINTEGROWANE
PRZEDMIOTÓW HUMANISTYCZNYCH W ZREFORMOWANEJ SZKOLE


Autor:
praca zbiorowa

OPIS KSIĄŻKI:

Książka w bardzo dobrym stanie - NOWA, lekko wypłowiała okładka

Miękka oprawa

SPIS TREŚCI:


W 70 rocznicę urodzin Profesora Kazimierza Stachury (Tomasz Jaworski)

I. W KRĘGU IDEI NAUCZANIA BLOKOWEGO I INTEGRACJI MIĘDZYPRZEDMIOTOWEJ
Tomasz JAWORSKI
Od pansofii do nauczania blokowego

Barbara JAKUBOWSKA
Holizm-szansa dla szkoły czy mit edukacyjny

Barbara KUBIS
Kształtowanie się i rozwój idei integracji w edukacji historycznej oraz aktualne możliwości jej realizacji

Izabella SKÓRZYŃSKA
Nauczanie zintegrowane przedmiotów humanistycznych jako źródło integracji Osoby

Czesław NOWARSKI
Integracja w rozumieniu geografów i polonistów. Pola współdziałania z historykami

II. KSZTAŁCENIE NAUCZYCIELI DO ZREFORMOWANEJ SZKOŁY
Hanna WÓJCIK-ŁAGAN
Nauczyciel historii w XIX i XX wieku

Violetta JULKOWSKA
Kompleksowe przygotowanie nauczycieli i studentów historii do realizacji zadań edukacyjnych szkoły XXI wieku

Bogumiła BURDA, Małgorzata SZYMCZAK
Kształcenie nauczycieli historii do zreformowanej szkoły

Barbara TARNOWSKA
Kształcenie studentów w praktycznej realizacji nauczania blokowego - propozycje rozwiązań metodycznych

Frantiśek NESEJT
Postaveni predmetu Dejiny kultury v priprave ućitele dejepisu na Ustavu historickych ved Univerzity Hradec Kralove

Beata URBANOWICZ, Anna CZERNIECKA-HABERKO
Próby kształcenia kandydatów na nauczycieli historii w WSP w Częstochowie w aspekcie reformy oświaty

Andrzej WASIAK
Nauczanie blokowe w praktyce na przykładzie Szkoły Podstawowej nr 40 im. Stefana Żeromskiego w Częstochowie

Małgorzata OLSZEWSKA
Propozycje zmian w programie kształcenia zawodowego studentów historii dla potrzeb nauczania blokowego w zreformowanej szkole

Maciej FIC
Kształcenie nauczycieli w szkołach wyższych - oczekiwania studentów, historii dotyczące przygotowania do nauczania blokowego przedmiotów humanistycznych (w świetle badań)

III. NAUCZANIE PRZEDMIOTÓW HUMANISTYCZNYCH PROPOZYCJE, DOŚWIADCZENIA
Karol SANOJCA
Nowe metody nauczania przedmiotów humanistycznych w zreformowanej szkole - między teorią a praktyką

Maria KUJAWSKA
Film dydaktyczno-historyczny jako środek i metoda kształtowania umiejętności komunikacyjnych w nauczaniu zintegrowanym (blokowym)

Grażyna PAŃKO
Obraz statyczny w nauczaniu blokowym przedmiotów humanistycznych

Grzegorz CHOMICKI, Projekt środowiskowy-najlepsza metoda integracji mirędzyprzedmiotowej

Marek KAMIŃSKI, Aleksander LAWIŃSKI
Multimedialny międzyprzemiotowy projekt edukacyjny ?Negocjacje"

Joanna WOJDON
Komputer jako narzędzie integracji międzyprzedmiotowej

IV. EDUKACJA REGIONALNA
Janina MAZUR
Integracja treści przedmiotowych na przykładzie ścieżki edukacyjnej ?Dziedzictwo kulturowe w regionie"

Frantiśek CAPKA
Wkład regionalnych dziejów do programów nauczania historii

Andrzej TOCZEWSKI
Rola Muzeum Ziemi Lubuskiej w propagowaniu idei ?małej ojczyzny"

Wioletta GOŁYGOWSKA
Rola muzeum w realizacji ścieżki ,,Edukacja regionalna-dziedzictwa kulturowe w regionie" w szkole gimnazjalnej

Barbara TARNOWSKA
Integrowanie treści przedmiotów humanistycznych wokół jednego zagadnienia (na przykładzie cyklu lekcji z historii regionalnej - historia Świecia nad Wisłą)

Adam KOWAL
Realizacja programu historii z elementami regionalizmu a jego wpływ na świadomość regionalną uczniów gimnazjum

Ondrej FELCMAN
Vyzkumny projekt k dejinam vychodnich Ćech a jeho integrace do vyuky historie na Univerzity Hradec Kralove

V. PODRĘCZNIKI
Adam SUCHOŃSKI
Pisarstwo podręcznikowe doktora Michaela Lembergera

Jarosłav VACULIK
Prezentacja nowoczesnej historii świata w podręcznikach historii

Anna GLIMOS-NADGÓRSKA
Podręczniki do klasy I gimnazjum i możliwości realizacji treści historycznych

Maria STINIA
Integracja przedmiotów humanistycznych w wybranych podręcznikach historii (na przykładzie podręczników do IV klasy szkoły podstawowej)

Barbara RADKIEWICZ
Co to jest nauczanie blokowe?

Małgorzata PAWLAK
Historia starożytna w zreformowanej szkole - obraz epoki

Maria BIENIEK, Katarzyna BŁACHOWSKA
Bloki ćwiczeniowo - powtórzeniowe w podręcznikach historii dla gimnazjum jako środek kształtowania wielostronnej
aktywności uczniów

VI. NAUCZANIE BLOKOWE I ZINTEGROWANE W PRAKTYCE PEDAGOGICZNEJ I PRÓBY JEGO OCENY
Hanna KONOPKA
Wychowanie do aktywnego udziału w życiu gospodarczym - możliwości integracyjne modułu WOS w gimnazjum a wyzwania współczesnej edukacji

Roman Maciej JÓZEFIAK
Możliwości korelacji historii z przedmiotami zawodowymi w szkole średniej technicznej

Renata FRANKIEWICZ
Treści historyczne w nauczaniu blokowym w szkole sanatoryjnej

Małgorzata STRZELECKA
Nauczanie międzyprzedmiotowe w Gimnazjum Akademickim - eksperymentalnej szkole średniej w Toruniu

Aleksandra JAWORSKA
Nauczanie blokowe i łączenie międzyprzedmiotowe we francuskiej szkole średniej

Danuta WRÓBLEWSKA
Integracja treści nauczania i stosowanie nowoczesnych metod dydaktycznych w kółku historycznym w szkole podstawowej

Dariusz FABISZ
O pracy z uczniem zdolnym na lekcjach historii w szkole podstawowej i gimnazjum w dobie reformy uwag kilka

Bohdan HALCZAK
Kształtowanie świadomości narodowej uczniów w nauczaniu historii

Henryk PALKIJ, Zewnętrzne badanie kompetencji i jego sprzężenie z nauczaniem blokowym i zintegrowanym

Barbara KLIMCZAK
Nauczyciel w polskiej szkole musi, powinien czy chce uczyć blokowo przedmiotów humanistycznych -głos w dyskusji

Danuta KONIECZKA-ŚLIWIŃSKA, Halina WRÓŻYŃSKA
Ocena nauczania blokowego na II etapie kształcenia w świetle sondażu diagnostycznego

Ewa PULS
Turniej Wiedzy o Starożytności ?Ku źródłom europejskiej kultury"jako przykład działań na rzecz integracji międzyprzedmiotowej w liceum ogólnokształcącym

POLECAM


Liczba stron: 450

CENA W WYDAWNICTWIE 35 ZŁ

CENA W OTOKSIAZKA 29 ZŁ