Antykwariat Internetowy In Nomine
25-363 Kielce, ul. Wesoła 51/613
telefon: 605-[zasłonięte]-305
e-mail: [zasłonięte]@innomine.pl
Wpłaty prosimy dokonywać na konto:
NET System Igor Białogoński
25-363 Kielce, ul. Wesoła 51/613
86 1500 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4581406 [zasłonięte] 550700
Kredyt Bank S.A. Oddział w Kielcach
- List polecony ekonom.: 5,50 zł
- List polecony prioryt.: 6,70 zł
- Paczka ekonomiczna: 12,00 zł
- Paczka priorytetowa: 14,00 zł
Koszt wysyłki obejmuje: koszt opłat pocztowych, koszt opakowania oraz podatek VAT.
- koperta ochronna ("bąbelkowa")
- Przez PayU
- Przelew na konto (przedpłata)
- Przed złożeniem oferty prosimy o szczegółowe zapoznanie się z:
- Regulaminem aukcji dostępnym na stronie O nas;
- pełnym opisem oferowanych książek wraz z ich rzeczywistymi zdjęciami.
- Nie wycofujemy ofert na 24 godziny przed końcem aukcji, nie kończymy aukcji przed czasem.
- Po zakończeniu aukcji prosimy o potwierdzenie zamówienia z podaniem swojego nicka, numeru aukcji, rodzaju przesyłki oraz potwierdzeniem adresu do wysyłki - koniecznie jeśli adres będzie inny niż ten z profilu użytkownika.
- Koszt przesyłki (obejmujący również koszt opakowania i podatek VAT) jest zawsze podawany w treści aukcji.
- Oferowane książki wysyłamy najczęściej w ciągu 24 godzin (w dni robocze) od zaksięgowania pełnej należności, łącznie z kosztami wysyłki.
- Zachęcamy do zakupu kilku książek jednocześnie - koszt wysyłki jest zależny od ich łącznej wagi - szczegóły na stronie O nas.
Witamy na naszej aukcji.
Przed przystąpieniem do licytacji prosimy zapoznać się z jej zasadami na stronie O nas.
Przedmiotem aukcji jest używana książka:
Nauczanie algorytmiczne a psychologiczna teoria czynności
Autorzy: Stefan Słomkiewicz
Strony: 160; Format: 15,0 x 21,5 cm
Waga: 236 g.
ISBN: brak
Wydanie: I (1972); Nakład: 3250 szt.
Wydawca: Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych (Warszawa)
Oprawa: twarda
Stan książki: dobry
Stan okładki: dobry, okładka tekturowa pokryta płótnem, posiada ślady zabrudzeń, grzbiet wyblakły.
Stan kartek: czyste, białe. Na pierwszej stronie znajduje się podpis poprzedniej właścicielki.
WSTĘP
"Psychologiczna teoria czynności, ujmując w postaci jednolitej, naukowej koncepcji wyższe czynności człowieka, zwłaszcza myślenie, może stanowić przedmiot zainteresowania dydaktyki. Wzajemna więź psychologii i dydaktyki jako tych dyscyplin naukowych, których wspólnym terenem badania jest uczenie się, rozpatrywane co prawda pod innym kątem, z innej strony, pozwala sądzić, że wykorzystanie psychologicznej teorii czynności do interpretacji problemów dydaktycznych może okazać się płodne.
Niniejsza rozprawa poświęcona została z jednej strony wykorzystaniu psychologicznej teorii czynności do analizy i interpretacji wybranych problemów dydaktyki, z drugiej zaś - efektywności nauczania algorytmicznego, z tym, że i w tym zakresie przeprowadzono próbę interpretacji wyników badań w oparciu o wyżej wspomnianą teorię. Pierwszy rozdział książki poświęciłem próbie wykorzystania psychologicznej teorii czynności do interpretacji niektórych problemów dydaktyki oraz ukazaniu możliwości jeszcze szerszego jej wykorzystania w tym zakresie. Dlatego też w rozdziale pierwszym obok próby wykorzystania psychologicznej teorii czynności do interpretacji nauczania problemowego oraz grupowej pracy uczniów i usunięcia jednostronności cybernetycznego modelu nauczania znajduje się również rejestr problemów, do analizy których przydatna byłaby ta teoria.
Dopiero w następnych rozdziałach zająłem się dowodzeniem tezy, że nauczanie algorytmiczne, czyli inaczej kształtowanie w procesie nauczania umiejętności wykonania określonych czynności w oparciu o przepisy algorytmiczne, daje lepsze efekty aniżeli kształtowanie tych samych czynności w sposób konwencjonalny. (...)"
SPIS TREŚCI
♦ WSTĘP
I - PSYCHOLOGICZNA TEORIA CZYNNOŚCI A DYDAKTYKA
1. Zasadnicze twierdzenia psychologicznej teorii czynności jako punkt wyjścia do analizy i interpretacji problemów dydaktyki
2. Cybernetyczny model nauczania w świetle psychologicznej teorii czynności
3. Nauczanie problemowe w świetle psychologicznej teorii czynności
4. Efektywność nauczania problemowo-grupowego w świetle psychologicznej teorii czynności
II - ALGORYTMICZNE I NIEALGORYTMICZNE ROZWIĄZYWANIE ZADAŃ
1. Czynności algorytmiczne i niealgarytmiczne
2. Istota przepisów algorytmicznych
3. Przepisy algorytmiczne i algorytmy
4. Rodzaje przepisów algorytmicznych
5. Psychologiczna teoria czynności a przepisy algorytmiczne
III - PRZEPISY ALGORYTMICZNE W NAUCZANIU
1. Algorytmizacja czynności jako problem dydaktyczny
2. Przepisy algorytmiczne dla potrzeb nauczyciela
3. Nauczanie programowane a algorytmizacja czynności uczenia się
4. Właściwości przepisów algorytmicznych dla uczniów
IV - EFEKTYWNOŚĆ NAUCZANIA ALGORYTMICZNEGO
1. Efektywność dydaktyczna algorytmicznego nauczania gramatyki języka ojczystego
2. Efektywność dydaktyczna algorytmicznego nauczania gramatyki języka rosyjskiego
3. Wpływ nauczania algorytmicznego na utrwalenie umiejętności
♦ WNIOSKI I DALSZE PROBLEMY
♦ BIBLIOGRAFIA
Zapraszamy do udziału w licytacji!
Zdjęcia:
|
Antykwariat Internetowy In Nomine jest prowadzony przez firmę NET System Igor Białogoński
25-363 Kielce, ul. Wesoła 51/613, NIP: 657 [zasłonięte]115-24, REGON: 260 [zasłonięte]547
Kontakt - tel. 605 [zasłonięte] 305, e-mail: [zasłonięte]@innomine.pl
|